Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

Ik doelde ook op de eerste regel.

Puntje uit Arnhem, zat meer in, maar niet ontevreden. Fijn om Luciano weer terug te zien in de goal. Verder vond ik Kappelhof goed spelen.

Jullie hadden echt geen recht op 3 punten gisteren, puntverdeling was terecht en ik denk dat wij zelfs lichtelijk meer recht hadden op de 3punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Allebei hadden we geen enkel recht op 3 punten. Het was gewoon niet om aan te zien, ben bijna in slaap gevallen zo saai. Toen Hofs eraf ging was het ook gewoon over en uit. Groningen kan niet doordrukken, en vitesse zal zich ingegraven. Zo gezegd, zo gedaan. 0-0 terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God o god, wat heb ik me gister verveeld tijdens de wedstrijd, ongelooflijk. Beide teams waren dramatisch omdat de verdedigingen van beide clubs erg goed stonden. Van Dijk en Kappelhof speelden echt heel sterk net als Luciano. Zonder Luciano had je gewoon met 1-0 verloren want hoe hij die kopbal van Bony in de eerste helft er uit tikte. :< Trouwens heb ik me in de 2e helft kapot gelachen hoe Luciano een corner wou voorkomen, geweldig om te zien.

Oh ja, scheidsrechter. ;e De beste man geeft gemiddeld 6 kaarten per wedstrijd en gister heeft ie z'n gemiddelde een beetje opgeschroefd. Vooral die gele kaart van Andersson was belachelijk.

@Vitesse88; niet direct tegenspreken he. iedereen heeft een andere mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God o god, wat heb ik me gister verveeld tijdens de wedstrijd, ongelooflijk. Beide teams waren dramatisch omdat de verdedigingen van beide clubs erg goed stonden. Van Dijk en Kappelhof speelden echt heel sterk net als Luciano. Zonder Luciano had je gewoon met 1-0 verloren want hoe hij die kopbal van Bony in de eerste helft er uit tikte. :< Trouwens heb ik me in de 2e helft kapot gelachen hoe Luciano een corner wou voorkomen, geweldig om te zien.

Oh ja, scheidsrechter. ;e De beste man geeft gemiddeld 6 kaarten per wedstrijd en gister heeft ie z'n gemiddelde een beetje opgeschroefd. Vooral die gele kaart van Andersson was belachelijk.

@Vitesse88; niet direct tegenspreken he. iedereen heeft een andere mening.

Nee zeker mee eens hoor, ook Vitesse speelde niet super goed maar creeerde nog wel wat goede kansen. Idd, die save op de bal van Bony was zeer knap. Bij van Loo zat die er wss in :cab: Luciano is wel een clown hoor, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hadden echt geen recht op 3 punten gisteren, puntverdeling was terecht en ik denk dat wij zelfs lichtelijk meer recht hadden op de 3punten.

Ik heb het dan ook nergens dat we onterecht gelijk hebben gespeeld. Gelijkspel was verdiend idd, maar er zaten 3 punten in. Dat geldt voor beide partijen overigens.

Gelukkig heeft Huistra geleerd van de vorige wedstrijd bij Vitesse. Ook al was Ivens niet beschikbaar (oid) gewoon Kappelhof erin gezet. Verademing tov vorig seizoen toen Ivens beide handen volhad aan Bony en nog elk duel verloor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden we van Suk?

Zal er niet rouwig om zijn als hij na dit seizoen weer vertrekt. Salaris van niet-EU en is gewoon niet het niveau van Groningen moet nastreven. Begrijp wel dattie is gehaald. Kappelhof en Burnet waren net zulke gokjes en dat pakt toch verdienstelijk uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites