Ahmet Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik weet eigenlijk helemaal niets over de titel, artiest. Ik hoorde hem best wel lang geleden, en ben vergeten wie het was.. Een ding dat ik wel weet is dat er dit wordt gezegt in de liedje: Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de dopeste rapper van de land, ik ben het, i-i-ik ben het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik ben ook op zoek naar een nummer, het is rap. Er komt steeds iets terug van : vis voor de admiraal, haai voor de kapitein! Meer weet ik eigenlijk niet ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chapel Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Ik weet eigenlijk helemaal niets over de titel, artiest. Ik hoorde hem best wel lang geleden, en ben vergeten wie het was.. Een ding dat ik wel weet is dat er dit wordt gezegt in de liedje: Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de dopeste rapper van de land, ik ben het, i-i-ik ben het [YOUTUBE]ZJCqOj7XmTA[/YOUTUBE] 101 barzsessie Priester - zomersessie 15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 [YOUTUBE]ZJCqOj7XmTA[/YOUTUBE] 101 barzsessie Priester - zomersessie 15 Bedankt kerel ;) jammer dat het geen liedje is maar een spitsessie van een kwartier :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chapel Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 dat maakt niet veel uit , hij is wel nicee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Ik ben ook op zoek naar een nummer, het is rap. Er komt steeds iets terug van : vis voor de admiraal, haai voor de kapitein! Meer weet ik eigenlijk niet ;e Winne - Geef acht. 6HJsFzQFPvI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas_J Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 OODbA7qTyo4 Na 1.22 min, hoe heet dat nummer ook alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Evanescence - My Immortal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 22 september 2010 Share Geplaatst 22 september 2010 Ok simpel, ik zoek dit nummer. Vanmiddag op de radio, stukje opgenomen met gsm. Auto met ramen open dus kwaliteit is niet dat. Hopelijk herkent iemand het wel. http://www.sendspace.com/file/kf361j Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Ik zoek een speedcore nummer. Het klonk erg happy, en aan het begin vrij hoog meende ik. Het leek wel of ze heel snel lalala oid deden. Ik weet niet of jullie hier wat aan hebben maar ik zou erg dankbaar zijn. :) Heb het nodig voor een vriend die moet draaien en die weet het ook niet meer. Weet btw niet zeker of het speedcore is, maar zo stond het in iemands mobiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 oktober 2010 Share Geplaatst 1 oktober 2010 Hoe heet het origineel van dit nummer, want die vocals komen me zo bekend voor: Vyolet - Heaven Have you ever been mellow? Have you ever tried? Have you ever been mellow? Have you ever been happy? Have you ever been mellow? Have you ever tried? [12x] Have you ever been mellow? Have you ever tried? Have you ever been happy? Just to hear a song [2x] Have you ever been mellow? Have you ever been happy? Have you ever been mellow? Have you ever tried? [2x] Have you ever been mellow? Have you ever tried? Have you ever been mellow? Have you ever been happy? Have you ever been mellow? Have you ever tried? [5x] Have you ever been mellow? Have you ever been happy? [2x] Have you ever been mellow? Have you ever been happy? Have you ever been mellow? Have you ever tried? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 oktober 2010 Share Geplaatst 1 oktober 2010 Party Animals - Have you ever been Mellow? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 oktober 2010 Share Geplaatst 1 oktober 2010 Ah ja, gewoon de gelijknamige titel, thx :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Ok simpel, ik zoek dit nummer. Vanmiddag op de radio, stukje opgenomen met gsm. Auto met ramen open dus kwaliteit is niet dat. Hopelijk herkent iemand het wel. http://www.sendspace.com/file/kf361j Niemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Het zegt mij iig niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Zit ik helemaal dat fragment te downloaden en dan blijkt het om dance te gaan, daar weet ik echt niets van. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Ik heb daarstraks een liedje op de radio gehoord. Ik dacht dat het hiphop - rap was met een (vind ik) droevig (piano?)deuntje. Ze zingen ook af en toe: Lalalaaa laaaa laaaa lalalaaa. Vage info, maar kan iemand mij helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 EyYXHNa4sgI Hoe heet dat nummer dat je hier hoort? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 blur - song 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RickV Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Oja, bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ik heb daarstraks een liedje op de radio gehoord. Ik dacht dat het hiphop - rap was met een (vind ik) droevig (piano?)deuntje. Ze zingen ook af en toe: Lalalaaa laaaa laaaa lalalaaa. Vage info, maar kan iemand mij helpen? Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 oktober 2010 Share Geplaatst 6 oktober 2010 je zegt het zelf al vage info. Hoor je het vaker op de radio(zal wel niet anders zeggen ze vast een keer de titel). Weet je echt niks meer te vertellen erover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 oktober 2010 Share Geplaatst 6 oktober 2010 Iemand? kn6-c223DUU Zal wel niet, maar toch ... piano en 'droevig' en hip-hop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 oktober 2010 Share Geplaatst 7 oktober 2010 je zegt het zelf al vage info. Hoor je het vaker op de radio(zal wel niet anders zeggen ze vast een keer de titel). Weet je echt niks meer te vertellen erover? Nee, maar zoals ik al zei wordt Laaa Lalalaaa laaaa laaaa lalalaaa (kan vanalles zijn maar ja :cab:) soms in de achtergrond ofzo gezongen. Ik heb het niet meer gehoord op de radio of tv. kn6-c223DUU Zal wel niet, maar toch ... piano en 'droevig' en hip-hop Is het niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 7 oktober 2010 Share Geplaatst 7 oktober 2010 hm, vast niet maar piano+droevig, je weet maar nooit FzAsBFj4fR8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten