Juca Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Tadic probeert gewoon Castaignos van zich weg te duwen, kom nou :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Woonplaats Groningen, ok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Je favoriete hater, ok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Je favoriete hater, ok. Dat heeft betr..., ach laat ook maar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 De actie tegen Castaignos was helemaal niks aan de hand. Tegen De Vrij kon het wel een gele kaart zijn, maar zo erg was het niet. Iig goed gefloten door Van Hulten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Mooi verhaal, tegen Castaignos was niks?? Waar zitten jouw ogen?? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 De actie tegen Castaignos was helemaal niks aan de hand. Tegen De Vrij kon het wel een gele kaart zijn, maar zo erg was het niet. Iig goed gefloten door Van Hulten. Tegen de Vrij was gewoon een duidelijk elleboog, niks geel maar gewoon rood en een schorsing. Kan me de 'elleboog' van Reis, van een paar weken geleden nog wel herinneren. Die kreeg 2 wedstrijden, verwacht dus dat Tadic er minimaal 3 krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Boeie om er over door te zeiken, je hebt verloren. Mocht hij geschorst worden dan heeft je club er toch niks aan. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Boeiend om een forum te hebben, je verandert er toch niks mee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Boeie om er over door te zeiken, je hebt verloren. Mocht hij geschorst worden dan heeft je club er toch niks aan. :cab: Gaat erom dat het niet hoort ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 november 2010 Auteur Share Geplaatst 21 november 2010 Die Castaignos :-D. Wordt tegen zn sleutelbeentje geduwd, och arm jochie :cry: Mooi deze overwinning, eigenlijk wel verwacht, want we winnen meestal van Feyenoord.. maar dan moet het nog wel even gebeuren. Die actie tegen de Vrij was gewoon rood, en het was natuurlijk ook gewoon een penal voor hands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Die Castaignos :-D. Wordt tegen zn sleutelbeentje geduwd, och arm jochie :cry: :cab: Tadic hoort gewoon die arm niet naar achteren te slaan, klaar. En om over die elleboog op de Vrij maar te zwijgen. Verwacht nog wel een schorsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Pingel voor Groningen + Rood Tadic waren op zich wel op hun plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Jullie kijken allemaal zo mooi door die roze bril :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 21 november 2010 Share Geplaatst 21 november 2010 Ghehe, gezien de reacties zou ik bijna zeggen dat we hebben gewonnen van Feyenoord:D Zonder gekheid, we staan boven ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Moeten we hier blij mee zijn...? Heb echt geen flauw idee wat hij op dit moment zou kunnen toevoegen. Moet zeggen dat we dat ook niet hadden verwacht van Garcia maar toch.. Ben benieuwd. http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/150010/Ko_in_januari_terug_naar_FC_Groningen.html Bovendien, als Fernandez komt dan is hij al helemaal overbodig lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Tadic is een held_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ga ervan uit dat jullie morgen een makkelijke overwinning gaan boeken! Maar je weet het nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Haha, ik hoop het. Maar Roda heeft zeker geen slecht team. Ik ga voor 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Haha, ik hoop het. Maar Roda heeft zeker geen slecht team. Ik ga voor 1-1. Helaas met alle blessures wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Groningen uit en thuis is nog een groot verschil. Ik heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Ik verwacht een 1-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 Alweer? Lijkt mij ook wel wat. Ga ik ff stukje fietsen in Groningen shirt met Groningen bidon etc etc:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 De wedstrijd die jij bedoelt was de 2-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 26 november 2010 Share Geplaatst 26 november 2010 1-5 is ook goed hoor, daar doe ik niet moeilijk over;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten