Alessandro Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Adrie Koster is ontslagen bij Club Brugge he ;) Wist ik, alleen wilde ik even checken of jullie scherp waren.:nee: Blijkbaar ben jij de enige die scherp is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik lees namen op twitter, doe normaal :cab: Van Gaal, Adriaanse. :cab: Passen niet bij Fc G en andersom. Jans terug wil publiek niet denk ik, maar Jans zelf ook niet lijkt me. Lijkt er toch op dat Erwin Koeman te vroeg heeft gekozen, die was denk ik wel een zeer reeele kandidaat. Net als Brood anders. Die Veldhoven hoef ik niet hoor. Ja, zolang Van Veldhoven maar niet komt. Misschien wil Jos Luhukay wel? Is atm erg ontevreden bij Augsburg en kan hij mooi Paul Verhaegh meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Luhukay is al weg bij Augsburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Robert Maaskant nadat hij klaar is in Texas? Bleef hij alleen de zomer dacht ik. Kon ook ieder moment terug als een club uit NL hem zou willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik vind Maaskant, Luhukay en Alfons Groenendijk wel goede kandidaten. Itt van Veldhoven, Jans en Koster. Maar er moeten ook zeker nieuwe spelers bij, met alleen nieuwe trainer kom je er lang niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Waarom is Van Veldhoven geen goede kandidaat? Vanwege z'n fratsen? Coachen kan ie wel namelijk. Erg jammer dat Nijland Huistra geen tijd gunt. Drie sterkhouders (Granqvist, Matavz, Stenman) zijn vertrokken in de zomer, waarvoor eigenlijk alleen Texeira is teruggekomen als basiskracht. Dat is gewoon een aderlating. De vormdip na de winterstop kun je hem onmogelijk aanrekenen, zeker met zo'n jonge groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Als Groningen in de eerste competitiehelft zoveel punten pakt, dan mag je verwachten dat je minimaal play offs speelt aan het eind van het seizoen. Dat je dan maar 11 punten uit 17/18 wedstrijden pakt, dan is het logisch dat je ontslagen wordt. Huistra heeft heus wel goede dingen gedaan, maar nam zijn spelers te veel in bescherming. Elke wedstrijd zag hij wel positieve punten, terwijl iedereen zag dat er niks positiefs te melden was. Terwijl de coach van GasTerra Flames (Basketball) brandt zijn eigen ploeg helemaal af voor de camera/radio. Zulke dingen doen toch wat met een speler. AL met al ben ik blij dat Huistra weg is. Inmiddels zijn de gesprekken tussen Jans en Nijland alweer gaande, dus wanneer hij komt ben ik komend seizoen voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Kortom, de punten van de eerste seizoenshelft zijn de verdienste van de spelers, en de verliespartijen van de tweede seizoenshelft is de schuld van Huistra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja. Maar waarom zou je als trainer zijnde je ploeg niet net zo motiveren zoals je in de eerste seizoenshelft hebt gedaan? Huistra is veel te lief voor zijn ploeg geweest de 2e seizoenshelft, daar is geen discussie over mogelijk. Ik ga liever met 6-0 op m'n bek met 11 jeugdspelers in het veld dan met Sparv, Pedersen, Texeira en Jones etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Je speelt met allemaal jonge gastjes + onzekerheid op doel. Kappelhof, Burnet, Van Dijk.. spelers waar iedereen lyrisch over was de eerste seizoenshelft, dan heb je nog Bacuna, Kieftenbeld, Texeira moet zich aanpassen, Suk.. Die gaan een terugslag krijgen en ja.. bij Groningen word je dat fataal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Adrie Koster moet komen :D Laat die Jans wegblijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 M'n vader had het er over dat Milko Ðurovski in Groningen was voor gesprekken, maar het lijkt me wel heeeel sterk dat hij de hoofdtrainer zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Adrie Koster is toch trainer van Beerschot volgend seizoen? :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Ondanks de ontmoeting van Jans en Nijland in Roden afgelopen woensdag wil Jans voorlopig nog niet de trainer van Groningen worden. Maar ik weet het niet hoor.. Iets in mij zegt dat hij wel graag wil. Stiekem hoop ik toch op Maaskant. Elke andere trainer zie ik hier floppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Vader van Maaskant schijnt op receptie van Theo Huizinga gezegd te hebben dat zijn zoon zeker oren heeft naar FC Groningen. Bron is twitter, dus voor wat het waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Waarom is Van Veldhoven geen goede kandidaat? Vanwege z'n fratsen? Coachen kan ie wel namelijk. Erg jammer dat Nijland Huistra geen tijd gunt. Drie sterkhouders (Granqvist, Matavz, Stenman) zijn vertrokken in de zomer, waarvoor eigenlijk alleen Texeira is teruggekomen als basiskracht. Dat is gewoon een aderlating. De vormdip na de winterstop kun je hem onmogelijk aanrekenen, zeker met zo'n jonge groep. Hoezo fratsen? Ambitieus als Harm is, lijkt het me niet dat hij Roda verlaat om bij Groningen aan de slag te gaan overigens.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Groningen heeft zoveel meer mogelijkheden als Roda JC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Naar welke club wil Van Veldhoven dan? Zie in Groningen wel een beetje de max van Van Veldhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leidenaar071 Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Adrie Koster _O_ Ideale club voor Koster of Harmpie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Petter Andersson dus weg. Holla en Pedersen mogen ook weg. Pedersen snap ik, maar Andersson en Holla niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Waarom niet Juca? Toen hij 2/3 keer zwaar geblesseerd raakte heeft Groningen zijn contract verlengd en toen die weer fit was en zijn contract afliep en Groningen wou verlengen bedankte hij opeens :cab: Hoezo ondankbaar ;e Verder laat die op het veld ook helaas weinig zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Jammer van Holla, toch een jongen van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Jammer van Holla, toch een jongen van de club. In de jeugd weggehaald bij FC Omniworld, dus het is niet een echte zoals een Robben, Nijland of veldmate. Verder jammer dat Andersson dwars ligt want op de positie waar hij nu speelt kan die al z'n kwaliteiten benutten. Straks zitten we komend seizoen weer opgescheept met Sparv-Kieftenbeld, daar wordt ik ook niet vrolijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 (bewerkt) FC Groningen krijgt verhuurde flop terug uit Denemarken FC Groningen krijgt miskoop Oluwafemi Ajilore terug. De middenvelder speelde in het afgelopen seizoen op huurbasis voor Bröndby en de Denen hadden de mogelijkheid om Ajilore definitief over te nemen. Op de website van de club meldt Bröndby echter dat het geen gebruik gaat maken van deze mogelijkheid en dat Ajilore vertrekt bij de nummer negen van de Super Ligaen. Als een verassing komt die mededeling niet: Bröndby heeft het financieel zwaar en Ajilore is een grootverdiener. Bovendien was de Nigeriaan niet wekelijks zeker van een basisplaats. In Denemarken speelde hij zeventien competitiewedstrijden, waarvan twaalf als invaller. Na zijn vakantie moet hij zich dus weer melden bij Groningen. Het ligt in de lijn der verwachting dat de Trots van het Noorden de 27-jarige Ajilore opnieuw wil verhuren of verkopen. Groningen betaalde in 2008 3,3 miljoen euro voor de Nigeriaan, die in Nederland echter nooit helemaal uit de verf kwam. Ajilore speelde tot dusver 68 competitieduels voor Groningen, waarin hij vier keer wist te scoren. Beste nieuwe trainer, ik zou het fijn vinden als u weer 4-4-2 met een ruit op het middenveld gaat spelen. Dan hebben wij namelijk op de '6' positie plek voor Oluwafemi Ajilore. Doe maar zo iets voor komend seizoen: -----------------Luciano/aankoop--------------------- --Kappelhof---Van Dijk---Veldmate----Burnet---- -----------------------Ajilore------------------------------- ----Hiariej/Bos--------------Kostic/Enevoldsen----- -----------------------Van Moorsel-------------------- --------------Texeira------------Jones------------------ Spelers die weggaan; Van Loo, V.d Laak en Andersson. Door deze spelers krijg je ongeveer een half miljoen aan mogelijkheden. Doordat je Kostic en Van Moorsel al binnen hebt, dan heb je nog 1,5/1 ton aan salaris over. Lozen: Sparv, Holla, Pedersen en Ivens. Zijn allen vervangbaar door de spelers die we al hebben. Dan heb je weer minimaal 7/8 ton aan salaris mogelijkheden. Volgens vele dagbladen zijn ze al rond met Schet. Een speler die zowel rechtshalf als in de spits kan spelen. Verder moet je maar proberen om te bouwen op de jeugd want er zijn genoeg jeugdtalenten die geen echte kans krijgen omdat er weer exotische spelers gehaald moeten worden. 21 mei 2012 bewerkt door Setzzie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diekhuuzen Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Schet, Zeefuik en De Leeuw dus naar Groningen. Sno gonsde ook nog een tijdje rond, maar ik vrees dat ze die niet presenteren om 16.00 uur. Geen slechte aankopen en het zijn ook nog eens Nederlanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten