Massei Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Wow! Izsco, die zien er precies hetzelfde uit, en ze zijn weer zoals Izscogewoonlijk (zelf gevonden:clap:) heel erg mooi! Ga zeeeeeker zo door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Gelukkige verjaardag kerel! :proost: Maak er voor de rest nog een leuke dag van! Ik wist niet dat je al 24 werd :p Zeg maar als ik verkeerd zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Happy B-day Izsco Maak er nog een fijne avond van ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Ow! ik wist niet eens dat ie jarig was, in dat geval: IZSCO !!!! Fijne 24ste Verjaardag!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 gefeliciteerd izsco! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Gefeliciteerd! Nog vele gezonde jaren met veel geluk ;) Hopelijk zal je nog lang geweldige kits maken. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Holabra Geplaatst 2 juni 2009 Share Geplaatst 2 juni 2009 Van mij ook de beste wensen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 3 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2009 Ik zou graag de shirts van KV Woluwe-Zaventem in het spel verwerkt zien, mits dit mogelijk is. [spoiler=request] Home: Away: Logo: Het linkse deel. En voor het derde shirt mag je je eens goed uitleven. Liefst in de SS stijl. Bedankt :) [spoiler=reacties] @ Marcolinhoo -> Echt een oude bok al ja ;) @ Hipnetix -> Bedankt! @ Massei -> Dat is goed gekomen! @ Niejo101 -> Bedankt! @ JanKnul -> Bedankt, dat komt goed! @ Holabra -> Dank je wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 3 juni 2009 Share Geplaatst 3 juni 2009 Heel mooie shirts, bedankt. En nog gefeliciteerd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 3 juni 2009 Share Geplaatst 3 juni 2009 Ze zijn erg gelijkend, mooie kits Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SNDR Geplaatst 5 juni 2009 Share Geplaatst 5 juni 2009 Allereerst wil ik even zeggen dat je echt geweldige kits maakt _O_ En dit is m'n eerste aanvraag, dus hoop dat het goed is zo. Club: Apple FC Style: ss08 Merk: Nike Sponsor: Apple Thuis tenue: Helemaal wit, met een zwarte streep (laat aan jou over waar dat ie mooi staat :p) Uit tenue: Helemaal zwart, met een witte streep 3e Tenue: Helemaal grijs, met een zwarte streep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 5 juni 2009 Share Geplaatst 5 juni 2009 3 dezelfde templates? en ik wil even melden dat ik het grappig vind dat er een club Apple FC heet met sponsor Apple. "Over." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 5 juni 2009 Share Geplaatst 5 juni 2009 Zal wel zelf gemaakt zijn. Dan lijkt het mij logisch dat Apple ook de sponsor is ;) En je kan toch verschillende lijnen gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 ik vind het ook best wel logisch, maar ik vond het gewoon grappig :p en 3 verschillende templates is mogelijk, maar ik vroeg gewoon aan hem als hij het liefst 3dezelfde templates zou willen, of 3 verschillende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joël Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb dus met school een marketingsopdracht. En we moesten een nieuw product verzinnen en daar een powerpoint presentatie over maken. er is ook een onderdeel van hoe je recklame gaat maken. Dus ik vroeg me af als jij een shirt van MVV kunt maken met op de voor kant in witte letters Eeyswa Chocolade ( dat is onze merknaam:P) erop. Als het woord chocolade er niet op past kun je ook gewoon alleen Eeyswa erop zetten. En zou je me misschien ff een berichtje kunnen sturen als je eraan zou beginnen want dan weet ik als ik die presentatie al moet versturen of niet want ik moet hem vanavond versturen ;) [spoiler=MVV Shirt] En ik hoef trouwens alleen het thuis shirt;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2009 Allereerst wil ik even zeggen dat je echt geweldige kits maakt _O_ En dit is m'n eerste aanvraag, dus hoop dat het goed is zo. Club: Apple FC Style: ss08 Merk: Nike Sponsor: Apple Thuis tenue: Helemaal wit, met een zwarte streep (laat aan jou over waar dat ie mooi staat :p) Uit tenue: Helemaal zwart, met een witte streep 3e Tenue: Helemaal grijs, met een zwarte streep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2009 Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb dus met school een marketingsopdracht. En we moesten een nieuw product verzinnen en daar een powerpoint presentatie over maken. er is ook een onderdeel van hoe je recklame gaat maken. Dus ik vroeg me af als jij een shirt van MVV kunt maken met op de voor kant in witte letters Eeyswa Chocolade ( dat is onze merknaam:P) erop. Als het woord chocolade er niet op past kun je ook gewoon alleen Eeyswa erop zetten. En zou je me misschien ff een berichtje kunnen sturen als je eraan zou beginnen want dan weet ik als ik die presentatie al moet versturen of niet want ik moet hem vanavond versturen ;) [spoiler=MVV Shirt] En ik hoef trouwens alleen het thuis shirt;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joël Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Okeej ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joël Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Bedankt, Hij is erg mooi geworden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SNDR Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Supervet _O_ Bedankt man :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2009 Had alles al gemaakt en zag bij DB2707 een request staan voor een kitback. Dacht deze ook maar even te maken. (DB2707 verdient echter wel een kitback-request want hij maakt heerlijke kitbacks!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 mooie kitbacks izsco!;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 wow izsco, die van apple ownen, en die kitbacks zijn heerlijk, en ik moet je gelijk geven dat DB2707 heerlijke kitbacks maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 Hee, ik heb een vraagje voor je.. Zou je voor mij een nieuw thuis en uit shirt kunnen maken voor mijn Stalybridge Celtic FC? Je mag zelf weten welke kleuren, welk shirt, welke sponsor en welke template je gebruikt.. Ik vertrouw op je creativiteit! Logo stalybridge: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c7/StalybridgeCeltic.png Het is trouwens wel voor FM08, ik weet niet of je daar aanpassingen op moet maken? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 8 juni 2009 Share Geplaatst 8 juni 2009 [spoiler=quote] Hee, ik heb een vraagje voor je.. Zou je voor mij een nieuw thuis en uit shirt kunnen maken voor mijn Stalybridge Celtic FC? Je mag zelf weten welke kleuren, welk shirt, welke sponsor en welke template je gebruikt.. Ik vertrouw op je creativiteit! Logo stalybridge: http://www.poyntonfc.com/stalybridge...ic%20crest.jpg Het is trouwens wel voor FM08, ik weet niet of je daar aanpassingen op moet maken? Alvast bedankt! Je link doet het niet meer. Je zou hem moeten vervangen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten