Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

PSG 2-0 voor tegen het lastige Angers. 2-0 Lucas op assist van Van der Wiel. Je kan veel over die jongen zeggen maar ik persoonlijk vind het toch knap hoe die zich weer steeds terug knokt.

Thiago Silva en Marquinhos geblesseerd, dus Aurier centraal en dan komt er een plekje vrij op rechtsback. Leuk dat hij weer een kans krijgt, maar het is puur uit noodzaak. Doet het wel leuk zo te lezen met een assist en een goal. Kunnen ook zomaar z'n laatste zijn, verwacht wordt dat hij deze winter nog een andere club vindt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269371

Viel me ook al op tijdens die wedstrijd. Wat een triestig gedrag van Luiz was dat zeg, kom toch gewoon van het veld. Het is dat Matuidi ook een pijntje had, anders was Marquinhos nog niet eens ingevallen door meneer.

Als Blanc ballen heeft zet ie 'm gewoon op de bank. Marquinhos is trouwens beter. Nu ja ballen, hij liet Luiz gewoon staan uiteindelijk dus zal wel niet :-D

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lopes van Lyon heeft ook een videobandje van Neuer bekeken dit weekend. Staat echt als een idioot voor z'n doel te keepen ;e

Luiz overigens op de bank [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];, zal me niks verbazen als Blanc hem daar houdt in de grote wedstrijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lopes van Lyon heeft ook een videobandje van Neuer bekeken dit weekend. Staat echt als een idioot voor z'n doel te keepen ;e

Luiz overigens op de bank [MENTION=8509]Mathi[/MENTION];, zal me niks verbazen als Blanc hem daar houdt in de grote wedstrijden

Wat een man hé die Zlatan, geweldig.

Wel terecht trouwens dat David Luiz op het bankie zit, ben benieuwd of Blanc het aandurft om hem dinsdag ook op de bank te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een man hé die Zlatan, geweldig.

Wel terecht trouwens dat David Luiz op het bankie zit, ben benieuwd of Blanc het aandurft om hem dinsdag ook op de bank te zetten.

Hij is goed hé, wat een beest nog steeds.

Zou me niks verbazen als Marquinhos ook speelt tegen Chelsea, puur verdedigend is hij ook beter dan Luiz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION];

Vrees helaas dat Chelsea - PSG niet zo'n spektakel gaat worden als de vorige 2 keer :cab: Achteraf bekeken, wat een wedstrijden waren dat he :< Demba Ba die de winnende maakt 2 jaar terug en vorig jaar Luiz die scoort op Bridge. Dit jaar zie ik Chelsea in 2 wedstrijden echt kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION];

Vrees helaas dat Chelsea - PSG niet zo'n spektakel gaat worden als de vorige 2 keer :cab: Achteraf bekeken, wat een wedstrijden waren dat he :< Demba Ba die de winnende maakt 2 jaar terug en vorig jaar Luiz die scoort op Bridge. Dit jaar zie ik Chelsea in 2 wedstrijden echt kansloos.

Vooral vorig jaar vond ik echt een fenomenale wedstrijd. Twee keer ook wel razend spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk het wel, dit is ook alweer zijn derde seizoen bij PSG. Zo lang heeft hij het amper ergens volgehouden. Zie hem wel weer naar Italië vertrekken, in ieder geval ergens waar hij de absolute vedette zal zijn.

Als Higuain weg gaat zie ik hem nog wel naar Napoli gaan, maar zou me zelf ook niks verbazen als hij uiteindelijk in Amerika gaat ballen, denk eigenlijk dat hij niet bijtekent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Higuain weg gaat zie ik hem nog wel naar Napoli gaan, maar zou me zelf ook niks verbazen als hij uiteindelijk in Amerika gaat ballen, denk eigenlijk dat hij niet bijtekent.

Denk dat het voor hem nog te vroeg is om naar Amerika te gaan, als je hem nu nog bezig ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is die Ligue 1 echt niveautje Jupiler League. Oké, overdreven, maar toch.

Vergeleken met PSG absoluut, maar dan kun je dat over iedere competitie exclusief Spanje/Engeland/Duitsland zeggen.

De subtop wordt in de breedte steeds sterker. Lyon en Marseille zijn na magere jaren weer bezig met de weg omhoog, Lille speelt (op dit seizoen na dan) ook zeer constant de laatste jaren, Saint Etienne ook. Daarnaast Nice dat opbloeit met Ben Arfa en Monaco dat pech gehad heeft met de scheiding van zijn eigenaar, anders had het gewoon met PSG kunnen concurreren.

De Ligue 1 is absoluut nog geen topcompetitie, dat ben ik met je eens, maar het is ook zeker geen groepje amateurclubs

Link naar opmerking
Deel via andere websites