Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We zijn toch verwend hoor vandaag. Grootste deel van de wedstrijd heel scherp en geconcentreerd gespeeld. Janga was een genot voor het oog en Gravenbeek eveneens.Ook Lampi lijkt het licht te hebben gezien op basis van de eerste 70 minuten. Verhulst ondanks wat onzekerheden toch goed gespeeld. Heerlijke avond.

:mrgy::mrgy::mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gewoon, WII gun ik het echt erin te blijven, weg met lelijke clubs als Excelsior en de Graafschap.

Excelsior oké, maar De Graafschap vind ik juist een mooie club. Superboeren! En Willem II vind ik trouwens ook een kutclub, van mij mogen ze degraderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach als Ajacied zijnde zie je de kleinere clubs al gauw als 'kutclubs' zonder bestaansrecht. Valt me ook op bij veel Feyenoorders.

Idd, beetje jammer is dat. Kijk, als je het nou over clubs als RBC, Almere hebt, dan volg ik de logica nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II huurt 2 aanvallers

25/1/2011 - Willem II huurt voor de rest van dit seizoen de Tsjech David Strihavka (foto) van FC Viktoria Plzen. De club heeft daarna een optie om de 27-jarige spits definitief over te nemen van de huidige koploper in de Tsjechische competitie. Onder dezelfde voorwaarden komt de 24-jarige Sloveen Dragan Jelic van NK Maribor de Tricolores versterken.

David Strihavka werkte afgelopen week een trainingsstage af bij de Tricolores en overtuigde daarin de technische staf van zijn kwaliteiten. ‘Hij is het type spits dat past binnen ons spelsysteem en brengt bovendien de nodige ervaring met zich mee. Dragan Jelic is een behendige aanvaller die op alle aanvallende posities uit de voeten kan’, aldus technisch directeur Henry van der Vegt, die verwacht dat de komende week de laatste formaliteiten rondom de huurovereenkomsten worden afgerond waarna het tweetal speelgerechtigd is. Zowel Strihavka als Jelic sluiten vandaag aan bij de selectie van Willem II.

Dragan Jelic speelde recent voor het Russische FC Krylia Sovetov waaraan hij door NK Maribor was uitgeleend. In het seizoen 2006/2007 was hij actief voor het Turkse Caykur Rizespor. David Strihavka kwam in eigen land naast FC Viktoria Plzen uit voor onder ander Sparta Praag, Banik Ostrava en Slavia Praag. In 2007 was hij actief bij het Engelse Norwich City.

Jelic is opzich wel goed.. ken hem wel een beetje. Die andere is onbekend voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij steel je nu ons motto, want het is elk jaar van 'Willem II zal wel degraderen' en aan het eind van het seizoen is het verhaaltje anders. Maar ik kan nu niet ontkennen dat de zaken anders zijn en dat we in seriously problems zitten. En volksfeest? Nee. Blijdschap? Ja. Lijkt me nog begrijpelijk ook. Wees een man en echte NAC-supporter en hoop dat we in de Eredivisie blijven, dan hebben jullie tenminste nog een echte derby in het seizoen. Bovendien zei Vitesse88 ook dat ze net 3 punten zouden pakken, jaja verhaaltje was weer anders.

En ik kan jouw frustrerende reactie enigszins wel begrijpen. NAC laat punten liggen, Willem II wint.

Gefeliciteerd en zet hem op jongens, op naar net niet degraderen!

Edit: Maar dat stukje over gefrustreerd omdat NAC punten verspeelt en Willem II slaat natuurlijk nergens op he.:cab:

Lol, dat stukje slaat inderdaad nergens op FC-Breda. En ook al kost het mij een derby: Ik wil net zoals vele andere dat Willem ll gewoon degradeerd en een jaartje Jupiler gaat spelen. Andersom zal er ook gelachen worden en dat is begrijpelijk. Willem ll speelt al een aantal jaren degradatie, laat ze nu maar eens echt degraderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja jij wil geen derby en gaat hard lachen als een club in serieuze problemen zit? Gezonde rivaliteit toch? Flikker is een end op joh, jouw reactie kan ik echt niet begrijpen. Ajacieden willen toch ook een echte klassieker.

Ach, zelf bedreigen ze een wethouder en ze kunnen er weer 15 miljoen tegenaan smijten. Mooi volk hoor, die NAC-fans.

Lol, ik zal maar geen dingen op gaan noemen die jullie allemaal moesten gaan doen om geld in te zamelen. Volgens mij kwam er nog net geen jostiband op dat concert van jullie :banana: ..

Net alsof de derby nog zoveel voorstelt? Wij winnen hem toch iedere keer makkelijk en er zit totaal geen beleving in bij de Willem ll supporters. Krijgen het uitvak niet vol etc. Verder moet er ook elke keer een ludieke actie van onze kant komen (is het geld op in Tilburg) en erg ik mij iedere keer dood in het uitvak met de stoere knaapjes van Willem ll die een grote bek achter het hek hebben (ook al is dat bij bijna iedere club).

En net alsof Willem ll niet gelachen heeft toen wij tien jaar geleden degradeerde. Je rivaal zien degraderen is toch het mooiste wat er is? Een jaar later promoveren ze gewoon weer en heb je weer een derby.

Maar ik weet wel wat jullie probleem is. Als jullie degraderen is het einde in zicht en daarom moeten wij ook maar hopen dat jullie niet degraderen.

Ik denk dat Ajacieden t mooier vinden als Feyenoord eruit vliegt

Dat denk ik ook ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, ik zal maar geen dingen op gaan noemen die jullie allemaal moesten gaan doen om geld in te zamelen. Volgens mij kwam er nog net geen jostiband op dat concert van jullie :banana: ..

Net alsof de derby nog zoveel voorstelt? Wij winnen hem toch iedere keer makkelijk en er zit totaal geen beleving in bij de Willem ll supporters. Krijgen het uitvak niet vol etc. Verder moet er ook elke keer een ludieke actie van onze kant komen (is het geld op in Tilburg) en erg ik mij iedere keer dood in het uitvak met de stoere knaapjes van Willem ll die een grote bek achter het hek hebben (ook al is dat bij bijna iedere club).

En net alsof Willem ll niet gelachen heeft toen wij tien jaar geleden degradeerde. Je rivaal zien degraderen is toch het mooiste wat er is? Een jaar later promoveren ze gewoon weer en heb je weer een derby.

Maar ik weet wel wat jullie probleem is. Als jullie degraderen is het einde in zicht en daarom moeten wij ook maar hopen dat jullie niet degraderen.

Dat denk ik ook ja.

:-D

Vorig jaar won Willem II volgens mij 2 keer, dus weet niet:sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 jaar geleden ;e oh mijn god. Toen waren jij en ik nog een klein menneke die bij elkaar op de basisschool konden zitten. Bovendien wonnen wij een paar keer van jullie in de laatste jaren dus je kraamt onzin uit. Ik concludeer gewoon uit jouw posts dat je een beetje te veel haat hebt aan Willem II en dan kan ik wel begrijpen ja dat je ons wil zien degraderen. Maar vanwaar al die haat joh? Nergens voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedreiging <-> inzamelingsacties

Zoek het verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja supporters die geld ophalen voor hun club, what a shame. En de laatste derby hebben jullie ook maar gewonnen dankzij twee vrije trappen waarvan een onterecht.

En natuurlijk weer het verhaaltje van de stoere knaapjes, je weet zelf heel goed dat NAC die ook heeft. En verder hebben we jullie medelijden echt niet nodig dus ga maar medelijden met Feyenoord hebben ofzo, of oh nee want dat is toch jullie grote rivaal ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites