Chris.tiaan Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nee dat is die club indd. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Moet vanmiddag mijn laatste veldwedstrijd spelen, uit tegen WWSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik moet vanmiddag verzamelen voor mijn 10e veldwedstrijd dit seizoen. En dan heb ik er ook nog eens al een keer 1 af moeten zeggen :lol: Ik gok trouwens wel dat dit mijn laatste veldwedstrijd is :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TijnLLM Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Albatros, 2 jaar geleden tegen jullie A1 gespeeld, uit 18-17 gewonnen door een goal in de laatste secondes. Toen ging zo'n klein mannetje van Albatros helemaal uit ze stekker, de thuis wedstrijden hadden ze een gele en een rode kaart. :m: Ah, dat moet Mike geweest zijn :whistle: Albatros is toch die kutvereniging uit Zwijndrecht? :mrgy: Skull Kid bevestigt dat ook nog maar eens :lol: Of zou ik de verkeerde club voor me hebben? Is het zo erg? Ik dacht dat het wel meeviel :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Moet vanmiddag mijn laatste veldwedstrijd spelen, uit tegen WWSV Je woont in Hoorn, speel je dan bij ADOS en in welk team dan?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Is het zo erg? Ik dacht dat het wel meeviel :( Staat landelijk bekend als boutclub ;) Nee, zo goed ken ik die vereniging niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Nederland - Portugal 34-13 Belgie - Zuid Afrika 46-10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Je woont in Hoorn, speel je dan bij ADOS en in welk team dan?? Ik speel idd bij ADOS, in de B2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ik speel idd bij ADOS, in de B2 Onze B2 heeft tegen jullie B1 gespeeld. En jij speelt dan op het niveau van onze B3 Nederland - India 60-11 Belgie - Hong Kong 56-6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Onze B2 heeft tegen jullie B1 gespeeld. En jij speelt dan op het niveau van onze B3 In die wedstrijd moest ik invallen bij de B1, dus heb ik daar ook tegen gespeeld. In de zaal zit ik ook in de poule bij jullie B3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 In die wedstrijd moest ik invallen bij de B1, dus heb ik daar ook tegen gespeeld. In de zaal zit ik ook in de poule bij jullie B3. OK, ja ik zit zelf in de B1 dus ik zal je niet zo snel tegen komen. Hoe zie je er eigenlijk uit? Misschien herken ik je? Mag natuurlijk ook via PM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 @Apprabab, Speel je nog bij Groen Geel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Waar speel jij Skull Kid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Waar speel jij Skull Kid? VEO, weet niet of je het kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ik ken het in ieder geval niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
longtoa Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Zo zo, Catalunya - Nederland in de halve finales op het WK korfbal. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 VEO, weet niet of je het kent. Nee nooit van gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Komt waarschijnlijk omdat jullie hier niet in de buurt wonen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Kansloos: Om elf uur 's ochtend een wedstrijd in de zaal hebben als seniorenteam :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Nederland 32 - 26 België in de finale. Nederland dus opnieuw wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Gisteravond in een draak van een wedstrijd met 9-7 gewonnen van KZ/Hiltex B2 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 november 2011 Share Geplaatst 13 november 2011 Had vrijdag alweer in kunnen vallen in een ander team (kon niet), en komende zaterdag speel ik sowieso alweer met nog een ander team mee. Het zal mij niets verbazen als ik dit seizoen tegen de 40 wedstrijden zal spelen, in plaats van de normale 24 (min een paar keer dat je over het algemeen niet kan) :P Met seizoen bedoel ik van augustus tot juli zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 november 2011 Share Geplaatst 14 november 2011 Gisteravond in een draak van een wedstrijd met 9-7 gewonnen van KZ/Hiltex B2 :D Ik speel met me kinderen tegen KZ B4. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Vandaag thuis met 11-4 verloren van Celeritas, volgende week staat Furore op het programma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2011 Share Geplaatst 19 november 2011 Eerste overwinning met eigen team sinds zomervakantie is ondertussen binnen, haha. Vanavond nog een wedstrijdje spelen. Alweer mijn 13e sinds de zomervakantie. Als dat maar geen ongeluk gaat brengen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten