frietsaus Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Haha, als dat zo is, ben je niks anders dan een gloryhuntert :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Haha, nee dat is zeker niet de reden waarom ik ga stoppen met mijn seizoenskaart.. Ik wil graag weer voetballen op zondag en aangezien 10/11 van de thuiswedstrijden op zondag zijn heeft het weinig zin om veel geld uit te geven aan 6/7 wedstrijdjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Dan formuleer je het nu wel iets anders dan daarnet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Ja, logisch he als dat over Willem 2 een geintje is. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Sarcasme wordt ook herkend. :cab: Dat was ook sarcastisch btw voor als je dat ook niet doorhebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Nee Frankiebwoy, niet liegen heh tegen papa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 februari 2011 Share Geplaatst 5 februari 2011 Nee Frankiebwoy, niet liegen heh tegen papa! Tegen jou zal ik nooit liegen meneer frietzaus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Gunstige uitslagen voor FCG. Az verliest, PSV verliest. Nu 'gewoon' winnen van Willem 2 en we slaan een goede slag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 mooie overwinning en wat floot Blom slecht zeg. Hopen dat hij de komende 80 jaar niet meer in de Euroborg komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Wtf. :D Ik denk 'Ach Groningen wint wel met 3-0 ofzo, maar 7-1 ziek hoor'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Wtf. :D Ik denk 'Ach Groningen wint wel met 3-0 ofzo, maar 7-1 ziek hoor'.groningen begon slecht, maar dankzij de scheids (ik bedoel dit niet positief) werd het een walk-over in de tweede helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Ik heb een mooie wedstrijd gezien met een slechte scheids en een aardig FC Groningen. respect aan de meegereisde Willem 2 supporters, ze bleven zingen ook al was het 7-1(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benjamin,, Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Matavz is zóóóóó'n baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Samen met Tadic_O_ Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat we de beste linkerkant van Nederland hebben. Qua kwaliteit misschien niet, maar qua spel wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Inderdaad, echt een supergoed ingespeeld tandem_O_ En dan met zo'n spits:p Die eerste goal was weer heel knap... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Wat is die Tadic toch goed. FCG speelt goed voetballen en verdienen dit ook ! Op naar CL? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 februari 2011 Share Geplaatst 6 februari 2011 Zonder die blunder van Blom had men het nog heel moeilijk gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 7 februari 2011 Share Geplaatst 7 februari 2011 Ik vond eigenlijk dat Blom een hele goeie wedstrijd floot. De rode kaart van Swinkels was een enorme blunder, maar de rest van de wedstrijd heb ik hem eigenlijk vrijwel niets fout zien doen. Als we trouwens Luciano niet gehad hadden was het een hele andere wedstrijd geweest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 8 februari 2011 Share Geplaatst 8 februari 2011 Ik vind Luciano een prima keeper voor Groningen hoor, maar de laatste tijd grabbelt hij te veel. Die voorzet van Lasnik had hij gewoon klem moeten pakken. Was een simpele bal, waardoor onze beste verdediger een belangrijke uitwedstrijd bij De Graafschap mist. Iemand als Veldmate is toch al gauw drie klasses minder. Voor het eerst in zeven jaar een competitiewedstrijd thuis gemist trouwens en dan ook meteen één die de geschiedenisboeken ingaat. :P Maar ach, het toeval was dat ik bij een nog veel legendarischere wedstrijd was, dus dat maakt het wel goed. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 1 : Ajax 2 : Fc Groningen Mee eens jongens?:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 denk het niet helemaal, ik denk: 1- ajax 2- psv 3- fc twente 4- groningen dat vind ik voor een team als groningen nog een topprestatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 1 : Ajax 2 : Fc Groningen Mee eens jongens?:P Mee eens, regel jij het?;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Directe plaatsing moet er toch inzitten dit jaar. Dan kom ik naar Groningen voor het feest:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 1 : Ajax 2 : Fc Groningen Mee eens jongens?:P Draai maar om. ;) Sprak vandaag toevallig iemand van de commerciële afdeling van Groningen. Kwam langs omdat hij wat nog wat moest afleveren. Hij vertelde dat Matavz, normaal gesproken, deze week aan Napoli verkocht wordt. Verder dat er een bod van, ik meen, 2,5 miljoen op Ivens werd afgewezen (waarom :@ 2 miljoen winst in 6 maanden). Tadic staat nadrukkelijk in de belangstelling uit Engeland, Duitsland, Spanje en Italie. Nja, dat was het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Zondag naar Graafschap uit, normaal ga ik bijna nooit naar de FC. Dit wordt mijn derde wedstrijd op rij :cab:. Ach ik heb er zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten