GAE EAGLES Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Gaat om Tom van Weert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Yup, was al een tijdje bekend maar ze wouden er beide nog niet over praten. Verder zou die spits van Den Bosch ook komen, net als die Antonia van GAE. Ik volg de JL niet dus ik heb er ook geen verstand van. Die Antonia is gehuurd van ADO door GAE. Hij zou transfervrij komen had ik gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Fout. Hij was gehuurd. Heeft op het moment nog een contract van 1,5 jaar met een optie op nog een jaar. Zal dus wel zo'n 4 ton voor betaald moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemi Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Liverpool versterkt zich, een jaar na de komst van Luis Suárez, mogelijk opnieuw met een aanvaller uit de Eredivisie. Bruce Grobbelaar, oud-doelman van the Reds, zegt dat hij weet dat hoofdtrainer Kenny Dalglish in Nederland rondkijkt naar een aanvaller van Zuid-Amerikaanse komaf. De enige speler die daarvoor in aanmerking komt lijkt David Texeira van FC Groningen te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Fout. Hij was gehuurd. Heeft op het moment nog een contract van 1,5 jaar met een optie op nog een jaar. Zal dus wel zo'n 4 ton voor betaald moeten worden. Een speler van GAE is toch geen 4 ton waard man. Zeker niet als hij in de zomer nog maar een 1 jarig contract heeft, dan mag je al blij zijn met 1,5 ton. @ Bericht van Nemi; is onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Kieftenbeld was met een jaar te gaan (Antonia 1,5) naar jullie gegaan met een transfersom van 375.000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ja, dat is inclusief doorverkoop en premies toch? Bij de transfer van Kieftenbeld. Ik neem aan dat Antonia niet in de winter komt, maar als opvolger van V.d Laak of Jones (bank) komt. Misschien wel zelfde constructie als Kieftenbeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Nouja ik zie het allemaal wel, momenteel zit hij nog gewoon bij ons dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Als ik Groningen was zal ik Van Weert halen, kunnen zich beter concentreren op een goede rechtsback . Dat is namelijk al jaren een drama, sinds Bruno Silva eigenlijk. En natuurlijk een keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Holla dus naar VVV, goede zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2012 iets bekend van optie tot koop voor vvv? ik vind holla 'net niet', dus ben er niet rouwig om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik vind het maar een domme zet. Kieftenbeld of Sparv is om de 2 wedstrijden geschorst waardoor je een middenvelder nodig bent. En wie wil je er dan inzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Kwakman of Harrieharrie. Kappelhof met Van Dijk centraal achterin. Maar wat betreft de niet zo brede selectie is het niet zo verstandig nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik verwacht na de winterstop dit: Luciano; Hiariej, Kappelhof, van Dijk, Burnet; Kieftenbeld, Sparv; Bacuna, Andersson, Tadic; Texeira. M.a.w. je moet een deel van je team omgooien als je Hiariej op het middenveld wil hebben. Wanneer je Kwakman er in zet word je er ook niet sterker op. En wat er van Keurntjes verwacht wordt, is er ook nog niet uitgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Texeira nu alweer weg bij Groningen? Liverpool schijnt nogal geïnteresseerd te zijn en bedragen rondom 4/5 miljoen pond worden al genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Geruchten. Niets meer en niets minder volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Texeira nu alweer weg bij Groningen? Liverpool schijnt nogal geïnteresseerd te zijn en bedragen rondom 4/5 miljoen pond worden al genoemd. 10 posts boven je staat al dat het een onzin verhaal is. ;) Texeira is nog niet eens Groningen niveau, maar we hebben niet beter. En voor de haters, ja 7 goals in 13/14 wedstrijden. 2x graafschap, 3x nec, 1x vvv en 1x utrecht. Statisch gezien is het goed, maar al deze ploegen staan wel tussen plek 11 en 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Bij AZ uit maakte hij ook een goal, in de beker. En die staan bovenaan. Maar ik vind hem zeker een goede spits voor FCGroningen op dit moment, nog niet zo goed als Matavz maar hij wordt steeds stukje beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Hij kan niet eens naar Liverpool, want hij krijgt echt geen werkvergunning daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Bij AZ uit maakte hij ook een goal, in de beker. En die staan bovenaan. Maar ik vind hem zeker een goede spits voor FCGroningen op dit moment, nog niet zo goed als Matavz maar hij wordt steeds stukje beter. Toen die wedstrijd gespeeld werd stond AZ top 5, dus ja.. Dat die nu bovenaan staan maakt hem niet direct een betere spits. Ik vind dat Texeira zich een keer moet bewijzen tegen de grotere clubs: psv, ajax, twente en feyenoord. Het is toch bizar dat je met 6-0 van Feyenoord wint en Texeira maakt geen goal?! En AZ vind ik geen grote club, die maken gewoon optimaal gebruik van de slechte prestaties van de grote ploegen. Eendagsvlieg dus imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Jij eist volgens mij ook teveel Hij komt van een ander voetbalcultuur en is nieuw in dit land ja dan moet je gewoon even wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Mwa, eens met Setz hoor. Je ziet gewoon dat hij niet over een geweldig talent beschikt. Het kan ook niet altijd raak zijn, maar hij staat gewoon basis bij een gebrek aan beter. Suk is dramatisch, dus speelt sowieso bijna nooit naast zijn blessures. Pedersen kan wel voetballen, maar is een enorme slapjanus die ondanks zijn lengte die makkelijk laat aftroeven in de duels. Wel jammer is dat Jones nooit de kans krijgt. Ook al is hij van nature geen spits, lijkt me een keer interessant om zijn talent te mogen aanschouwen in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Jij eist volgens mij ook teveel Hij komt van een ander voetbalcultuur en is nieuw in dit land ja dan moet je gewoon even wennen. Vind ik niet. Ik hoor van meerdere mensen dat hij op de trainingen meer laat zien op de trainingen dan in de wedstrijden. En als ik dan zie wat hij in de wedstrijden laat zien, ja dan vind ik niet dat te veel eis. We hebben zoals eerder door Thijs is aangegeven, we hebben niet beter. Pedersen is een 10, de beste voetballer van het elftal maar een enorme softie. Suk is een leuke speler voor erbij, maar is zoals ik al vaker zei veel te onrustig aan de bal. Wat ik van Jones moet zeggen durf ik geen uitspraken over te doen, want daar hoor ik/zie ik minder van dan van de andere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Toen die wedstrijd gespeeld werd stond AZ top 5, dus ja.. Dat die nu bovenaan staan maakt hem niet direct een betere spits. Ik vind dat Texeira zich een keer moet bewijzen tegen de grotere clubs: psv, ajax, twente en feyenoord. Het is toch bizar dat je met 6-0 van Feyenoord wint en Texeira maakt geen goal?! En AZ vind ik geen grote club, die maken gewoon optimaal gebruik van de slechte prestaties van de grote ploegen. Eendagsvlieg dus imo. AZ is al eens kampioen geweest, dus zeker geen eendagsvlieg. En voor de rest ben ik het met je eens hoor, over dat hij zich moet bewijzen tegenover grotere clubs . Iets wat Matavz wel deed, dat is het verschil. Plus het feit dat Matavz natuurlijk stuk sneller was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Na het kampioensjaar eindigde AZ als 5e en 4e. Daarin zie je toch dat AZ nog niet met de top mee kan. Dit jaar spelen ze leuk, maar als ik zie hoe makkelijk Ajax, PSV en Twente punten verspelen tja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten