Hyllus Geplaatst 7 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2010 Tjah, dat is dus echt de visie van de scheidsrechter. Deze week 3 vergelijkbare overtredingen. Landzaat krijgt rood, vdBergh krijgt geel, Sankoh krijgt rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neefje Geplaatst 7 februari 2010 Share Geplaatst 7 februari 2010 Klopt, Marko werd na 12 minuten eruit gehaald, omdat het gewoonweg niet liep. Ter Horst kwam erin, maar die speelde ook niet super in de opbouw, verdedigend was hij wel goed. Hij werd er later ook nog uitgehaald. Hopen dat Mark-jan flederus weer fit wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 7 februari 2010 Share Geplaatst 7 februari 2010 Tjah, dat is dus echt de visie van de scheidsrechter. Deze week 3 vergelijkbare overtredingen. Landzaat krijgt rood, vdBergh krijgt geel, Sankoh krijgt rood. Ja helaas heeft hij een visie. Anders hadden we gewoon gewonnen. Had het met rust al 1-4 gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neefje Geplaatst 8 februari 2010 Share Geplaatst 8 februari 2010 Als, daar heb je niks aan en ik vind het wel heel dom van Sankoh en Bacuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick0546 Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Vandaag PSV moeilijk maken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Ontbreken er nog mensen aan Heracles zijde eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Voor zover ik weet missen we geen belangrijke basisspelers.:) Contractverlenging Pieckenhagen bij Heracles op losse schroeven ALMELO - De kans is groot dat Heracles Almelo en Martin Pieckenhagen na dit seizoen noodgedwongen afscheid van elkaar nemen. Het salaris van de 38-jarige doelman drukt teveel op de begroting van Heracles. De begroting moet terug naar 8.2 miljoen euro. Iedereen bij Hercales die een nieuw contract tekent, moet derhalve terug in salaris. De meesten krijgen een prestatiecontract. Pieckenhagen kwam in 2005 bij Heracles Almelo en kwam van Hamburger SV waar hij een salaris had naar Duitse begrippen. Twee jaar betaalde HSV mee, maar daarna moest Heracles zijn salaris volledig betalen. Hij was een van de vier spelers die een kwart miljoen euro verdiende. 'Piecke' maakte het waar en was en is voor Heracles van grote betekenis. Remko Pasveer was tweede keeper en werd verhuurd aan Go Ahead Eagles waar hij zich goed ontwikkeld. Nu is de tijd rijp dat Pasveer eerste doelman wordt in Almelo. Hij kreeg te horen dat hij terug moet komen. Binnenkort wordt met Pieckenhagen gesproken. Jan Smit de voorzitter: 'We moeten terug in salarissen dat weet Piekenhagen ook. Daarnaast moeten we wel beseffen dat hij op weg is naar de 39ste verjaardag en er een keer een vervanging moet komen. Die hebben we dus met Remko Pasveer al in huis.' :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Hmm jammer. Piekenhagen is m'n favoriete keeper uit de eredivisie. Maar wel logisch, als hij wil blijven zal hij moeten inschikken. Misschien doet hij dat nog wel, wanneer hij dat niet doet ligt het dus niet alleen aan Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Voor zover ik weet missen we geen belangrijke basisspelers.:) Waar is Fledderus eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Waar is Fledderus eigenlijk? Ah, die is geblesseerd ja. Was hem helemaal vergeten.:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 tja ongelofelijk hoeveel geluk hun hadden, en pech jullie. maajra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Lijkt FM wel.:@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Boontje komt om zn loontje :) Vorige week teveel in het gelukspotje gegraait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick0546 Geplaatst 14 februari 2010 Share Geplaatst 14 februari 2010 Hoevaak graait PSV dan wel niet in het gelukspotje:m: Eind van de wedstrijden genoten van de sfeer, en ook hoe PSV volledig in paniek raakte laatste minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 14 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2010 Kut psv. Bah, we hadden gewoon moeten winnen, maargoed wel weer goed gespeeld dus die gedachte maar meenemen naar Kerkrade en Roda dan maar even oprollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2010 Morgen maar eens geschiedenis schrijven. Voor het eerst winnen in Kerkrade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 februari 2010 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2010 Beste Heraclieden, trek maar een koude rakker open want het nieuwe stadion gaat er komen. Onze hoestende man in zijn regenjas bivakkeert tegenwoordig diep in politieke kringen en daardoor hebben wij informatie weten te bemachtigen over het toekomstige stadion van Heracles. De gemeenteraad zal instemmen met de bouw van het nieuwe stadion. Oranje Nassau zal samen met de twee andere verenigingen verder uitbreiden richting de Weezebeek. Daardoor gaat de bouw van de flexlocatie dus niet door. Dit alles komt rechtstreeks van de burelen van wethouder Van Marle en de informatie is dus zeer betrouwbaar. Volgende week staat het in de krant. Maar dit soort primeurs leest u natuurlijk alleen op HNDB. Proost! Nice:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 februari 2010 Share Geplaatst 20 februari 2010 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 9 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2010 Wat een held is die Verbeek toch ook Gertjan Verbeek had dinsdagmorgen een opvallende boodschap voor zijn spelers. De selectie van Heracles Almelo kreeg van de trainer te horen dat de krachttraining was uitbesteed aan twee bokstrainers. De opstoot, het houden van de juiste dekking, een linkse en rechtse directe, alles kwam aan bod. Er werd gespard tussen de spelers onderling, zo nam doelman Dennis Telgenkamp het bijvoorbeeld op tegen Peter Reekers en Everton trad in het strijdperk tegen Darl Douglas. Mark Looms vond met Verbeek zelf een goede sparringpartner. "Ik had nu de kans om het eens tegen de trainer op te nemen", vertelt Looms op de clubsite van de Heraclieden. "Hij heeft het aardig onder de knie dus ik had weinig kans." Verbeek, zelf een fervent boksliefhebber, boekt dit seizoen uitstekende resultaten met de nummer zes van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 9 maart 2010 Share Geplaatst 9 maart 2010 Wat een held is die Verbeek toch ook Nu maar hopen dat ze dit a.s. wedstrijd niet in de praktijk brengen :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2010 Share Geplaatst 16 maart 2010 Gewilde Dost: 'Het ziet ernaar uit dat ik mijn contract ga verlengen' Feyenoord wil hem graag hebben maar heeft geen geld, terwijl SC Heerenveen en FC Twente vooralsnog niet concreet werden. Het lijkt er daarom op dat Bas Dost volgend seizoen gewoon nog bij Heracles Almelo zal spelen. De aanvaller praat met zijn huidige werkgever over een nieuw contract en verwacht te zullen gaan bijtekenen. Dost, de meestscorende Nederlander in de Eredivisie van dit seizoen, heeft nog een verbintenis die tot 2012 doorloopt. Heracles wil daar enkele jaren aan vastplakken en lijkt haar zin te krijgen. “Het ziet ernaar uit dat ik ga verlengenâ€, zei Dost, die tot dusver 54 competitiewedstrijden voor Heracles, in Sportweek. Desondanks sluit de jeugdinternational een snel vertrek niet uit. . "Natuurlijk wil ik een keer de stap omhoog maken, maar ik weet niet of dit het juiste moment isâ€, vertelde de twijfelende Dost. “De komende periode ga ik maar eens voor mezelf bepalen wat ik nou precies wil." De twintigjarige spits staat dit seizoen op elf doelpunten. Zou super zijn als hij verlengd._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Pieckenhagen moet Heracles na vijf seizoenen verlaten Aan de samenwerking tussen Heracles Almelo en doelman Martin Pieckenhagen komt na dit seizoen een einde. De 38-jarige Duitser was de voorbije vijf seizoenen actief in het Polman Stadion, maar is het slachtoffer van de nieuwe verjongingskoers die de club wil varen. Spits Everton blijft, zoals eerder al duidelijk werd, wel langer in Almelo. “Heracles heeft na uitvoerig overleg besloten voor verjonging te kiezen en heeft onlangs de optie op doelman Remko Pasveer gelicht, die nog bij de club onder contract staatâ€, zo melden de Heraclieden op de officiële website. Piecke speelde sinds zijn komst van Hamburger SV in 2005 159 competitieduels, waarin hij zelfs één keer scoorde. Beter nieuws was er dus voor spits Everton Ramos da Silva. De Braziliaan, wiens contract eveneens afliep, blijft nog minimaal een jaar aan Heracles verbonden. De 26-jarige Zuid-Amerikaan is bezig aan zijn beste seizoen in Almelo. Tot op heden scoorde hij al elf keer, terwijl hij in de drie voorgaande jaren nooit verder kwam dan negen treffers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Slecht en goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Tsja het moest er een keer van komen he.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2010 Erg jammer natuurlijk, Piecke heeft er mede voor gezorgd dat we al 5 jaar lang in de eredivisie spelen. Dat er verjongingen moet komen is natuurlijk ook duidelijk maar of Pasveer het op eredivisie niveau ook kan moet ik nog maar zien. Piecke blijft een held en ik hoop op een grandioos afscheid want dat heeft die man wel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten