Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het gaat toch ook om het verdere gedrag van Bacuna? Ik hoor zó vaak dat hij zich arrogant en slecht gedraagd. Ik erger me dood aan zo'n commentator die het hele verhaal niet kent en toch Bacuna gaat verdedigen, daarmee beinvloed je echt de publieke opinie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen jaloezie richting Bacuna, maar vroeger was dat echt de slechtste voetballer waar ik ooit tegen heb gespeeld. Inmiddels loopt ie erbij als de Koning van Groning, maar eigenlijk mag niemand 'm. Wanneer hij zich vol gaat focussen op voetbal weet ik zeker dat ie het hoog gaat schoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog dat wij een keer stonden te wachten op de taxi, komt hij er aan lopen en zegt-ie tegen de taxichauffeur: "Ik ben Bacuna en ik speel bij FC Groningen"

:no:

Haha mooi was dat ja. En ook gewoon geen taxi krijgen:huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat broertje van Bacuna is al precies hetzelfde.. Denkt ook dat die alles is ;e

Broertje? Dat is wel een rustige jongen hoor. Veel minder arrogant dan Leandro.

Wie is die Bacuna die nu in 't eerste van GVAV speelt dan? Ook een broer/broertje?

Er voetbalt een Bacuna bij DIO Groningen, dat is zijn neef. En zijn broertje speelt bij FC Groningen C3.

Dat is gewoon zijn broer Setz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

“Groningen haalt Carrilloâ€

De Peruaanse krant Depor weet het nu zeker: André Carrillo gaat voor 1.2 miljoen euro naar FC Groningen.

De huidige werkgever Alianza Lima ontkend nog altijd dat er sprake is van een overeenkomst. Het akkoord zou zijn gesloten voor het nieuwe seizoen en daarmee ontkracht het ook het verhaal dat “De Slang†het seizoen bij Lima volmaakt en pas in december zou verkassen.

De krant zegt verder dat Carrillo gisteren gesproken heeft met Hans Nijland en laatstgenoemde vertoefd in Peru. Toch moeten er nog details besproken worden. Zo lang het niet officieel rond is, hou ik een slag om de arm…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We speelden uitstekend. Verdediging stond goed en tweede helft konden we zelfs de wedstrijd naar ons toe trekken.

Helaas door twee persoonlijke fouten van Van Loo en Stenman een geflatteerde nederlaag gekregen. Zat meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites