steijns Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Ik stop met het maken van kits. Zo dat is eruit. Waarom zul je je afvragen. Ik stop ermee omdat het voor mij niet te doen is om mezelf nog te verbeteren. Maak ik gewoon kits, zonder iets aan een template toe te voegen, dan zit ik volgens mensen onder mijn niveau. Het niveau dat ik zelf aardig heb opgeschroeft. En nu, nu is het mooi geweest. Na 126 pagina's met kits heb ik er genoeg van. Voor alle mensen die een request gedaan hebben, bedankt! Het ga jullie goed. Ik vind het persoonlijk jammer, mensen zeggen dat dat je onder je niveau zit omdat ze zo'n hoge verwachtingen van je hebben. Dit komt omdat je vaker iets speciaals met de template doet zoals bij Zuid-Afrika. Tevens wil ik jou ook bedanken voor al je tips aan mij. Hopelijk word ik ooit zo goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OlinhoO Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 ja de motivatie was er al af denk ik , maar de beste van alle makers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 In ieder geval bedankt voor alle kits die je voor mij gemaakt hebt! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Izsco, je bent een held. Voor iedereen heb je prachtige kits gemaakt, echt waar. Dit zou zomaar je beroep kunnen zijn. 9/10 Kits die je gemaakt hebt, zou ik kopen. Echt schitterend. 126 pagina's, een schitterende mijlpaal. Ik kom woorden tekort. Bedankt voor alle kits die je voor anderen gemaakt hebt, en helemaal bedankt voor de kits die je voor mij gemaakt hebt. Hopelijk pak je de draad ooit weer eens op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny88 Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Zonde Rune je haalt nog altijd een erg hoog niveau je hebt mijn beste kits ooit verslagen en door jou kon ik ook mijn niveau opschroeven echt dood en dood zone.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 De held van het Graphics subforum _O_ Ik heb (op een account waarvan ik het wachtwoord niet meer weet) je eerste kits en later logo's mogen meemaken en het was van ongekend niveau wat je hier hebt laten zien. Je was de Usain Bolt onder de logo- en kitmakers als zeg ik het zelf. :clap: Maar wat ga je nu doen met je leven? ;) Ik denk eigenlijk dat dit niet definitief het einde van jou is als kit/logomaker (op dit forum/ergens anders/irl). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Hij gaat zich voorbereiden op zijn nieuwe zoon/dochter ;) /// Hij gaat zijn zoon/dochter leren voetballen en kits/logo's maken ;) Heb je 'de kleine' al, Izsco? In ieder geval gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Damn, dat is jammer zeg Izsco! Mij rest weinig anders dan alles wat de users boven mij zeggen te beamen. Al vanaf het moment dat je hier bekend werd onder de naam ijzerman ben je in rap tempo uitgegroeid tot een begrip en icoon in dit gedeelte van het forum. Ik hoop iig dat je nog wel actief blijft als submod...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
footballfanDB Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Izsco, bedankt voor alles wat je gedaan hebt!! En het ga je goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swiepje Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Spijtig maar helaas Izsco! ik ken je niet goed omdat ik hier pas ben, maar als je deze topic ziet weet je wat je gedaan hebt voor de mensen, bedankt hiervoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Jammer dat je gestopt bent, maar je kits waren echt heldig! Bedankt voor alles. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Je kits waren altijd geweldig en je hebt mij goed geholpen met mijn kits. Jou kits waren altijd fenomenaal ! Deze zin zal nooit vergeten worden ! Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Rune! Ontzettend bedankt voor alles, je hebt me vaak geholpen met kits en logo's. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 je was de beste Rune, bedankt ook nog voor alle tips. Ik hoop wel datje actief blijft op het forum. Verder veel plezier met de kleine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Legend _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ian. Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 The Hero is leaving us Bedankt voor al je tips enzo_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Bedankt voor alles wat je voor ons fm-spelers gedaan hebt. Door jou werd een fm game naar een ander niveau getilt. Dank voor alles held. Het ga je goed ouwe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lars10 Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Tnx voor de kits/logo's die je voor mij gemaakt hebt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Handzeep Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Izsco, je bent en blijft een held! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 :clap: voor de kits op alle 126 pagina's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Rune, je was de beste, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 16 juli 2011 Share Geplaatst 16 juli 2011 Jammer dat onze grote inspiratiebron ermee stopt, veel plezier met de kleine! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Je kits waren altijd heldig! Jammer dat je stopt maar wel erg begrijpelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 22 juli 2011 Share Geplaatst 22 juli 2011 Omdat ik nu pas terug ben; tot ziens Izsco! Je was een voorbeeld voor mij toen ik begon met kits maken en heb veel inspiratie uit je werk gehaald. Veel succes met je verdere leven! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2011 De kleine is er nog niet hoor, maar komt hopelijk wel snel ergens in november. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten