Marcos Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Ik zou Luciano toch nog liever in de goal hebben. En Bacuna/Jones afwisselen. Want wat ik van Jones heb gezien is alleen maar positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Bacuna moet alleen iets meer leren doseren en wat aan zijn balaanname doen. Voor de rest vind ik het na Tadic de beste aanvallende speler die we op dit moment hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Is er hier heel misschien iemand die oude wedstrijden van Groningen heeft opgenomen, uit 1989 misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Ik niet. Heb hier wel dat grote boek liggen dat onlangs uitkwam met alle wedstrijden, wie er speelden, wie er scoorden etc. Maar geen beelden nee. Hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 november 2011 Auteur Share Geplaatst 21 november 2011 De keren dat ik bij Jong Groningen keek was ik wel onder de indruk van Luis Pedro. Mag idd wel een kans krijgen zoals Frank zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Jong FC Groningen heeft trouwens vanavond gewonnen met 2-0 van FC Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Van Loo ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 :cab: Haten om 't haten. Collectief falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Van Loo maakt gewoon 3/4 fouten bij de goals. Het collectief was niet goed nee, maar Van Loo was wel enorm dramatisch hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Ik zeg toch nergens dat het alleen van Loo's fout is dat we verloren hebben? Het is alleen al de 6/7e wedstrijd van het seizoen dat hij grote fouten maakt. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Tja, hij is ook een keer d eheld geweest. En om nou na deze wedstrijd te gaan zeiekn op Van Loo slaat nergens op. Als Casillas er had gestaan had je er ook verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Hij is 1x de held geweest ja, tegen Twente nadat hij eerst zelf weer in de fout gegaan was. Chapeau. En als Casillas in de goal had gestaan was het 3-1 geworden. Maar goed, die hebben we nou eenmaal niet en we moeten het doen met deze constant falende keeper die eeuwig krediet krijgt van Huistra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Luciano mag nou wel een kans krijgen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Voor Luciano ligt de lat anders ook te hoog, maar dan letterlijk en figuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Ja maar toch slechter dan Van Loo is die niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Van Loo is gewoon een prutser, snappen jullie dat niet? Die man kan der helemaal niets van, die reddingen van hem kan ik ook nog wel maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Luciano is nog altijd niet fit genoeg om te spelen en heeft daarnaast ook persoonljike problemen. Zal dus nog wel even duren voordat Van Loo wordt vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Agil Etemadi. Die kan niet veel slechter zijn. Bovendien doet-ie het (schijnt) niet verkeerd bij de beloften. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Die het niet bij heereveen en emmen heeft gered. Ach ja. Bakker had gewoon 1e keeper moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Agil Etemadi is ook gewoon een zwakke keeper. Luciano is te wisselvallig, Van Loo kan er helemaal niks van. Nienhuis ,die verhuurd is aan Veendam, maakt daar ook fout op fout en Bakker ken ik dan niet. Kort samengevat; tijd voor een nieuwe keeper. En tot de winterstop ga ik blind voor Luciano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Volgend seizoen Jeroen Zoet huren? Komt geloof ik uit die regio (Veendam) en als hij geen eerste keeper wordt bij PSV lijkt me het verstandig hem weer te verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 november 2011 Auteur Share Geplaatst 28 november 2011 Opzich puik plan. Komt uit de buurt idd, zag z'n zus regelmatig op zernike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Een ploeg als Groningen heeft de middelen om een keeper te kopen. Dan moeten ze geen keeper gaan huren. Lijkt me dat hun ergens op willen bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 [YOUTUBE]hmRVfGAxG5Y[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Volgend seizoen Jeroen Zoet huren? Komt geloof ik uit die regio (Veendam) en als hij geen eerste keeper wordt bij PSV lijkt me het verstandig hem weer te verhuren. Dom plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten