Izsco Geplaatst 3 november 2008 Auteur Share Geplaatst 3 november 2008 Doet me een beetje aan Walnood denken :D Die snap ik niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fc bergkampie Geplaatst 3 november 2008 Share Geplaatst 3 november 2008 Hij heeft het over die reactie van Sheva. Walnood deed altijd van FANTASTISCH PRACHTIG! etc;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Hij heeft het over die reactie van Sheva. Walnood deed altijd van FANTASTISCH PRACHTIG! etc;) Nu snap ik hem niet haha :-D:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Ze kunnen wel in FM 2009, maar dan andere grootte. Mogen we nu al requests posten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 november 2008 Auteur Share Geplaatst 4 november 2008 Uiteraard... Daar is dit topic voor! Je kunt ook nog kiezen tussen Replica en SS 08! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Club: Volta Redonda Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Thomas cook Thuis tenue: Geel en zwart Uit tenue: Een beetje het St Pauli shirt uit de eerste post van je topic in FM 2008. Dan met de kleuren zwart en geel 3e Tenue: Wit met een zwart kruis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 november 2008 Auteur Share Geplaatst 4 november 2008 Club: Volta Redonda Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Thomas cook Thuis tenue: Geel en zwart Uit tenue: Een beetje het St Pauli shirt uit de eerste post van je topic in FM 2008. Dan met de kleuren zwart en geel 3e Tenue: Wit met een zwart kruis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Izsco is back, de beste kits maker van MU_O_ Je kan bij de full versie nog wel een requestje verwachten van mijn kant;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 ² Uiteraard, mocht ik kits nodig hebben bij de fullversion van FM 2009 kom ik hier zeker weer langs :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Ik heb je vorige topic even doorgekeken, iig alle pagina's een beetje globaal, naar jouw kits gekeken. Je maakt echt schitterende kits!! Je kan van mij voor FM09 ook requests verwachten:)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 november 2008 Auteur Share Geplaatst 4 november 2008 Request in FM09 topic: Club: Volta Redonda Style: SS'08 Merk: Adidas Sponsor: Thomas cook Thuis tenue: Geel en zwart Uit tenue: Een beetje het St Pauli shirt uit de eerste post van je topic in FM 2008. Dan met de kleuren zwart en geel 3e Tenue: Wit met een zwart kruis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fc bergkampie Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Ik heb je mooiere zien maken;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 november 2008 Auteur Share Geplaatst 4 november 2008 Ik was de opdracht er vergeten bij te zetten... Staat er nu wel bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Bedankt, ze zien er weer mooi uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 FC Kaiserslautern OOO WAT ZIJN DIE MACHTIG!! _0_ _0_ edit.: hoe maak je die spoiler ook alweer? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 FC Kaiserslautern OOO WAT ZIJN DIE MACHTIG!! _0_ _0_ edit.: hoe maak je die spoiler ook alweer? :p gewoon quoten en dan zie je hoe.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 ty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 november 2008 Share Geplaatst 4 november 2008 Club: Ethnikos Piraeus Style: SS'08 Merk: Puma Sponsor: Olympic Airlines Thuis tenue: Witt. Uit tenue: Donkerblauw. 3e Tenue: Oranje, maak er maar wat chills van. You should be my hero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marnick123 Geplaatst 5 november 2008 Share Geplaatst 5 november 2008 Ik vind ze echt geweldig. Perfect gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 5 november 2008 Share Geplaatst 5 november 2008 Ze kunnen wel in FM 2009, maar dan andere grootte. Mogen we nu al requests posten? We zeggen toch niet dat het niet kan, je ziet gewoon van die logo's tijdens matchen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 5 november 2008 Share Geplaatst 5 november 2008 Ja, maar ze kunnen wel in FM :cab: Dat zegt ie alleen maar, hij zegt toch niet dat je ze tijdens de wedstrijd ziet. En heel misschien is dat wel te fixen in de skin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 5 november 2008 Share Geplaatst 5 november 2008 Ze waren tog bezig op een andere site om dat te fixen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 5 november 2008 Share Geplaatst 5 november 2008 Ze zoeken een oplossing maar ze wachten eerst op de hele versie van fm ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 5 november 2008 Share Geplaatst 5 november 2008 Nu snap ik hem niet haha :-D:) Walnood had zo van die rare reactiets al: 'Fantaaastsich gewoon geweldig, echt een held ben je, ...' :mrgy: EDIT: [spoiler=Walnood Quotes] GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!:< in een woord geweldig:thumb: geen woorden voor!!!:banana::banana::banana: Ga zo door idd...:checkit: WOW... geweldig... eg mooi... sprakeloos... Ja, dit is egt mooi, en precies wat ik wou!!! TNX!!! Wooooow Die Zijn Veeeeeet En meer in dit topic: Klik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 november 2008 Auteur Share Geplaatst 6 november 2008 Club: Ethnikos Piraeus Style: SS'08 Merk: Puma Sponsor: Olympic Airlines Thuis tenue: Witt. Uit tenue: Donkerblauw. 3e Tenue: Oranje, maak er maar wat chills van. You should be my hero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten