Setzzie. Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 [YOUTUBE]OBLsPzxNIgE[/YOUTUBE] Van Nieff heeft een heerlijke trap inderdaad ja. Doelpunt was heel mooi, maar hij had nog geluk dat hij de bal in hield. Nam die bal veel te nonchalant aan. Enige nadeel is dat hij wat handelingssnelheid mist en daardoor zie ik het hem niet helemaal maken, maar wat niet is kan nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Wat een trap. :cab: Lekker geluid ook wanneer hij de bal raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Gvd kaarten FC Groningen-Excelsior al helemaal uitverkocht na een dagje. Geen kaarten. Collega's die nooit gaan wel even kaarten. Die weten niet eens hoe ze moeten juichen. Juichen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Terwijl het bij de Eredivisie behoorlijk leeg is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Mwoah. Zit laatste tijd niet propvol, maar behoorlijk leeg ook weer niet. Kan zo 123 helaas geen aantallen vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik wel, maar dat valt nog behoorlijk mee. Komt volgens mij omdat Groningen ook de seizoenskaarthouders die niet komen meetellen. Maar achter het goal, voor de kijkers rechts, zit het gehele seizoen max. 60%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2015 Alleen achter de goal (waar de z-side zit) is het altijd vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Dubbel zo vol zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Gemiddeld iets minder dan 20.000 man. http://www.voetbal.com/toeschouwers/ned-eredivisie-2014-2015/1/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Dan rekenen ze seizoenskaarten waarschijnlijk wel standaard mee ja. En die worden er redelijk veel verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik heb zelf gelukkig wel kaarten. Wordt een mooi avondje skybox. Maar het is echt belachelijk dat deze wedstrijd binnen 1 dag is uitverkocht. De laatste maanden zaten er amper 16.000 man bij een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Zou er ergens een groot scherm hangen? Vast niet zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 In de stad? Denk dat je gewoon een kroegje moet opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2015 Ik heb zelf gelukkig wel kaarten. Wordt een mooi avondje skybox. Maar het is echt belachelijk dat deze wedstrijd binnen 1 dag is uitverkocht. De laatste maanden zaten er amper 16.000 man bij een wedstrijd. Zo gek is dat toch niet? Is wel iets belangrijker dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd. Toch is het nog gewoon goed publiek wat er dan komt. Was er bij bij die playoff wedstrijd tegen ADO (5-1 uit verloren). Was echt heel vet _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Zo gek is dat toch niet? Is wel iets belangrijker dan de gemiddelde eredivisiewedstrijd. Toch is het nog gewoon goed publiek wat er dan komt. Was er bij bij die playoff wedstrijd tegen ADO (5-1 uit verloren). Was echt heel vet _O_ Ik wil het woord successupporters wel in de mond nemen. Elk jaar worden er minder seizoenskaarten verkocht, elke wedstrijd is het stadion leger. Er wordt gespeeld in de halve finale van de beker en opeens kan het wel vol zitten? Als je een echte supporter bent dan zit je er in voor- en tegenspoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2015 Ik wil het woord successupporters wel in de mond nemen. Elk jaar worden er minder seizoenskaarten verkocht, elke wedstrijd is het stadion leger. Er wordt gespeeld in de halve finale van de beker en opeens kan het wel vol zitten? Als je een echte supporter bent dan zit je er in voor- en tegenspoed. Dat is zo logisch als maar kan? :cab: Bovendien zitten die 'echte' supporters er niet bij de playoffs, want het zijn die plekken die juist (na een first option te hebben gehad) die verkocht worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Dat is zo logisch als maar kan? :cab: Bovendien zitten die 'echte' supporters er niet bij de playoffs, want het zijn die plekken die juist (na een first option te hebben gehad) die verkocht worden. Ik vind het jammer dat het nu wel kan. In de kwartfinale tegen een Vitesse in vorm zaten er ook maar 12.000 toeschouwers. En nu er Excelsior geloot is, heeft iedereen ineens vertrouwen en komen de mensen wel. Terwijl een Groningen in deze vorm gewoon wordt uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/nieuwsbericht/artikel/bijna-18000-kaarten-beschikbaar-voor-bekerfinale/ Als ik dit zo lees kan ik niet ff gewoon twee kaarten kopen? Of zelfs meerdere.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 http://www.fcgroningen.nl/home/nieuws/nieuwsbericht/artikel/bijna-18000-kaarten-beschikbaar-voor-bekerfinale/ Als ik dit zo lees kan ik niet ff gewoon twee kaarten kopen? Of zelfs meerdere.. Nee je mag maar 1 kaart kopen, staat er heel duidelijk in. Zojuist nog een brief ontvangen van de Supportersvereniging dat leden voorrang hebben wanneer de finale bereikt wordt. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Nee je mag maar 1 kaart kopen, staat er heel duidelijk in. Zojuist nog een brief ontvangen van de Supportersvereniging dat leden voorrang hebben wanneer de finale bereikt wordt. (d) Heb alvast 3 clubcards besteld. Hopelijk komen die op tijd binnen, zodat ik in ieder geval één mogelijkheid heb. Zijn er ook zoiets als neutrale kaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Hoop zo dat jullie eruit vliegen, nu al praten over een finale :r (kan er over meepraten met het podium dat al klaar stond met spandoek 'PSV Bekerwinnaar' na de finale tegen AZ...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Belachelijke prijs voor een bekerfinale zeg, bijna 60 euro. Wij moesten vorig jaar 50 betalen en dat vond ik al erg veel. Anyway, ondanks dat jullie wel iets teveel al met de finale bezig zijn hoop ik toch dat jullie vanavond winnen. PEC - Groningen lijkt me namelijk een prachtige finale, zowel qua duel als qua support :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 8 april 2015 Auteur Share Geplaatst 8 april 2015 2x 1-1 dit jaar.. maar het wordt echt weer een groene hel. Geloof wel dat Groningen een behoorlijk thuisvoordeel heeft ;c Ik denk 3-`1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik ga meeduimen mannen. Chery : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Ik ga zo'n beetje als enige hier in Groningen niet naar FC. Beetje overdreven, maar heb niemand om mee de kroeg in te gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten