Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Korfbal!

Apprabab

Aanbevolen berichten

Albatros, 2 jaar geleden tegen jullie A1 gespeeld, uit 18-17 gewonnen door een goal in de laatste secondes. Toen ging zo'n klein mannetje van Albatros helemaal uit ze stekker, de thuis wedstrijden hadden ze een gele en een rode kaart. :m:

Ah, dat moet Mike geweest zijn :whistle:

Albatros is toch die kutvereniging uit Zwijndrecht? :mrgy:

Skull Kid bevestigt dat ook nog maar eens :lol:

Of zou ik de verkeerde club voor me hebben?

Is het zo erg? Ik dacht dat het wel meeviel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die wedstrijd moest ik invallen bij de B1, dus heb ik daar ook tegen gespeeld. In de zaal zit ik ook in de poule bij jullie B3.

OK, ja ik zit zelf in de B1 dus ik zal je niet zo snel tegen komen. Hoe zie je er eigenlijk uit? Misschien herken ik je? Mag natuurlijk ook via PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had vrijdag alweer in kunnen vallen in een ander team (kon niet), en komende zaterdag speel ik sowieso alweer met nog een ander team mee. Het zal mij niets verbazen als ik dit seizoen tegen de 40 wedstrijden zal spelen, in plaats van de normale 24 (min een paar keer dat je over het algemeen niet kan) :P

Met seizoen bedoel ik van augustus tot juli zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites