PJHoutman Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 https://en.wikipedia.org/wiki/Sparta_Rotterdam_(Mutual)_FC Blijkbaar is er dus ook een Sparta Rotterdam in Hong Kong? :D Iemand wat meer info hierover? http://www.spartarotterdam.asia/?page_id=2827 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Bump. Gelukkig zijn de tijden veranderd sinds hier voor het laatst is gepost. Echte die-hard Spartanen zijn er denk ik niet te vinden hier op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 4 minuten geleden zei Maurice': Bump. Gelukkig zijn de tijden veranderd sinds hier voor het laatst is gepost. Echte die-hard Spartanen zijn er denk ik niet te vinden hier op het forum. Denk de beste transferwindow van alle Eredivisie-clubs? Iedereen behouden + enkele versterkingen aangetrokken. Oprecht een leuke ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 5 minuten geleden zei Thierryvane: Denk de beste transferwindow van alle Eredivisie-clubs? Iedereen behouden + enkele versterkingen aangetrokken. Oprecht een leuke ploeg. Saito en Vriends zijn vertrokken, dus dat is qua goals en ervaring nog wel een aderlating. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Ah, hoe kon ik Bartje vergeten. Eens. Saito hebben ze prima vervangen vind ik met Nassoh en hopelijk Kayky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Staat nog steeds een zeer goede ploeg en ben zeer benieuwd naar Kayky al duurt het volgens mij nog wel even voordat hij fit is. Enfin, morgen weer 3 puntjes maken dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Wegen Sparta en Jeroen Rijsdijk scheiden per direct 01 november 2024 - 11:00 Sparta Rotterdam heeft Jeroen Rijsdijk op non-actief gesteld. Later vandaag zal de club meer informatie verstrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Maurice Steijn.......😑🤭 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november (bewerkt) Toch wel een leuke aanwinst voor een club als Sparta. Hopelijk is dit de gewenste linksback die we zoeken, want die andere twee zijn niet best... 13 november bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Prima aanwinst. Had hem bij PSV graag dit seizoen nog gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Dat is een hele leuke aanwinst hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten