Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

[YOUTUBE]OBLsPzxNIgE[/YOUTUBE]

Van Nieff heeft een heerlijke trap inderdaad ja. Doelpunt was heel mooi, maar hij had nog geluk dat hij de bal in hield. Nam die bal veel te nonchalant aan. Enige nadeel is dat hij wat handelingssnelheid mist en daardoor zie ik het hem niet helemaal maken, maar wat niet is kan nog komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb zelf gelukkig wel kaarten. Wordt een mooi avondje skybox.

Maar het is echt belachelijk dat deze wedstrijd binnen 1 dag is uitverkocht. De laatste maanden zaten er amper 16.000 man bij een wedstrijd.

Zo gek is dat toch niet? Is wel iets belangrijker dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd. Toch is het nog gewoon goed publiek wat er dan komt. Was er bij bij die playoff wedstrijd tegen ADO (5-1 uit verloren). Was echt heel vet _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gek is dat toch niet? Is wel iets belangrijker dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd. Toch is het nog gewoon goed publiek wat er dan komt. Was er bij bij die playoff wedstrijd tegen ADO (5-1 uit verloren). Was echt heel vet _O_

Ik wil het woord successupporters wel in de mond nemen. Elk jaar worden er minder seizoenskaarten verkocht, elke wedstrijd is het stadion leger. Er wordt gespeeld in de halve finale van de beker en opeens kan het wel vol zitten? Als je een echte supporter bent dan zit je er in voor- en tegenspoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het woord successupporters wel in de mond nemen. Elk jaar worden er minder seizoenskaarten verkocht, elke wedstrijd is het stadion leger. Er wordt gespeeld in de halve finale van de beker en opeens kan het wel vol zitten? Als je een echte supporter bent dan zit je er in voor- en tegenspoed.

Dat is zo logisch als maar kan? :cab: Bovendien zitten die 'echte' supporters er niet bij de playoffs, want het zijn die plekken die juist (na een first option te hebben gehad) die verkocht worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zo logisch als maar kan? :cab: Bovendien zitten die 'echte' supporters er niet bij de playoffs, want het zijn die plekken die juist (na een first option te hebben gehad) die verkocht worden.

Ik vind het jammer dat het nu wel kan. In de kwartfinale tegen een Vitesse in vorm zaten er ook maar 12.000 toeschouwers. En nu er Excelsior geloot is, heeft iedereen ineens vertrouwen en komen de mensen wel. Terwijl een Groningen in deze vorm gewoon wordt uitgeschakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/nieuwsbericht/artikel/bijna-18000-kaarten-beschikbaar-voor-bekerfinale/

Als ik dit zo lees kan ik niet ff gewoon twee kaarten kopen? Of zelfs meerdere..

Nee je mag maar 1 kaart kopen, staat er heel duidelijk in.

Zojuist nog een brief ontvangen van de Supportersvereniging dat leden voorrang hebben wanneer de finale bereikt wordt. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee je mag maar 1 kaart kopen, staat er heel duidelijk in.

Zojuist nog een brief ontvangen van de Supportersvereniging dat leden voorrang hebben wanneer de finale bereikt wordt. (d)

Heb alvast 3 clubcards besteld. Hopelijk komen die op tijd binnen, zodat ik in ieder geval één mogelijkheid heb. Zijn er ook zoiets als neutrale kaarten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijke prijs voor een bekerfinale zeg, bijna 60 euro. Wij moesten vorig jaar 50 betalen en dat vond ik al erg veel. Anyway, ondanks dat jullie wel iets teveel al met de finale bezig zijn hoop ik toch dat jullie vanavond winnen. PEC - Groningen lijkt me namelijk een prachtige finale, zowel qua duel als qua support :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites