Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Liverpool versterkt zich, een jaar na de komst van Luis Suárez, mogelijk opnieuw met een aanvaller uit de Eredivisie. Bruce Grobbelaar, oud-doelman van the Reds, zegt dat hij weet dat hoofdtrainer Kenny Dalglish in Nederland rondkijkt naar een aanvaller van Zuid-Amerikaanse komaf. De enige speler die daarvoor in aanmerking komt lijkt David Texeira van FC Groningen te zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fout.

Hij was gehuurd. Heeft op het moment nog een contract van 1,5 jaar met een optie op nog een jaar.

Zal dus wel zo'n 4 ton voor betaald moeten worden.

Een speler van GAE is toch geen 4 ton waard man. Zeker niet als hij in de zomer nog maar een 1 jarig contract heeft, dan mag je al blij zijn met 1,5 ton.

@ Bericht van Nemi; is onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht na de winterstop dit:

Luciano; Hiariej, Kappelhof, van Dijk, Burnet; Kieftenbeld, Sparv; Bacuna, Andersson, Tadic; Texeira.

M.a.w. je moet een deel van je team omgooien als je Hiariej op het middenveld wil hebben. Wanneer je Kwakman er in zet word je er ook niet sterker op. En wat er van Keurntjes verwacht wordt, is er ook nog niet uitgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Texeira nu alweer weg bij Groningen? Liverpool schijnt nogal geïnteresseerd te zijn en bedragen rondom 4/5 miljoen pond worden al genoemd.

10 posts boven je staat al dat het een onzin verhaal is. ;) Texeira is nog niet eens Groningen niveau, maar we hebben niet beter. En voor de haters, ja 7 goals in 13/14 wedstrijden. 2x graafschap, 3x nec, 1x vvv en 1x utrecht. Statisch gezien is het goed, maar al deze ploegen staan wel tussen plek 11 en 18.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij AZ uit maakte hij ook een goal, in de beker. En die staan bovenaan. Maar ik vind hem zeker een goede spits voor FCGroningen op dit moment, nog niet zo goed als Matavz maar hij wordt steeds stukje beter.

Toen die wedstrijd gespeeld werd stond AZ top 5, dus ja.. Dat die nu bovenaan staan maakt hem niet direct een betere spits. Ik vind dat Texeira zich een keer moet bewijzen tegen de grotere clubs: psv, ajax, twente en feyenoord. Het is toch bizar dat je met 6-0 van Feyenoord wint en Texeira maakt geen goal?! En AZ vind ik geen grote club, die maken gewoon optimaal gebruik van de slechte prestaties van de grote ploegen. Eendagsvlieg dus imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, eens met Setz hoor. Je ziet gewoon dat hij niet over een geweldig talent beschikt. Het kan ook niet altijd raak zijn, maar hij staat gewoon basis bij een gebrek aan beter. Suk is dramatisch, dus speelt sowieso bijna nooit naast zijn blessures. Pedersen kan wel voetballen, maar is een enorme slapjanus die ondanks zijn lengte die makkelijk laat aftroeven in de duels. Wel jammer is dat Jones nooit de kans krijgt. Ook al is hij van nature geen spits, lijkt me een keer interessant om zijn talent te mogen aanschouwen in de spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij eist volgens mij ook teveel

Hij komt van een ander voetbalcultuur en is nieuw in dit land ja dan moet je gewoon even wennen.

Vind ik niet. Ik hoor van meerdere mensen dat hij op de trainingen meer laat zien op de trainingen dan in de wedstrijden. En als ik dan zie wat hij in de wedstrijden laat zien, ja dan vind ik niet dat te veel eis. We hebben zoals eerder door Thijs is aangegeven, we hebben niet beter. Pedersen is een 10, de beste voetballer van het elftal maar een enorme softie. Suk is een leuke speler voor erbij, maar is zoals ik al vaker zei veel te onrustig aan de bal. Wat ik van Jones moet zeggen durf ik geen uitspraken over te doen, want daar hoor ik/zie ik minder van dan van de andere spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen die wedstrijd gespeeld werd stond AZ top 5, dus ja.. Dat die nu bovenaan staan maakt hem niet direct een betere spits. Ik vind dat Texeira zich een keer moet bewijzen tegen de grotere clubs: psv, ajax, twente en feyenoord. Het is toch bizar dat je met 6-0 van Feyenoord wint en Texeira maakt geen goal?! En AZ vind ik geen grote club, die maken gewoon optimaal gebruik van de slechte prestaties van de grote ploegen. Eendagsvlieg dus imo.

AZ is al eens kampioen geweest, dus zeker geen eendagsvlieg. En voor de rest ben ik het met je eens hoor, over dat hij zich moet bewijzen tegenover grotere clubs . Iets wat Matavz wel deed, dat is het verschil. Plus het feit dat Matavz natuurlijk stuk sneller was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites