Simonsav Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Ja tegen Auxerre, de nummer laatst :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 PSG op weg naar de titel (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Trieste scheids, dit is altijd rood voor Montpellier natuurlijk :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Niet te geloven, 1-0 Montpellier 94e minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2012 94' 1-0 :cab: Gelijkspelletje op Auxerre volgende week volstaat dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Flikker op ;e Begin een hekel aan deze geluksclub te krijgen, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:D:D Wat een heerlijke dag, Aguero en die Mocrooo:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Wat hebben een aantal mensen hier in hemelsnaam tegen Montpellier? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 In principe niets, maar ze snoepen PSG de titel af. :cab: Al hebben "we" dat eerder aan onszelf te danken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Sinds wanneer ben jij eigenlijk een PSG fan Mathi? Vraag me dat af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Nee man. PSG had met zo'n selectie en zoveel geld al lang en breed bovenaan moeten staan. Maar dat is een groep met geweldige spelers, nog geen team. Montpellier wél. PSG wordt de komende jaren nog vaak genoeg kampioen. Voor Montpellier is dit eenmalig en daarom hoop ik oprecht dat ze het halen. Leuke en toffe ploeg. Simon ook voor PSG zie ik. Oh wacht, daar hebben ze Pastore, een creatieve speler die Argentijn is, ja vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Mathi was toch voor Lille;c?, al komt die PSG liefde door Pastore dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 (bewerkt) Donder es op joh, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik vorig jaar wilde dat Lille (Hazard) kampioen werd aangezien PSG het niet zou worden? :cab: En mijn liefde voor PSG komt helemaal niet door Pastore, die is er al enkele jaren. ;) Maar nu ze het meestrijden voor de titel is het logisch dat ik ze harder volg, net zoals ik nu Palermo wat minder volg itt twee jaar terug. 13 mei 2012 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Succes supporter :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Idd, ik ben al sinds FM10 voor Montpellier, maar dat is dan ook sympathie hebben voor een club, zoals ik die voor Real Madrid heb. Nu ze het zo goed doen zie je me ook vanzelf meer in dit topic, want waarover valt er te praten als de club waar je sympathie voor hebt het slecht doet. En dat heeft dan ook weinig met successupporter te maken, want ik volgde vorig jaar zelfs meer wedstrijden dan ik dit jaar doe :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Klopt Ozan (d) Succes supporter :LO: Vooral jij moet dit zeggen ja, elke keer op msn roepen "Heerenveen! _O_" of "Arsenal! _O_" nadat ze gewonnen hebben, maar bij een verlies ... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Hopelijk pakt montpellier de titel volgende week (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Nee man. PSG had met zo'n selectie en zoveel geld al lang en breed bovenaan moeten staan. Maar dat is een groep met geweldige spelers, nog geen team. Montpellier wél. PSG wordt de komende jaren nog vaak genoeg kampioen. Voor Montpellier is dit eenmalig en daarom hoop ik oprecht dat ze het halen. Leuke en toffe ploeg. Simon ook voor PSG zie ik. Oh wacht, daar hebben ze Pastore, een creatieve speler die Argentijn is, ja vandaar. Ik ben ook fan van Pastore. Gewoon een beestige speler, maarja, ik ben dan ook fan van Piatti en Aimar. Vandaar.. Ik hoop dat Montpellier kampioen wordt overigens. Jarenlang vond ik PSG een mooie club met Pauleta nog als spits. Met FM ook heel veel mooie games mee gehad. Sankhare, Sakho, Chantome en nog een paar toppers in wording. In FM nog steeds een leuke club (nog nooit investeringen gehad), maar in het echt is het wel ietsje minder nu. Vind het ook oprecht jammer dat een Pastore daar naartoe is gegaan, al begrijp ik het wel. Pastore, Sakho en Chantome zijn voor mij de reden dat ik het een leuke club vind, maar goed, Montpellier met de middelen en manier waarop heeft mijn voorkeur nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Klopt Ozan (d) Vooral jij moet dit zeggen ja, elke keer op msn roepen "Heerenveen! _O_" of "Arsenal! _O_" nadat ze gewonnen hebben, maar bij een verlies ... :cab: Happen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik vond deze laatst van een user wel geniaal:-D. Er krijgt er 1 zwemles: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Montpellier _O_ Daar heb ik met CM of FM echt een bazengame mee gehad, alles gewonnen wat ik winnen kon. Ik denk ergens rond 2004/2005 of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Het is Frankrijk ook onderin nog absurd spannend; Valenciennes, Nice, Lorient, Sochaux, Brest, Caen, Ajaccio en Dijon kunnen nog met Auxerre mee degraderen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Als het maar niet Sochaux is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Barazite: 'Monaco was even dicht bij een promotieplaats' 18/05/2012 08:55 Nacer Barazite besluit vrijdag zijn eerste half jaar bij AS Monaco met de uitwedstrijd tegen Boulogne-sur-Mer. De aanvaller van Jong Oranje maakte in januari de overstap van Austria Wien naar de Monegaskische grootmacht, die destijds in de Ligue 2 op een degradatieplaats stond. 'Binnen de selectie leefde lange tijd echt het gevoel dat het mogelijk was direct terug te keren in de Ligue 1', vertelt Barazite in gesprek met VI. 'In 2012 is AS Monaco namelijk de best presterende ploeg na kampioen SC Bastia. Door een goede serie eind maart stonden we nog maar zes punten achter op een promotieplaats. Helaas verloren we een cruciaal duel met concurrent Clermont (0-2). Anders waren we er heel dichtbij geweest...' De rol van Barazite in 2012 bij de zevenvoudige kampioen, momenteel de nummer tien van de Ligue 2, was beperkt. Slechts zes keer kwam hij in actie. 'Het bevalt me hier prima, maar qua speelminuten was het niet best. Vanwege de lange tijd kritische situatie van AS Monaco koos de trainer (Marco Simone, red.) voor anderen. Hij hanteert een bepaalde tactiek waarin ik níét pas.' Voor de voormalig speler van Arsenal, Derby County en Vitesse is het een vreemde gewaarwording. Tijdens de eerste seizoenshelft baarde hij bij Austria Wien opzien door alleen al in de Europa League elf keer te scoren. Hoewel Barazite bij het ambitieuze maar teleurstellend presterende AS Monaco geregeld zelfs buiten de wedstrijdselectie viel, blijft hij kalm. 'Natuurlijk heb ik hier met de leiding over gesproken. Simone is heel positief over mij, datzelfde geldt voor de technisch directeur en de Russische eigenaar. Zij zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Tijdens de zomer gaat hier veel veranderen, dat moet in mijn voordeel uitpakken. De laatste maanden heb ik weinig gevoetbald. Maar voor de lange termijn is AS Monaco een goede keuze. Deze club is héél ambitieus, dat merk je aan alles.' Had wel verwacht dat 'ie zich in de basis zou spelen. Vond hem erg leuk spelen in de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Montpellier vanavond aan een punt genoeg bij het al gedegradeerde Auxerre, Sport1 zendt het uit dus ga wel ff kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten