Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Dan heb je of een hekel aan Duarte, of stront in je ogen. :cab:

Oh geen haat naar Duarte hoor, laat ze maar allebei komen dan. Ajax heeft rechtsbuiten nodig nog, Linssen is best goed hoor. Een van de weinige spelers bij VVV die wat verrassends in zijn spel had dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh geen haat naar Duarte hoor, laat ze maar allebei komen dan. Ajax heeft rechtsbuiten nodig nog, Linssen is best goed hoor. Een van de weinige spelers bij VVV die wat verrassends in zijn spel had dit jaar.

Tja ik denk alleen wel dat die heel wat tekort komt voor Ajax, moet ook te gek voor woorden zijn als er in de jeugd niks beters rond loopt eigenlijk :cab: Maar financieel gezien kan het geen kwaad, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik denk alleen wel dat die heel wat tekort komt voor Ajax, moet ook te gek voor woorden zijn als er in de jeugd niks beters rond loopt eigenlijk :cab: Maar financieel gezien kan het geen kwaad, lijkt me.

In ieder geval beter dan Lukoki en Sana.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bel hassani gaat echt niet meer dan 3 á 4 ton kosten. Na verkoop Duarte en evt Pasveer zijn dat soort spelers gewoon haalbaar.

Hoop toch echt dat heracles afziet van een ruil Duarte - kasteel/lukoki. Haal dan Ten voorde of boymans op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bel hassani gaat echt niet meer dan 3 á 4 ton kosten. Na verkoop Duarte en evt Pasveer zijn dat soort spelers gewoon haalbaar.

Hoop toch echt dat heracles afziet van een ruil Duarte - kasteel/lukoki. Haal dan Ten voorde of boymans op.

Ik denk serieus dat je meer hebt aan Castillion dan die andere 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom dan meteen Platje ophalen als je in Nijmegen bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Bryan Linssen van VVV Venlo is binnen. Ben ik zeer blij mee.

En het jaarlijkse oefenpotje tegen de Almelose Selectie;

Heracles 10-0 Almelose Selectie

1-0 Quansah (Pen.)

2-0 Veldmate

3-0 Gouriye

4-0 Andersen

5-0 Navratil

6-0 Schamp

7-0 Rienstra

8-0 Andersen

9-0 Rienstra

10-0 Schamp

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Heracles veegt ADO-bod op Gouriye van tafel'

Heracles Almelo kon zich niet vinden in een bod van ADO Den Haag op aanvaller Ninos Gouriye. De Hagenaren kregen nul op het rekest, weet Omroep West.

In de zoektocht naar aanvallende versterkingen hoopte ADO Den Haag Gouriye los te weken bij Heracles. De aanvaller heeft bij de club nog een contract tot 2014, Heracles heeft ADO te kennen gegeven dat Gouriye niet te koop is. Heracles wil het contract van de aanvaller op korte termijn juist openbreken en verlengen.

Gouriye (22) werd in het seizoen 2011/2012 door Heracles overgenomen van FC Twente. In Almelo is Gouriye (nog) geen basisspeler. Hij kwam de afgelopen seizoenen tot 38 optredens namens Heracles in de Eredivisie.

Mooi en vooral het dikgedrukte is goed nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amoah krijgt dus een contract aangeboden. Prima speler met een neusje voor de goal. Hoop wel dat ze doorgaan met het hengelen naar Tim Vayrynen. Vanaf 1 januari transfervrij dus hopen dat ze nu al met die jongen om de tafel gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites