Diekhuuzen Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Bacuna deed helemaal niks goed. Die vent moest al lang gewisseld worden. Wat er nu gebeurde op de tribunes gebeurt overal. Hij kan het niveau echt totaal niet aan. Je kan net zo goed z'n broer opstellen, die is niks minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen_FCT Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Het gaat toch ook om het verdere gedrag van Bacuna? Ik hoor zó vaak dat hij zich arrogant en slecht gedraagd. Ik erger me dood aan zo'n commentator die het hele verhaal niet kent en toch Bacuna gaat verdedigen, daarmee beinvloed je echt de publieke opinie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Bacuna kan echt wel een goede voetballer worden hoor. Maar hij is nu nog lang geen basisklant. En zijn arrogantie is verschrikkelijk, hij loopt erbij als de president van Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Ik heb geen jaloezie richting Bacuna, maar vroeger was dat echt de slechtste voetballer waar ik ooit tegen heb gespeeld. Inmiddels loopt ie erbij als de Koning van Groning, maar eigenlijk mag niemand 'm. Wanneer hij zich vol gaat focussen op voetbal weet ik zeker dat ie het hoog gaat schoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Ik weet nog dat wij een keer stonden te wachten op de taxi, komt hij er aan lopen en zegt-ie tegen de taxichauffeur: "Ik ben Bacuna en ik speel bij FC Groningen" :no: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Is toch niets mis mee? Gebruik maken van je bekendheid is gewoon handig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Als er een rij staat bij de koffieautomaat zeg je ook van "Ik ben Nigel en de baas is mijn tante" of wat :$? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Hehe. Nee wij hebben geen koffieautomaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Dat broertje van Bacuna is al precies hetzelfde.. Denkt ook dat die alles is ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Wie is die Bacuna die nu in 't eerste van GVAV speelt dan? Ook een broer/broertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Er voetbalt een Bacuna bij DIO Groningen, dat is zijn neef. En zijn broertje speelt bij FC Groningen C3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Ow, die bedoelde ik ook, maar ik dacht dat et zn broer was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Ik weet nog dat wij een keer stonden te wachten op de taxi, komt hij er aan lopen en zegt-ie tegen de taxichauffeur: "Ik ben Bacuna en ik speel bij FC Groningen" :no: Haha mooi was dat ja. En ook gewoon geen taxi krijgen:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Wat lopen er dan een hoop bacuna's rond. Hier ook nog 1 bij Eems Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Haha, daar heb ik wel een aantal keren tegen gespeeld. Maar dat is wel de minste van allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Dat broertje van Bacuna is al precies hetzelfde.. Denkt ook dat die alles is ;e Broertje? Dat is wel een rustige jongen hoor. Veel minder arrogant dan Leandro. Wie is die Bacuna die nu in 't eerste van GVAV speelt dan? Ook een broer/broertje? Er voetbalt een Bacuna bij DIO Groningen, dat is zijn neef. En zijn broertje speelt bij FC Groningen C3. Dat is gewoon zijn broer Setz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Johnsen? Hij zei tegen mij dat ie 't neefje was. :cab: Niet dat 't uitmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 “Groningen haalt Carrillo†De Peruaanse krant Depor weet het nu zeker: André Carrillo gaat voor 1.2 miljoen euro naar FC Groningen. De huidige werkgever Alianza Lima ontkend nog altijd dat er sprake is van een overeenkomst. Het akkoord zou zijn gesloten voor het nieuwe seizoen en daarmee ontkracht het ook het verhaal dat “De Slang†het seizoen bij Lima volmaakt en pas in december zou verkassen. De krant zegt verder dat Carrillo gisteren gesproken heeft met Hans Nijland en laatstgenoemde vertoefd in Peru. Toch moeten er nog details besproken worden. Zo lang het niet officieel rond is, hou ik een slag om de arm… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Come on fc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Bedankt van Sloom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Bedankt van Sloom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 We speelden uitstekend. Verdediging stond goed en tweede helft konden we zelfs de wedstrijd naar ons toe trekken. Helaas door twee persoonlijke fouten van Van Loo en Stenman een geflatteerde nederlaag gekregen. Zat meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Uitstekend? :cab: Enige wat Groningen deed was verdedigen heel af en toe een kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 In fases waren ze gewoon de bovenliggende ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 In fases waren ze gewoon de bovenliggende ploeg In de 2de helft 20 minuten ofzo de rest gewoon Ajax hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten