Vitesse88 Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Ik doelde ook op de eerste regel. Puntje uit Arnhem, zat meer in, maar niet ontevreden. Fijn om Luciano weer terug te zien in de goal. Verder vond ik Kappelhof goed spelen. Jullie hadden echt geen recht op 3 punten gisteren, puntverdeling was terecht en ik denk dat wij zelfs lichtelijk meer recht hadden op de 3punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Allebei hadden we geen enkel recht op 3 punten. Het was gewoon niet om aan te zien, ben bijna in slaap gevallen zo saai. Toen Hofs eraf ging was het ook gewoon over en uit. Groningen kan niet doordrukken, en vitesse zal zich ingegraven. Zo gezegd, zo gedaan. 0-0 terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 God o god, wat heb ik me gister verveeld tijdens de wedstrijd, ongelooflijk. Beide teams waren dramatisch omdat de verdedigingen van beide clubs erg goed stonden. Van Dijk en Kappelhof speelden echt heel sterk net als Luciano. Zonder Luciano had je gewoon met 1-0 verloren want hoe hij die kopbal van Bony in de eerste helft er uit tikte. :< Trouwens heb ik me in de 2e helft kapot gelachen hoe Luciano een corner wou voorkomen, geweldig om te zien. Oh ja, scheidsrechter. ;e De beste man geeft gemiddeld 6 kaarten per wedstrijd en gister heeft ie z'n gemiddelde een beetje opgeschroefd. Vooral die gele kaart van Andersson was belachelijk. @Vitesse88; niet direct tegenspreken he. iedereen heeft een andere mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Wat deed Luciano dan om die corner te voorkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 God o god, wat heb ik me gister verveeld tijdens de wedstrijd, ongelooflijk. Beide teams waren dramatisch omdat de verdedigingen van beide clubs erg goed stonden. Van Dijk en Kappelhof speelden echt heel sterk net als Luciano. Zonder Luciano had je gewoon met 1-0 verloren want hoe hij die kopbal van Bony in de eerste helft er uit tikte. :< Trouwens heb ik me in de 2e helft kapot gelachen hoe Luciano een corner wou voorkomen, geweldig om te zien. Oh ja, scheidsrechter. ;e De beste man geeft gemiddeld 6 kaarten per wedstrijd en gister heeft ie z'n gemiddelde een beetje opgeschroefd. Vooral die gele kaart van Andersson was belachelijk. @Vitesse88; niet direct tegenspreken he. iedereen heeft een andere mening. Nee zeker mee eens hoor, ook Vitesse speelde niet super goed maar creeerde nog wel wat goede kansen. Idd, die save op de bal van Bony was zeer knap. Bij van Loo zat die er wss in :cab: Luciano is wel een clown hoor, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Jullie hadden echt geen recht op 3 punten gisteren, puntverdeling was terecht en ik denk dat wij zelfs lichtelijk meer recht hadden op de 3punten. Ik heb het dan ook nergens dat we onterecht gelijk hebben gespeeld. Gelijkspel was verdiend idd, maar er zaten 3 punten in. Dat geldt voor beide partijen overigens. Gelukkig heeft Huistra geleerd van de vorige wedstrijd bij Vitesse. Ook al was Ivens niet beschikbaar (oid) gewoon Kappelhof erin gezet. Verademing tov vorig seizoen toen Ivens beide handen volhad aan Bony en nog elk duel verloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Haha, ja was mooi ja dat hij eerst een corner ging voorkomen en daarna nog een ingooi en de bal vervolgens weg ramt. Theo Maassen is er niets bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Ik heb me ook dood gelachen ja om Luciano, wat een held is het ook. Op de 1 of andere manier redt hij, door zijn ondoordachte keepersgedrag, ook nog heel veel ballen die anders het netje in waren gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Kerel was ook gewoon paar jaar terug beste van Belgie gekozen he hij kan echt wel wat. Sowieso raar dat die gepasseerd werd voor Van Loo ;e slechtste keeper van de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Luciano won ook paar jaar terug nog de Zilveren Schoen hier in NL, maar hij was zowel persoonlijk als sportief nog niet klaar om de eerste doelman te zijn. Nu is dat moment dus eindelijk gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 DRAMA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Ik zei; zal wel een kut wedstrijd worden met een zakelijke overwinning van 1 of 2-0. Nja prima, teken ik voor dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Het wordt ook wel eens tijd dat Petter een cursus afwerken krijgt. Maar sowieso Huistra ;e In een thuiswedstrijd met Holla op '10' beginnen. Komt al tekort voor de cvm-positie, laat staan de nummer '10' positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Wtf Holla op 10 ;e Dat is hetzelfde als dat De Boer Enoh op 10 gaat zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Dat is het zelfde als Van Loo op doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Leuk om eens de clean sheets van dit seizoen langs te gaan met de daarbij behorende keeper. :-D Zegt al meer dan genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Van Loo heeft wel 1 clean sheet meer hoor:O]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Ja, maar het verschil in wedstrijden is natuurlijk enorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Ja oke, dat is 15 tegen 2. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 Wat vinden we van Suk? Zal er niet rouwig om zijn als hij na dit seizoen weer vertrekt. Salaris van niet-EU en is gewoon niet het niveau van Groningen moet nastreven. Begrijp wel dattie is gehaald. Kappelhof en Burnet waren net zulke gokjes en dat pakt toch verdienstelijk uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Suk heeft geen non-EU salaris. Heeft nog voor z'n 20e verjaardag een contract getekend. Dat ie het niveau niet aan kan lijkt me evident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 december 2011 Auteur Share Geplaatst 22 december 2011 Oh oke, daar ging ik inderdaad zonder te checken vanuit. Scheelt toch weer een slok op een borrel qua uitzitten van zijn contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Was bij Ajax ook verschrikkelijk matig. Hij is erg enthousiast, maar daar heb je het dan ook mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Hij zou prima de 'Kuyt' van Veendam worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 december 2011 Share Geplaatst 22 december 2011 Nah Dost bij Ajax heeft hij niet meer dan 3 wedstrijden gespeeld en dat waren in totaal 90 minuten. In de belofte werd die topscorer van de competitie hij kan wel wat denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten