Sanderr Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Powermetal ;e Heb ooit eens Rhapsody (of was het Dragonforce?) live gezien op Graspop ofzo. Wat een nerveus gegil en en gemep op die gitaartjes joh. Die zanger stond trouwens ook als een echte josti met plastic zwaard en schild te zwaaien.. Echt, plaatsvervangende schaamte maakte zich van me meester... Ik luister zelf nog geregeld blackmetal, heb ook een vrij grote collectie muziek daarvan (deels omdat ik nog superveel heb liggen van het labeltje wat ik had) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ooit Dragonforce live gezien, dat is zo fuckin grappig. Inclusief trampolines om een beetje over het podium te springen. Die gasten waren geloof ik knetter stoned / zwaar dronken toen ze het podium opkwamen. Zanger smeerde zijn stem met Whiskey en aan de microfoonstandaarden zaten flesjes Corona met een rietje, om toch door te kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Grote aanrader: Bruce Springsteen. Jullie zijn echt met jullie gat in de boter gevallen met die affiche van Pinkpop, geloof me. Als je hem niet goed kent en toch benieuwd bent: download eens 'Live in NY City', is top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Maar ook het oudere werk heerst een pak: Bruce Springsteen, Bob Dylan :) Ah kijk eens aan, een kenner :) Volgende week ga ik trouwens met vrienden naar het concert van Dylan, ben heel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Speelt hij dan ook zijn nieuwere nummers? Van Modern Times enzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Bob Dylan_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Grote aanrader: Bruce Springsteen. Jullie zijn echt met jullie gat in de boter gevallen met die affiche van Pinkpop, geloof me. Ik vond die half time show bij de Superbowl dit jaar erg strak, erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yannick Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Niet te geloven, die kerel is 59 en loopt nog rond als een jong veulen. Tijdens zijn vorige tour gaf hij shows van ongeveer 3u, en dan ging het er vaak aan toe zoals op de Superbowl: een hoog tempo dus. @ Bono: geen idee, ik ga er van uit van wel :) 't is de eerste keer dat ik hem ga zien, maar dat kan ook al eens tegenvallen naar het schijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Wat de rest betreft: Jimmy Eat World, Yellowcard, Anberlin, Bloc Party, Foo Fighters, The Offspring, Sum 41 Echt mijn soort Bandjes. Verder luister ik Veel naar de Red Jumpsuit Apparatus, Senses Fail (Machtig!) The Killers (Ook Machtig!), Scenic, Jars of Clay, A Rocket to the Moon, Thunderbirds are Now, hawthorne Heights, Thousand Foot Krutch, Static FM, Blink 182 My Chemical Romance, Dropping Daylight, Eighteen Visions, Armor For Sleep, Less Than Jake en Natuurlijk Skillet. Senses Fail (voor wie het niet kent). SN-t_mA0pjU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Opeth! :D Ik luister veel Black Metal, maar de laatste jaren ook wat rustigere varianten. Sanderr, welk label? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderr Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Die van die Fluisterwoud lp ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Die van die Fluisterwoud lp ;) Heb je nog wat liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeJong1987 Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ik luister de laatste tijd ook wel veel naar dit beginnende engels bandje: Industry. Doet een beetje denken aan Muse, NIN en Tool. Natuurlijk niet zo goed als deze band, maar voor mijn gevoel hebben ze wel potentie al is de zanger niet de beste. eGqs5c-nLzg -IBH6187A6k Als je het interessant vind kun je via youtube wel op hun myspace page komen, daar staan nog enkele liedjes van ze op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderr Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Heb je nog wat liggen? Ik heb nog wel wat dingetjes liggen ja. Laat maar even weten wat je zoekt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ah kijk eens aan, een kenner : Bwah, kenner is wat overdreven denk ik :whistle: Als jonge rock liefhebber ga je sowieso op zoek naar nieuwe artiesten en dan passeren ook de oudgedienden de revue en die heersen gewoon een pak imo. :) Maar een kenner, daarvoor moet ik me nog een heel pak meer verdiepen in hun werk, maar het komt nog wel. :cab: :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 15 april 2009 Auteur Share Geplaatst 15 april 2009 Kent iemand, behalve Richard. (want van jou weet ik dat je het goed vind!;)), Cage the Elephant. Eén van de leukere bandjes die ik in de afgelopen tijd ben tegengekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ja ik ken ze;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Qua Metal is dit toch wel het beste band die ooit is voortgebracht j1GhT8jgvf0 Je kunt er van houden of niet, maar als je je gaat verdiepen in deze muziekstroming kun je niet om deze grootheden heen. Live zijn ze niet altijd 100% correct (qua stem en gitaar), maar een ruim 2 uur durende spektakelshow kunnen ze wel geven zeg! Was eind vorige maand in Ahoy, geweldig! Als ik de show nu terug luister op mp3 is het een flink stuk minder. Ach we hebben de cd's en geweldige DVD's nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Onlangs via Kraak & Smaak (dank u, Gino) Dave Matthews Band ontdekt. Gewoonweg prachtige muziek met zeer mooie muzikale begeleiding, zeker het uitproberen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 16 april 2009 Auteur Share Geplaatst 16 april 2009 Heb nu via dit topic Dropping Daylight ontdekt, wat een helden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Onlangs via Kraak & Smaak (dank u, Gino) Dave Matthews Band ontdekt. Gewoonweg prachtige muziek met zeer mooie muzikale begeleiding, zeker het uitproberen waard. Bedankt. Heb een paar previews geluisterd op Last.fm en het valt wel in de smaak moet ik zeggen, ga zeker een album uitproberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Heb nu via dit topic Dropping Daylight ontdekt, wat een helden. What could I saaayyy What Could I dooooo, Send your Apologies to meeeee. Idd, damn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Als ik rock wil gaan luisteren welke bandjes raden jullie me dan aan? Ik luisterde vroeger wel veel RHCP, Linkin Park, en af en toe een beetje van die indierock bandjes vind ik ook wel aardig Ting Tings, One Night Only (Just for tonight en nog zo'n nummer van hun album) etc. Mja ik heb beetje het idee dat ik nooit serieus naar rock heb geluisterd dus dat het ook oneerlijk is dat ik het over het algemeen kut vind omdat ik het nog nooit een goede kans heb gegeven. :cab: Aan de andere kant, dat Radiohead album heb ik dan wel serieus beluisterd en vind ik dan wel goed maar kan ik niet vaak aanhoren, dus het kan ook gewoon echt mijn ding niet zijn natuurlijk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Cage The Elephant Arctic Monkeys Kaiser Chiefs Franz Ferdinand The Gaslight Anthem Morrissey Paar dingen die ik leuk vind, misschien zit er wel wat leuks tussen voor jou.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Ik ga ze een keertje checken. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten