Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Twente wil Duarte ook, maar die gaat flinke Euro's kosten.

Toch benieuwd hoe ze het op gaan lossen met de vertrekkende spelers.

basis

VD Linden, ik hoop op klavan

Breukers, Te wierik of anders Van Dijk omdat Mike Te Wierik meer een CV is.

Douglas, Pedro in de basis, omdat Pedro een baas is. (damn ik moet rapper worden)

beloften

Ter Horst, kwam te kort voor Eredivisie niveau. hoop voor hem dat hij ervaring kan opdoen bij een club als Eagles of Eindhoven.

Jallo, imo onbegrijpelijk dat hij mag gaan. Doet het altijd prima bij de beloften en wanneer hij met 1 mee moest doen stond hij er ook.

Hengelman Telgenkamp is gewoon vele malen beter. Als 3e keeper zullen ze wel weer een talentvolle keeper halen die misschien wel kan doorgroeien naar Eredivisie niveau.

geruchten

Armenteros naar AZ..... Gouriye staat al klaar.

Overtoom naar AZ..... Bruns staat al klaar.

Looms vertrekt transfervrij..... Davidson staat al klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geheel mee eens. Kleurloze takkeclub dat PSV. Sowieso wel mooi om te zien dat al die fans daar de beker nu ineens heel serieus nemen terwijl als Ajax hem won het telkens maar een 'troostprijs' was :mrg:. Hoop dat Heracles wint, gun het die ploeg zeker, denk niet dat het zal gebeuren, maar ze gaan er hopelijk vol voor en weten de spanning snel van zich af te schudden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geheel mee eens. Kleurloze takkeclub dat PSV. Sowieso wel mooi om te zien dat al die fans daar de beker nu ineens heel serieus nemen terwijl als Ajax hem won het telkens maar een 'troostprijs' was :mrg:. Hoop dat Heracles wint, gun het die ploeg zeker, denk niet dat het zal gebeuren, maar ze gaan er hopelijk vol voor en weten de spanning snel van zich af te schudden.

Heb nog niemand horen zeggen dat het een belangrijke prijs is hoor :cab: Leuk dagje uit geweest, maar dat ik nu echt blij was dat we de beker (jippie) wonnen, echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitslag mri was gelukkig goed, niks kapot alleen vocht!

quote van Willie Overtoom. Gelukkig maar, Nac en wss ook rkc komen te vroeg, maar daarna er wel weer bij denk ik.

Morgen tegen NAC trouwens Davidson voor VD Linden, Bruns voor Overtoom en Gouryie voor Douglas

Link naar opmerking
Deel via andere websites