Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zou graag de shirts van KV Woluwe-Zaventem in het spel verwerkt zien, mits dit mogelijk is.

[spoiler=request]

Home:

ncmp80.jpg

Away:

30ix9xw.png

Logo:

kvw-logo.jpg

Het linkse deel.

En voor het derde shirt mag je je eens goed uitleven. Liefst in de SS stijl.

Bedankt :)

10yl9mp.pngqys96w.png25fmv0m.png

[spoiler=reacties]

@ Marcolinhoo -> Echt een oude bok al ja ;)

@ Hipnetix -> Bedankt!

@ Massei -> Dat is goed gekomen!

@ Niejo101 -> Bedankt!

@ JanKnul -> Bedankt, dat komt goed!

@ Holabra -> Dank je wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst wil ik even zeggen dat je echt geweldige kits maakt _O_ En dit is m'n eerste aanvraag, dus hoop dat het goed is zo.

Club: Apple FC

Style: ss08

Merk: Nike

Sponsor: Apple

Thuis tenue: Helemaal wit, met een zwarte streep (laat aan jou over waar dat ie mooi staat :p)

Uit tenue: Helemaal zwart, met een witte streep

3e Tenue: Helemaal grijs, met een zwarte streep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb dus met school een marketingsopdracht.

En we moesten een nieuw product verzinnen en daar een powerpoint presentatie over maken. er is ook een onderdeel van hoe je recklame gaat maken. Dus ik vroeg me af als jij een shirt van MVV kunt maken met op de voor kant in witte letters Eeyswa Chocolade

( dat is onze merknaam:P) erop. Als het woord chocolade er niet op past kun je ook gewoon alleen Eeyswa erop zetten.

En zou je me misschien ff een berichtje kunnen sturen als je eraan zou beginnen want dan weet ik als ik die presentatie al moet versturen of niet want ik moet hem vanavond versturen ;)

[spoiler=MVV Shirt]fc-zwolle-mvv-6.jpg

En ik hoef trouwens alleen het thuis shirt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst wil ik even zeggen dat je echt geweldige kits maakt _O_ En dit is m'n eerste aanvraag, dus hoop dat het goed is zo.

Club: Apple FC

Style: ss08

Merk: Nike

Sponsor: Apple

Thuis tenue: Helemaal wit, met een zwarte streep (laat aan jou over waar dat ie mooi staat :p)

Uit tenue: Helemaal zwart, met een witte streep

3e Tenue: Helemaal grijs, met een zwarte streep

29ofqsy.png1531h52.pngs5i9zr.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb dus met school een marketingsopdracht.

En we moesten een nieuw product verzinnen en daar een powerpoint presentatie over maken. er is ook een onderdeel van hoe je recklame gaat maken. Dus ik vroeg me af als jij een shirt van MVV kunt maken met op de voor kant in witte letters Eeyswa Chocolade

( dat is onze merknaam:P) erop. Als het woord chocolade er niet op past kun je ook gewoon alleen Eeyswa erop zetten.

En zou je me misschien ff een berichtje kunnen sturen als je eraan zou beginnen want dan weet ik als ik die presentatie al moet versturen of niet want ik moet hem vanavond versturen ;)

[spoiler=MVV Shirt]fc-zwolle-mvv-6.jpg

En ik hoef trouwens alleen het thuis shirt;)

2v9yoo1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, ik heb een vraagje voor je..

Zou je voor mij een nieuw thuis en uit shirt kunnen maken voor mijn Stalybridge Celtic FC?

Je mag zelf weten welke kleuren, welk shirt, welke sponsor en welke template je gebruikt.. Ik vertrouw op je creativiteit!

Logo stalybridge: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c7/StalybridgeCeltic.png

Het is trouwens wel voor FM08, ik weet niet of je daar aanpassingen op moet maken?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=quote]

Hee, ik heb een vraagje voor je..

Zou je voor mij een nieuw thuis en uit shirt kunnen maken voor mijn Stalybridge Celtic FC?

Je mag zelf weten welke kleuren, welk shirt, welke sponsor en welke template je gebruikt.. Ik vertrouw op je creativiteit!

Logo stalybridge: http://www.poyntonfc.com/stalybridge...ic%20crest.jpg

Het is trouwens wel voor FM08, ik weet niet of je daar aanpassingen op moet maken?

Alvast bedankt!

Je link doet het niet meer.

Je zou hem moeten vervangen (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites