Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

Club: AS Monaco FC

Merk: Nike

Sponsor: weet er zelf geen 1 te verzinnen, mischien jij wel en anders maar geen.

Thuis: Rood met wit... niet te veel afwijkend van huidige shirt.

Uit: Blauw met rode accenten.

Third: Zwart met rode accenten

zoals gewoonlijk mag jij het helemaal zelf invullen wat dat levert mooiere resultaten op dan dat ik kan wensen :) Succes (en heeft geen haast, is voor mn novelle game)

Untitled-6.pngThuiscopy-466.pngUitcopy-1163.pngThirdcopy-739.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Club: Malaga

Merk: Nike

Sponsor: Gazprom

Thuis: Lichtblauw, met witte, je mag zelf weten in welke vorm. :)

Uit: Laat je creativiteit gaan, beetje een ruig shirt.

Third: Rood en wit, beetje hetzelfde als Ajax heeft, hoeft niet perse zo als het niet mooi is.

Alvast bedankt, ik zie wel wanneer ze af zijn! :)

Untitled-4-13.pngThuiscopy-462.pngUitcopy-680.pngThirdcopy-1597.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: KV Red Star Waasland-Sportkring Beveren

Merk: Jako

Sponsor: Willy Naessens (Klik voor logo)

Thuis: Hoofdkleur= Dezelfde kleur geel als het orginele. Accent= Een blauw randje (bijvoorbeeld) (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi)

Uit: Wit shirt , met een streep die voor de helft blauw en voor de helft geel is (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi)

Third: Ik reken op je creativiteit voor dit shirt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: Dinamo Zagreb

Merk: Maakt niet uit

Sponsor: Konzum

Thuis: Royal blue (#002366) als basiskleur, samen met andere blauwtinten voor accenten/pattern/etc

Uit: Drop (#1A1110) als basiskleur, ik zat te denken aan een felle kleur blauw en een goudachtige beigetint (vanwege de traditie) voor accenten enz, maar gezien beige nou niet bepaald de lekkerst werkende kleur is, mag je daar rustig van afwijken.

Third: Ik dacht zelf aan Castleton (#00563F) als basiskleur, maar veel verder weet ik het ook niet... wees gerust creatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: KV Red Star Waasland-Sportkring Beveren

Merk: Jako

Sponsor: Willy Naessens (Klik voor logo)

Thuis: Hoofdkleur= Dezelfde kleur geel als het orginele. Accent= Een blauw randje (bijvoorbeeld) (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi)

Uit: Wit shirt , met een streep die voor de helft blauw en voor de helft geel is (Als je wil zou ik graag hebben dat je het orginele shirt van 2012-2013 zou maken , als je dit niet wilt , dan maak je zelf maar iets mooi)

Third: Ik reken op je creativiteit voor dit shirt ;)

Untitled-1-153.pngThuiscopy-1435.pngUitcopy-1207.pngThirdcopy-225.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: Hellas Verona F.C.

Logo: Logo van de stad Verona

Merk: Errera, Kappa, Lotto zolang het maar van Italiaanse makelij is.

Sponsor: Banca Popolare de Verona

Thuis: Blauw met gele accenten.

Uit:: Geel met blauwe accenten.

Extra: Een patch van de Serie-A op een van de mouwen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een enigszins strak ontwerp waardoor de drukte van de kleurencombinatie geel/blauw niet druk overkomt, eventueel door de kleuren wat minder fel en dus wat donkerder te maken. Het bovenstaande lukte mij niet echt, maar ik ga er vanuit dat het jou weinig moeite zal kosten! Bij voorbaat dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: Dinamo Zagreb

Merk: Maakt niet uit

Sponsor: Konzum

Thuis: Royal blue (#002366) als basiskleur, samen met andere blauwtinten voor accenten/pattern/etc

Uit: Drop (#1A1110) als basiskleur, ik zat te denken aan een felle kleur blauw en een goudachtige beigetint (vanwege de traditie) voor accenten enz, maar gezien beige nou niet bepaald de lekkerst werkende kleur is, mag je daar rustig van afwijken.

Third: Ik dacht zelf aan Castleton (#00563F) als basiskleur, maar veel verder weet ik het ook niet... wees gerust creatief.

Untitled-3-30.pngThuiscopy-1965.pngUitcopy-1882.pngThirdcopy-1018.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

- - - Updated - - -

Club: Hellas Verona F.C.

Logo: Logo van de stad Verona

Merk: Errera, Kappa, Lotto zolang het maar van Italiaanse makelij is.

Sponsor: Banca Popolare de Verona

Thuis: Blauw met gele accenten.

Uit:: Geel met blauwe accenten.

Extra: Een patch van de Serie-A op een van de mouwen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een enigszins strak ontwerp waardoor de drukte van de kleurencombinatie geel/blauw niet druk overkomt, eventueel door de kleuren wat minder fel en dus wat donkerder te maken. Het bovenstaande lukte mij niet echt, maar ik ga er vanuit dat het jou weinig moeite zal kosten! Bij voorbaat dank!

Untitled-4-15.pngThuiscopy-334.pngUitcopy-812.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

- - - Updated - - -

Team: Chicago Fire

Merk: Adidas

Sponsor: AT&T

Thuis: Orgineel van Chicago, maar dan een andere sponsor

Uit: Groen inplaats van Rood

Thanks !

Untitled-2-42.pngThuiscopy-1817.pngUitcopy-1596.pngIzscoLogo.png

Lijn5copy.png

bewerkt door Izsco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Club: rkvv Onze Gezellen

Logo: http://www.baseballclinic.nl/content/baseballclinic/images/OG.jpg

Merk: Hummel

Sponsor: Geen

Thuis: Zwart witte strepen ala Juventus met logo (shiny als het kan)

Uit: Rood met logo (shiny)

Alternatief: Blauw met logo (shiny)

Extra: een Keepershirt http://www.voetbalkleding.com/images/thumbs/0000630_300.jpeg Met Logo Onze gezellen met een blauw witte aanvoerdersband met rode letters: sCh. Op de linkerarm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites