Setzzie. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 http://www.eredivisie.nl/video/********/36649/Tadic_geeft_verdediger_het_nakijken.html Omdat het kan. :< Edit; mehh kutlink doet het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Als we Tadic moeten missen tegen ADO zie ik het zwaar in.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Jouw link doet het ook niet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Relaxte actie van Tadic_O_ Edit: Wel rood, ook als slaat hij heeeeeeeeeeeeel licht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Whaha, wtf:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Als we Tadic moeten missen tegen ADO zie ik het zwaar in.:( Ga daar maar wel van uit, want die beelden liegen niet. Stom om je ploeg zo te benadelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Ja, dom. Vrees dat we hem inderdaad moeten missen. Echter is een pluspunt dat ADO Bulykin mist. Zonder Sparv en Tadic moeten we hopen dat Matavz weer fit is, anders wordt het bijzonder lastig om in Den Haag te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Gewoon in beroep gaan toch bij een schorsing? Dan mag je gewoon spelen volgens mij. Zonder hem ga je niets creëren tegen ADO. Tadic is zo verschrikkelijk goed, ik hoor de kassa al rinkelen. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Als de tuchtcommissie dinsdag met een eis komt en FCG gaat in beroep mag hij misschien die donderdag wel spelen, maar de thuiswedstrijd mist-ie sowieso dan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Verthongen deed exact hetzelfde en kreeg niks .... Dus zou niet weten waarom Tadic wel een schorsing zou krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Dan is het te hopen dat ie geen schorsing krijgt, want Groningen is echt afhankelijk van hem. Alles wat we creëren komt bij hem weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 De KNVB maakt zich in dat geval echt volkomen belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Verthongen deed exact hetzelfde en kreeg niks .... Dus zou niet weten waarom Tadic wel een schorsing zou krijgen. Ik zou wel weten waarom Tadic dan wel iets zou krijgen, hij speelt niet bij ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Leuke 2 wedstrijden met veel vechtlust. Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie ADO keihard verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik zou wel weten waarom Tadic dan wel iets zou krijgen, hij speelt niet bij ajax Boehoee. Kon je posts altijd wel waarderen, maar de laatste tijd gedraag je je echt als een idioot. Misschien weer terugverhuizen naar GroningeN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik spreek niets anders dan de waarheid in dit geval hoor. Tadic speelt niet bij ajax, daar kan ik niets aan veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 calimero gedrag, denk je nou echt dat een speler van Ajax een andere procedure krijgt dan een speler van Groningen? bs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Ja dat denk ik echt ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 @Marcos: http://www.vv-noordwolde.nl/sectie-algemeennieuws/16-cat-nieuws/297-vv-noordwolde-nog-bekender-bij-fc-groningen-dankzij-marco-vos- Ik wist niet eens dat jij bij Noordwolde voetbalde. ;c Ik kom daar wel eens voor wedstrijdverslagen voor in de Ommelander Courant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Sneu. We zullen de eventuele schorsing van de KNVB even afwachten. Ik neem aan dat jullie het er ook mee eens zijn dat het nergens op zou slaan als Tadic nu een schorsing zou krijgen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 We zullen de eventuele schorsing van de KNVB even afwachten. Ik neem aan dat jullie het er ook mee eens zijn dat het nergens op zou slaan als Tadic nu een schorsing zou krijgen toch? Ik heb het helemaal niet gezien, alleen dat zielige gedoe altijd dat Ajax bevoordeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Dus je weet niet eens waar het over gaat. Maar goed, daar zijn andere topics voor. Dit topic is voor de mooiste club van de wereld en omstreken; [YOUTUBE]gdIkar9r-rs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Tadic is echt een geweldige voetballer maar jammer van zijn gedrag. Echt oliedom als hij veroordeelt zou worden kan Fc Groningen de Europa League kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Dat filmpje :mrgy: jezus, nooit gezien haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten