RanDMC Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Niet te betalen voor Heracles. Wel een leuke speler. Kan ook wel meer dan Heracles denk ik. Ja, ik ben wel benieuwd welke club de gok aandurft, hoort sowieso op Eredivisie niveau te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Bryan Linssen van VVV wordt ook genoemd. KLIK Ik zou hem liever bij Ajax zien in plaats van Duarte (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Ik zou hem liever bij Ajax zien in plaats van Duarte (y) Dan heb je of een hekel aan Duarte, of stront in je ogen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Dan heb je of een hekel aan Duarte, of stront in je ogen. :cab: Oh geen haat naar Duarte hoor, laat ze maar allebei komen dan. Ajax heeft rechtsbuiten nodig nog, Linssen is best goed hoor. Een van de weinige spelers bij VVV die wat verrassends in zijn spel had dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Oh geen haat naar Duarte hoor, laat ze maar allebei komen dan. Ajax heeft rechtsbuiten nodig nog, Linssen is best goed hoor. Een van de weinige spelers bij VVV die wat verrassends in zijn spel had dit jaar. Tja ik denk alleen wel dat die heel wat tekort komt voor Ajax, moet ook te gek voor woorden zijn als er in de jeugd niks beters rond loopt eigenlijk :cab: Maar financieel gezien kan het geen kwaad, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Tja ik denk alleen wel dat die heel wat tekort komt voor Ajax, moet ook te gek voor woorden zijn als er in de jeugd niks beters rond loopt eigenlijk :cab: Maar financieel gezien kan het geen kwaad, lijkt me. In ieder geval beter dan Lukoki en Sana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Niet te betalen voor Heracles. Wel een leuke speler. Kan ook wel meer dan Heracles denk ik. Daar ben ik ook bang voor, ja. Misschien na de verkoop van Duarte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 25 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2013 Bel hassani gaat echt niet meer dan 3 á 4 ton kosten. Na verkoop Duarte en evt Pasveer zijn dat soort spelers gewoon haalbaar. Hoop toch echt dat heracles afziet van een ruil Duarte - kasteel/lukoki. Haal dan Ten voorde of boymans op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Bel hassani gaat echt niet meer dan 3 á 4 ton kosten. Na verkoop Duarte en evt Pasveer zijn dat soort spelers gewoon haalbaar. Hoop toch echt dat heracles afziet van een ruil Duarte - kasteel/lukoki. Haal dan Ten voorde of boymans op. Ik denk serieus dat je meer hebt aan Castillion dan die andere 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Bel hassani gaat echt niet meer dan 3 á 4 ton kosten. Na verkoop Duarte en evt Pasveer zijn dat soort spelers gewoon haalbaar. Hoop toch echt dat heracles afziet van een ruil Duarte - kasteel/lukoki. Haal dan Ten voorde of boymans op. Kom dan meteen Platje ophalen als je in Nijmegen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Kom dan meteen Platje ophalen als je in Nijmegen bent. Graag. Alles beter dan Castillion. ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Dat valt te betwijfelen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Platje scoort altijd. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 25 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2013 Heracles was vorig jaar nagenoeg rond met platje. Ben blij dat hij niet is gekomen. Wat een irritant ventje lijkt me dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Vejinovic volgt Bosz naar Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Prima transfer voor Vitesse, had Twente hem maar gedaan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Zeker tevreden mee, goede speler voor het middenveld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 (bewerkt) Mooi, Bryan Linssen van VVV Venlo is binnen. Ben ik zeer blij mee. En het jaarlijkse oefenpotje tegen de Almelose Selectie; Heracles 10-0 Almelose Selectie 1-0 Quansah (Pen.) 2-0 Veldmate 3-0 Gouriye 4-0 Andersen 5-0 Navratil 6-0 Schamp 7-0 Rienstra 8-0 Andersen 9-0 Rienstra 10-0 Schamp 29 juni 2013 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juli 2013 Share Geplaatst 3 juli 2013 'Heracles veegt ADO-bod op Gouriye van tafel' Heracles Almelo kon zich niet vinden in een bod van ADO Den Haag op aanvaller Ninos Gouriye. De Hagenaren kregen nul op het rekest, weet Omroep West. In de zoektocht naar aanvallende versterkingen hoopte ADO Den Haag Gouriye los te weken bij Heracles. De aanvaller heeft bij de club nog een contract tot 2014, Heracles heeft ADO te kennen gegeven dat Gouriye niet te koop is. Heracles wil het contract van de aanvaller op korte termijn juist openbreken en verlengen. Gouriye (22) werd in het seizoen 2011/2012 door Heracles overgenomen van FC Twente. In Almelo is Gouriye (nog) geen basisspeler. Hij kwam de afgelopen seizoenen tot 38 optredens namens Heracles in de Eredivisie. Mooi en vooral het dikgedrukte is goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 7 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2013 Janmer dat hij naar ado gaat maar ik heb wel vertrouwen in het beleid dus wacht geduldig af wie er bij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 (bewerkt) Rosheuvel van AZ schijnt te komen. EDIT: Is bevestigd. Wordt één jaar gehuurd. 7 juli 2013 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 30 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2013 Amoah krijgt dus een contract aangeboden. Prima speler met een neusje voor de goal. Hoop wel dat ze doorgaan met het hengelen naar Tim Vayrynen. Vanaf 1 januari transfervrij dus hopen dat ze nu al met die jongen om de tafel gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 juli 2013 Share Geplaatst 31 juli 2013 Amoah dus de nieuwe spits. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ajax en Heracles rondt over de transfersom voor Duarte. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten