Izsco Geplaatst 17 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2012 Club: AS Monaco FC Merk: Nike Sponsor: weet er zelf geen 1 te verzinnen, mischien jij wel en anders maar geen. Thuis: Rood met wit... niet te veel afwijkend van huidige shirt. Uit: Blauw met rode accenten. Third: Zwart met rode accenten zoals gewoonlijk mag jij het helemaal zelf invullen wat dat levert mooiere resultaten op dan dat ik kan wensen :) Succes (en heeft geen haast, is voor mn novelle game) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Oellalaaalaaa Ubergeil gewoon! Super! dank je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2012 Club: Malaga Merk: Nike Sponsor: Gazprom Thuis: Lichtblauw, met witte, je mag zelf weten in welke vorm. :) Uit: Laat je creativiteit gaan, beetje een ruig shirt. Third: Rood en wit, beetje hetzelfde als Ajax heeft, hoeft niet perse zo als het niet mooi is. Alvast bedankt, ik zie wel wanneer ze af zijn! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 augustus 2012 Share Geplaatst 18 augustus 2012 Wow vet! Zal een screentje sturen wanneer ik FM weer tot m'n beschikking heb! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Club: KV Red Star Waasland-Sportkring Beveren Merk: Jako Sponsor: Willy Naessens (Klik voor logo) Thuis: Hoofdkleur= Dezelfde kleur geel als het orginele. Accent= Een blauw randje (bijvoorbeeld) (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi) Uit: Wit shirt , met een streep die voor de helft blauw en voor de helft geel is (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi) Third: Ik reken op je creativiteit voor dit shirt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2012 Team: Nederland Merk: Orgineel Sponsor: Orgineel Thuis: Het EK 88 thuis shirt orgineel Uit: Ek 88 uit shirt orgineel Third: jouw keus thanx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 25 augustus 2012 Share Geplaatst 25 augustus 2012 heel erg bedankt ze zijn super:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antwerplover Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 heel erg bedankt ze zijn super:D WOW dit zijn mooie kits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 26 augustus 2012 Share Geplaatst 26 augustus 2012 me favoriet alleen de 2e kit pak ie niet maarja is toch een fantasy kit dus is niet zo erg:d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ben bezig met mijn eindscriptie. Alle kits lopen dus even vertraging op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 september 2012 Auteur Share Geplaatst 1 september 2012 Club: RKC Waalwijk Merk: Adidas Sponsor: Seacon (alleen de letters graag) Thuis: Traditioneel geel met donkerblauwe tinten Uit: Zwart met witte tinten Third: Bordeauxrood met witte tinten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Lekkere shirts, thanks! Vooral het derde shit vind ik heel mooi. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slashydutchie Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Club: Dinamo Zagreb Merk: Maakt niet uit Sponsor: Konzum Thuis: Royal blue (#002366) als basiskleur, samen met andere blauwtinten voor accenten/pattern/etc Uit: Drop (#1A1110) als basiskleur, ik zat te denken aan een felle kleur blauw en een goudachtige beigetint (vanwege de traditie) voor accenten enz, maar gezien beige nou niet bepaald de lekkerst werkende kleur is, mag je daar rustig van afwijken. Third: Ik dacht zelf aan Castleton (#00563F) als basiskleur, maar veel verder weet ik het ook niet... wees gerust creatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 1 september 2012 Auteur Share Geplaatst 1 september 2012 Club: KV Red Star Waasland-Sportkring Beveren Merk: Jako Sponsor: Willy Naessens (Klik voor logo) Thuis: Hoofdkleur= Dezelfde kleur geel als het orginele. Accent= Een blauw randje (bijvoorbeeld) (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi) Uit: Wit shirt , met een streep die voor de helft blauw en voor de helft geel is (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi) Third: Ik reken op je creativiteit voor dit shirt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JLS Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Club: Hellas Verona F.C. Logo: Logo van de stad Verona Merk: Errera, Kappa, Lotto zolang het maar van Italiaanse makelij is. Sponsor: Banca Popolare de Verona Thuis: Blauw met gele accenten. Uit:: Geel met blauwe accenten. Extra: Een patch van de Serie-A op een van de mouwen. Mijn voorkeur gaat uit naar een enigszins strak ontwerp waardoor de drukte van de kleurencombinatie geel/blauw niet druk overkomt, eventueel door de kleuren wat minder fel en dus wat donkerder te maken. Het bovenstaande lukte mij niet echt, maar ik ga er vanuit dat het jou weinig moeite zal kosten! Bij voorbaat dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Team: Chicago Fire Merk: Adidas Sponsor: AT&T Thuis: Orgineel van Chicago, maar dan een andere sponsor Uit: Groen inplaats van Rood Thanks ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 september 2012 Auteur Share Geplaatst 8 september 2012 (bewerkt) Club: Dinamo Zagreb Merk: Maakt niet uit Sponsor: Konzum Thuis: Royal blue (#002366) als basiskleur, samen met andere blauwtinten voor accenten/pattern/etc Uit: Drop (#1A1110) als basiskleur, ik zat te denken aan een felle kleur blauw en een goudachtige beigetint (vanwege de traditie) voor accenten enz, maar gezien beige nou niet bepaald de lekkerst werkende kleur is, mag je daar rustig van afwijken. Third: Ik dacht zelf aan Castleton (#00563F) als basiskleur, maar veel verder weet ik het ook niet... wees gerust creatief. - - - Updated - - - Club: Hellas Verona F.C. Logo: Logo van de stad Verona Merk: Errera, Kappa, Lotto zolang het maar van Italiaanse makelij is. Sponsor: Banca Popolare de Verona Thuis: Blauw met gele accenten. Uit:: Geel met blauwe accenten. Extra: Een patch van de Serie-A op een van de mouwen. Mijn voorkeur gaat uit naar een enigszins strak ontwerp waardoor de drukte van de kleurencombinatie geel/blauw niet druk overkomt, eventueel door de kleuren wat minder fel en dus wat donkerder te maken. Het bovenstaande lukte mij niet echt, maar ik ga er vanuit dat het jou weinig moeite zal kosten! Bij voorbaat dank! - - - Updated - - - Team: Chicago Fire Merk: Adidas Sponsor: AT&T Thuis: Orgineel van Chicago, maar dan een andere sponsor Uit: Groen inplaats van Rood Thanks ! 8 september 2012 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slashydutchie Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 ] Awesome, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peeejeee Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Club: Real Madrid. Merk: Nike Sponsor: diesel Thuis: klassiek wit met donkerblauwe accenten Uit:: donkerblauw met witte accenten derde: eigen invulling Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Club: Hallescher FC Logo: Klik Merk: Masita Sponsor: HALPLUS (Stadtwerke Halle) Thuis: Zie foto Uit: Zie foto Alternatief: Zie foto Verras me! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Club: rkvv Onze Gezellen Logo: http://www.baseballclinic.nl/content/baseballclinic/images/OG.jpg Merk: Hummel Sponsor: Geen Thuis: Zwart witte strepen ala Juventus met logo (shiny als het kan) Uit: Rood met logo (shiny) Alternatief: Blauw met logo (shiny) Extra: een Keepershirt http://www.voetbalkleding.com/images/thumbs/0000630_300.jpeg Met Logo Onze gezellen met een blauw witte aanvoerdersband met rode letters: sCh. Op de linkerarm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmie22 Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Club: Paris Saint Germain Thuis: Uit: Alternatief Alvast bedankt:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Is er de mogelijkheid om de nieuwe van Twente te doen? dankje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Is er de mogelijkheid om de nieuwe van Twente te doen? dankje ;) Kijk eens bij packs;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 september 2012 Auteur Share Geplaatst 16 september 2012 Club: Real Madrid. Merk: Nike Sponsor: diesel Thuis: klassiek wit met donkerblauwe accenten Uit:: donkerblauw met witte accenten derde: eigen invulling Alvast bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten