Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

Untitled-5.pngThuiscopy-79.pngUitcopy-75.png28copy.png

29xu6gk.jpg

Heb geduld als je een request plaatst.

Ik stop met het maken van kits.

Zo dat is eruit.

Waarom zul je je afvragen.

Ik stop ermee omdat het voor mij niet te doen is om mezelf nog te verbeteren.

Maak ik gewoon kits, zonder iets aan een template toe te voegen, dan zit ik volgens mensen onder mijn niveau.

Het niveau dat ik zelf aardig heb opgeschroeft.

En nu, nu is het mooi geweest.

Na 126 pagina's met kits heb ik er genoeg van.

Voor alle mensen die een request gedaan hebben, bedankt!

Het ga jullie goed.

Ik vind het persoonlijk jammer, mensen zeggen dat dat je onder je niveau zit omdat ze zo'n hoge verwachtingen van je hebben. Dit komt omdat je vaker iets

speciaals met de template doet zoals bij Zuid-Afrika.

Tevens wil ik jou ook bedanken voor al je tips aan mij. Hopelijk word ik ooit zo goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Izsco, je bent een held. Voor iedereen heb je prachtige kits gemaakt, echt waar. Dit zou zomaar je beroep kunnen zijn. 9/10 Kits die je gemaakt hebt, zou ik kopen. Echt schitterend. 126 pagina's, een schitterende mijlpaal. Ik kom woorden tekort. Bedankt voor alle kits die je voor anderen gemaakt hebt, en helemaal bedankt voor de kits die je voor mij gemaakt hebt. Hopelijk pak je de draad ooit weer eens op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De held van het Graphics subforum _O_

Ik heb (op een account waarvan ik het wachtwoord niet meer weet) je eerste kits en later logo's mogen meemaken en het was van ongekend niveau wat je hier hebt laten zien. Je was de Usain Bolt onder de logo- en kitmakers als zeg ik het zelf. :clap:

Maar wat ga je nu doen met je leven? ;)

Ik denk eigenlijk dat dit niet definitief het einde van jou is als kit/logomaker (op dit forum/ergens anders/irl).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn, dat is jammer zeg Izsco! Mij rest weinig anders dan alles wat de users boven mij zeggen te beamen. Al vanaf het moment dat je hier bekend werd onder de naam ijzerman ben je in rap tempo uitgegroeid tot een begrip en icoon in dit gedeelte van het forum. Ik hoop iig dat je nog wel actief blijft als submod...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites