Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Hoe doet Ongenda het Simon? Die tjap schijnt episch goed te zijn.

Nou nee, Neymar is echt ernstig buitencategorie, een talent waar je er maar zelden enkele zo van ziet.

Hoezo buitencategorie?

Nou nee, Ibra acht ik technisch nog altijd stukken beter.

Nogmaals, Cavani > Zlatan want Edinson is echt compleet allround.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, huhuhu, als je dat zelf niet doorhebt heeft het weinig zin om hierover een discussie aan te gaan. Neymar is echt een exceptioneel talent die het niveau van een Cristiano of Messi kan behalen. Neymar heeft echt iets wat zeer speciaal is, Moura mag zijn schoentjes nog niet strikken.

Keek nooit Santos, te laag niveau. Dus leg a.u.b maar uit, alsof er wat anders te doen valt op dit tijdstip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zlatan is baas hoor, alleen ik vind Cavani beter. Neymar is een goeie voetballer met veel talent, maar is een ontzettende irritante kleuter die nog op de basisschool hoort met z'n beste bff dani alves, lijkt net een kind die niet met de blokken mag spelen als hij een swalbe maakt.

En hoezo 2 ex spelers van Barça? 2 van de 4 beste voetballers van de wereld voetballen er dus niet zo provoceren a.u.b you sun of the beach.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zlatan is baas hoor, alleen ik vind Cavani beter. Neymar is een goeie voetballer met veel talent, maar is een ontzettende irritante kleuter die nog op de basisschool hoort met z'n beste bff dani alves, lijkt net een kind die niet met de blokken mag spelen als hij een swalbe maakt.

Maak je toch niet belachelijk steeds man. Breng het gewoon voor als een mening, punt. Lucas is een geweldige voetballer, heeft atm ook gewoon meer bewezen dan Neymar. Maar Neymar is zoals Sebas zegt een exceptioneel talent. Ibra vind ik individueel ook gewoon een betere voetballer dan Cavani.

Link naar opmerking
Deel via andere websites