cimbomcu Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Die gaf net een kutpass over de breedte van het veld en liep in hetzelfde tempo maar een beetje richting de middenlijn :cab: Die Gignac, die ken ik nog wel uit FM08. Die had zieke stats :D Zie nu zijn resultaten afgelopen seizoenen en dat valt toch wel tegen. Gemiddeld zo een 10 goals per seizoen en dat als spits.. Dit seizoen wel heel goed en gaat helaas waarschijnlijk naar Rusland. Ibra is er toch nooit in topwedstrijden dat weten jullie toch onderhand wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Hop, zo begin je aan een helft (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 BAM :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ongelofelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 ZLATAN :mrg: Daar is 'ie dan. Koekoek. Eigen goal. Kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Die Ayew gaat de wedstrijd niet volmaken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ik kijk 5 minuten en Paris scoort meteen twee keer. #fissa Wat een onwijs gaaf stadion heeft Marseille trouwens, nog nooit gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Tijd voor Batshuayi denk ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ik mis de eerste 10 min na rust en dan 2-3 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Genoeg geluld nu, Zlatan-tijd. Kennor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Genoeg geluld nu, Zlatan-tijd. een uitglijder en een owngoal :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Die verdediging van Marseille gaat nergens meer over :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ik kijk 5 minuten en Paris scoort meteen twee keer. #fissa Wat een onwijs gaaf stadion heeft Marseille trouwens, nog nooit gezien. Dakkie omheen gebouwd, ook nog wat uitbreiding qua plaatsen dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 een uitglijder en een owngoal :whistle: 'Dwing je af'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Batshuayi gaat er in komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Helemaal vergeten dat deze wedstrijd bezig was joh. Maar snel even de stream aangeslingerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Eigenlijk was Marseille maar heel matig vandaag, kansje of 3-4? gehad, 2x gescoord, maar verder weinig gedaan Als PSG een beetje deftig afwerkt winnen ze hier afgetekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Eigenlijk was Marseille maar heel matig vandaag, kansje of 3-4? gehad, 2x gescoord, maar verder weinig gedaan Als PSG een beetje deftig afwerkt winnen ze hier afgetekend Heb ook bepaald geen "Bielsa-achtig" voetbal gezien vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Nee idd, maar wel vaker dit seizoen dat ze het in toppers niet echt kunnen brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Gignac nog rood op het einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Gignac rood :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Gignac nog rood, die liep de scheids ook aardig uit te kafferen. Heerlijk dat je deze wedstrijd wint, zal morgen even de samenvatting bekijken. Wel zonde dat je Motta verliest, maar dat kun je aardig opvullen met Rabiot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Gignac rood :D Heb jij kunnen zien wat er gebeurde? Mijn stream zat te haperen en heb het dus niet gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Luis ook out Ja, Marquinhos lekker centraal :< Greg dan maar rechtsback uit armoede, die komt echt kwaliteit te kort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Marquinhos tov Luiz is gewoon een verbetering, dus positief voor PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten