Pino Geplaatst 2 april 2012 Share Geplaatst 2 april 2012 Ja ik begrijp die transfer ook niet echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 2 april 2012 Auteur Share Geplaatst 2 april 2012 Twente wil Duarte ook, maar die gaat flinke Euro's kosten. Toch benieuwd hoe ze het op gaan lossen met de vertrekkende spelers. basis VD Linden, ik hoop op klavan Breukers, Te wierik of anders Van Dijk omdat Mike Te Wierik meer een CV is. Douglas, Pedro in de basis, omdat Pedro een baas is. (damn ik moet rapper worden) beloften Ter Horst, kwam te kort voor Eredivisie niveau. hoop voor hem dat hij ervaring kan opdoen bij een club als Eagles of Eindhoven. Jallo, imo onbegrijpelijk dat hij mag gaan. Doet het altijd prima bij de beloften en wanneer hij met 1 mee moest doen stond hij er ook. Hengelman Telgenkamp is gewoon vele malen beter. Als 3e keeper zullen ze wel weer een talentvolle keeper halen die misschien wel kan doorgroeien naar Eredivisie niveau. geruchten Armenteros naar AZ..... Gouriye staat al klaar. Overtoom naar AZ..... Bruns staat al klaar. Looms vertrekt transfervrij..... Davidson staat al klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 april 2012 Auteur Share Geplaatst 5 april 2012 Aangepaste shirt voor de bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Links, voor de kijker rechts, vind ik wel lelijk met dat blauwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 april 2012 Auteur Share Geplaatst 5 april 2012 Tjah, das t logo van de knvb beker nu eenmaal. Wat is dat trouwens met die Pino fanclub wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 april 2012 Auteur Share Geplaatst 5 april 2012 Paar blikken bier voor in de bus en die dennenappel mee naar Almelo. Kan niet mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Vriendin (:huhu:) is pas over twee weken uitgerekend, maar rekening houdend met een vroeggeboorte is er de kans dat hij de bekerfinale mist. Dat is alleen wanneer zijn vriendin zal bevallen dus, betekent niet dat hij er sowieso niet bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 7 april 2012 Auteur Share Geplaatst 7 april 2012 Geen zorgen. Heb er al een kurk ingestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Zou wel een aderlating zijn voor Heracles als hij er niet bij is, maarja, ook wel begrijpelijk vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ik verwacht hem gewoon erbij hoor. Er is een kans dat de baby iets te vroeg geboren word maar grote kans van niet hoor. 2 weken is een aardig verschil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Heracles gaat vandaag gewoon winnen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 2-1 voor Heracles. Doelpunten van Everton, Overtoom (penalty) en Toivonen, allemaal binnen reguliere speeltijd. Mijn voorspelling :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Opzich denk ik dat Heracles gaat winnen vandaag enige waar ik bang voor ben is Looms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Sowieso vandaag successupporter van Heracles hoor _O_ Hopen dat ze dat graf PSV compleet overklassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Geheel mee eens. Kleurloze takkeclub dat PSV. Sowieso wel mooi om te zien dat al die fans daar de beker nu ineens heel serieus nemen terwijl als Ajax hem won het telkens maar een 'troostprijs' was :mrg:. Hoop dat Heracles wint, gun het die ploeg zeker, denk niet dat het zal gebeuren, maar ze gaan er hopelijk vol voor en weten de spanning snel van zich af te schudden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Sowieso wel mooi om te zien dat al die fans daar de beker nu ineens heel serieus nemen terwijl als Ajax hem won het telkens maar een 'troostprijs' was :mrg: Ook echt! Dat moet ik ieder jaar aanhoren als Ajax de beker wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Matige eerste helft. Paar kansen. Maar ja, tegen AZ ook een matige eerste helft (2-1) en kijk wat toen de uitslag was. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 2-1 voor Heracles. Doelpunten van Everton, Overtoom (penalty) en Toivonen, allemaal binnen reguliere speeltijd. Mijn voorspelling :) Kan nog steeds! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Dat wordt het ook gewoon. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Ze hebben dus niks geleerd van die wedstrijd tegen Ajax. :cab: ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Geheel mee eens. Kleurloze takkeclub dat PSV. Sowieso wel mooi om te zien dat al die fans daar de beker nu ineens heel serieus nemen terwijl als Ajax hem won het telkens maar een 'troostprijs' was :mrg:. Hoop dat Heracles wint, gun het die ploeg zeker, denk niet dat het zal gebeuren, maar ze gaan er hopelijk vol voor en weten de spanning snel van zich af te schudden. Heb nog niemand horen zeggen dat het een belangrijke prijs is hoor :cab: Leuk dagje uit geweest, maar dat ik nu echt blij was dat we de beker (jippie) wonnen, echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 10 april 2012 Auteur Share Geplaatst 10 april 2012 Uitslag mri was gelukkig goed, niks kapot alleen vocht! quote van Willie Overtoom. Gelukkig maar, Nac en wss ook rkc komen te vroeg, maar daarna er wel weer bij denk ik. Morgen tegen NAC trouwens Davidson voor VD Linden, Bruns voor Overtoom en Gouryie voor Douglas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Wordt tijd dat Douglas eruit gaat ja, wat een drama vind ik dat zeg :cab: Had ook wel verwacht dat Bruns meer minuten mocht maken tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 RKC is twijfelgevalletje, NAC definitief niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten