Sander' Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Dat dacht ik al. ;) Ik had trouwens wel weer een redelijk goede plaats dit jaar om de wedstrijden te kijken, niet ergens helemaal bovenin ofzo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 12 mei 2012 Share Geplaatst 12 mei 2012 Vandaag eindelijk eerste overwinning van de 2e veldhelft geboekt: met 6-4 gewonnen uit tegen Furore B3 :) Mark (en natuurlijk ook de rest van Furore B1) trouwens nogmaals feli met jullie kampioenschap! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 (bewerkt) Vandaag eindelijk eerste overwinning van de 2e veldhelft geboekt: met 6-4 gewonnen uit tegen Furore B3 :) Mark (en natuurlijk ook de rest van Furore B1) trouwens nogmaals feli met jullie kampioenschap! ;) Danjewel Sander Van dit team blijven er 4 in de B. Wordt volgend jaar aangevuld met mensen uit de C1. We gaan dan eerste klasse spelen op het veld. 13 mei 2012 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Seizoen gaat goed beginnen, zaterdag al de eerste wedstrijd die uitvalt. Gelukkig ligt het aan de tegenstander, maar toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 september 2012 Share Geplaatst 2 september 2012 Heb dit jaar weer selecties gedaan alleen op 1 of andere manier ben ik dan echt niet op mijn best, want ik heb altijd het idee dat ik niet minder ben dan de rest maar toch zetten ze me er uit. :cab: Dus heb gister mijn eerste wedstrijd met het 3e gespeeld, 12-10 gewonnen, speel 2e klasse eigenlijk veel te simpel voor mij. Ik coach ook de A2, 1e klasse, gister 12-10 gewonnen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 8 september 2012 Share Geplaatst 8 september 2012 Vanmiddag eerste wedstrijd gespeeld van het nieuwe seizoen met een grotendeels ander team (veel doorgestroomd vanuit de C). We spelen nu vierde klasse, een klasse hoger dan vorig jaar. Ondanks dat we nog maar twee keer getraind hebben speelden we met 7-7 gelijk tegen Purmer B1, zelf 4 keer gescoord en 2 assists gegeven in mijn eerste wedstrijd als aanvoerder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 9 september 2012 Auteur Share Geplaatst 9 september 2012 Vandaag m'n eerste wedstrijdje in het 4e team spelen, hopelijk rollen we over alle teams heen en kunnen we in de zaal één of twee klasses omhoog naar de tweede klasse want dit slaat helemaal nergens op. Er kwamen dit seizoen allerlei mensen terug die vroeger in het eerste speelden en dus ook veel beter zijn waardoor ik en andere mensen geen enkele kans op het 3e maakten. We hebben wel een sterke selectie, veel te sterk voor de 4e klasse zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 16 september 2012 Share Geplaatst 16 september 2012 Gisteren met 4-6 weten te winnen op bezoek bij Apollo B2, helaas moest ik wel vanaf de kant toekijken met een lichte blessure aan mijn bovenbeen. Doordat Purmer met 14-7 heeft weten te winnen van Groen Geel staan we nu wel gedeeld 1e zie ik net :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Kijken of het morgen wat wordt. Vereniging heeft mij leuk ingedeeld voor zaalwacht tijdens mijn eigen wedstrijd, oftewel het scorebord bijhouden etc. Beetje vaag om dat tegelijkertijd met je eigen wedstrijd te doen. Wel met nog een ander samen trouwens, die dan niet in mijn team zit, maar dan nog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 Heerlijk is dat zeg, ik moest dat vorige week ook doen, alleen dan direct na mijn eigen wedstrijd, die we overigens met 4-5 verloren van AW/DTV. Morgen een altijd lastige uitwedstrijd tegen KZ/Hiltex, hopen dat de instelling van de rest van het team beter is als op de training vandaag :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 (bewerkt) Ik begin 50 min voor mijn eigen wedstrijd, heb dan mijn eigen wedstrijd en de wedstrijd daarna (laatste wedstrijd die gespeeld wordt)... Dus voor en na mijn wedstrijd en ook nog eens in de avond, dus die is ook meteen helemaal verpest. Daar doe je ook niet echt veel meer in. De verzameltijd voor mijn wedstrijd en de start van mijn zaalwacht vallen precies samen... Trouwens, afgelopen training was ook drama. Ik moest bij een oefening van dezelfde persoon iedere keer de bal krijgen. Volgens mij heb ik hem geen enkele keer goed gehad. Echt bizar. En dan zeg je dat hij beter moet mikken en dan reageert hij er niet echt op. Ik moest opzij lopen, vervolgens kreeg ik dan de bal in de loop en gooide hem dan terug naar degene van wie ik de bal kreeg, die na het gooien ook een stukje opliep en die ging dan schieten. We stonden precies zo dat ik eigenlijk de hele tijd met links moest gooien, wat echt mijn slechte hand is, maar daarmee gooide ik nog beter dan hij met zijn goede hand. Hij snapte maar niet wat in de loop gooien was. Dan hef je al je hand op als mikpunt en dan krijg je de bal ergens achter je en moet je ongeveer een stap terug doen om de bal met rechts nog net te kunnen vangen. Dus ook niet een beetje mis, maar gewoon echt 2 meter uit de richting ofzo over het algemeen. En dat met een pass over laten we zeggen 10 meter ofzo. Een keertje kan ik begrijpen, maar de keren dat het goed ging, waren echt gewoon op 1 hand te tellen. En iedere keer maar weer zeggen dat hij voor me moest gooien etc. Maar het echt niet begrijpen... En als jij dan de bal naar hem gooit, snapt hij zelfs niet dat je de bal in de loop gooit. Hij ging gerust al stil staan op het moment dat ik de bal nog geen eens gegooid heb. En dan vind hij het vreemd als de bal een meter voor hem langs gaat. Ja, duh, hij stopt met lopen, moet hij niet doen. 16 november 2012 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Zaalschoenen zijn in korte tijd overleden. Had ze trouwens net voor dit zaalseizoen aangeschaft, erg snel versleten dus.... Vorige week op training is een klein stukje van mijn zool afgescheurd, op een plek dat het niet uit maakt. Maar dat is verder gaan uitscheuren tijdens de wedstrijd, waardoor men na de wedstrijd zelfs na mij toe kwam om te zeggen dat ik toch eens nieuwe zaalschoenen moet aanschaffen. Als ik wist dat het tijdens de wedstrijd meteen zo zou doorscheuren, had ik ook wel nieuwe aangeschaft. Duh... Welke schoenen raden jullie mij aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Welke schoenen raden jullie mij aan? Wat is je budget? Afgelopen 3 paar schoenen loop ik op nike/jordans, loop nu op deze maar die zijn dan ook €160,-. Maar ik zou gewoon langs de lokale footlocker gaan en kijken of ze daar basketbalschoenen hebben want ik vind Asics maar niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik had Adidas-schoenen. Daarvoor ook. Die heb ik echt 5 jaar gedragen ofzo. Dus werd tijd voor nieuwe, op zich was de schoen nog wel goed, maar de binnenzool ging irriteren. Daarom heb ik ze als gewone schoenen afgedragen en nieuwe aangeschaft. Zo ongeveer precies dezelfde, alleen in wat andere kleuren. Maar die zijn dus opeens binnen een jaar versleten... Nike vind ik persoonlijk nooit lekker zitten. Asics volgens mij nog nooit gehad. Budget weet ik nog niet echt. Vaak bij wat duurdere schoenen heb je wel weer dat ze langer mee gaan. Footlocker vind ik trouwens de meest kansloze zaak. Proberen ze allemaal dingen aan te smeren. Daar komen mijn huidige normale schoenen vandaan (ook toevallig Adidas-schoenen) en dan willen ze je eerst een inlegzooltje aansmeren. En dan kom je bij de kassa en willen ze je een of andere spray aansmeren. En als je nee zegt, nog doordrammen in de hoop dat je toch over stag gaat. Daar houd ik gewoon niet van. Maar goed, zijn ook wel andere sportzaken natuurlijk. Een winkel vinden waar ze zaalschoenen verkopen is geen probleem. Trouwens niet denken dat ik nu alleen maar Adidas-schoenen draag, toevallig toeval dat alles opeens Adidas is (ook veldschoenen zijn Adidas, voor op gewoon gras dan, ku(ns)tgras is een ander merk, maar dat waren sowieso schoenen voor een paar tientjes, puur omdat ik er toch niet veel op hoef te spelen). Ander merk mag ook, al is Nike eigenlijk de enige uitzondering. Die hebben een vage bobbel in de zaal zitten, welke ik niet lekker vind zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Hier in het dorp zijn meerdere sportzaken, maar pas in de derde kon ik slagen. Ik hoef geen geel-groene schoenen met een paars randje of weet ik veel wat voor combi's ze hadden. En dan hadden ze me maat weer niet als ik een leuke zag (had sowieso per winkel niet heel veel keus, alle zaalschoenen gaan er momenteel uit ofzo, die verkopen ze nu toch niet vaak). Of het was gewoon een veel te dure zaak (volgens mij waren dezelfde schoenen echt 2-3 keer zo duur ofzo. Echt idioot. Ik ben nog net niet meteen die winkel weer uitgerend :P). Uiteindelijk toch bij Asics uitgekomen. Ben benieuwd hoe die gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Vanmiddag kampioenswedstrijd tegen Aurora in Haarlem. Tot nu toe alle 11 wedstrijden gewonnen, dus deze kan er ook wel bij. EDIT: 2e klasse overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 februari 2013 Share Geplaatst 16 februari 2013 Vandaag stond ik alweer tegen 'Meneer Elleboog' :lol: Paar weken geleden in de uitwedstrijd stond ik ook al tegen hem en kreeg ik zo'n harde elleboog van hem dat ik volgens mij echt even een til KO was. Vandaag ging hij lekker verder met elleboogjes uitdelen. Nou ja, ik heb een paar keer op zijn tenen gestaan en volgens mij had hij daar uiteindelijk meer pijn aan dan ik aan zijn ellebogen. Al blijf ik het vreemd vinden dat voor het geven van ellebogen niet gefloten wordt... Maar goed, ik heb hem sportief sowieso afgestraft. Uiteindelijk is zijn teller op 6 tegendoelpunten blijven staan. Hiervoor stond mijn record trouwens op 4 in een wedstrijd, wat ik in een ver verleden (jaar of 5 geleden ofzo) één of twee keer behaald had. En dan nu meteen zes. Echt een tegenstander die er niets van kon. Wij krijgen een vrije bal mee, Een dame gaat hem nemen, samen met mij. Gaat mijn heer aan de verkeerde kant staan. Dus de dame speelt de bal naar mij en ik kan zo schieten. Dat ik op het laagste niveau speel en dat tegenstanders niet goed, oke, maar dit slaat echt alles. Zijn enige specialiteit was het uitdelen van elleboogjes :lol: Voor de rest kon hij ongeveer niets... Uiteindelijk iets van 11-7 geworden, viel me eerlijk gezegd tegen. Zeker als ik er dus al 6 scoor... en nog eens een of twee heb aangegeven, waardoor andere scoorde... Uiteraard heeft mijn heer niet gescoord, zijn beste schot ging een meter naast de paal ofzo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Gisteren erg slechte wedstrijd gespeeld. Uiteindelijk met 8-7 verloren. Deels lag het aan ons slechte spel, maarja als er 4 zuivere goals van ons worden afgekeurd :cab: Bij hun ook nog twee goals goedgekeurd, ondanks dat het snijden was. Mja dan maar op 2 maart in Wormer kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2013 Share Geplaatst 23 februari 2013 Vanavond aanwezig bij de korfballeague: KZ/Hiltex tegen TOP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Vanavond aanwezig bij de korfballeague: KZ/Hiltex tegen TOP Was het een beetje leuk? Vandaag verloren. Zelf een prima wedstrijd gespeeld. Dus kan toch tevreden terugkijken, al had ik de afronding beter gemogen, maar dat geldt voor het hele team. Dat is ook de reden van het verlies. Al die balletjes die eruit draaide... Bizar gewoon... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Was het een beetje leuk? Vandaag verloren. Zelf een prima wedstrijd gespeeld. Dus kan toch tevreden terugkijken, al had ik de afronding beter gemogen, maar dat geldt voor het hele team. Dat is ook de reden van het verlies. Al die balletjes die eruit draaide... Bizar gewoon... Was zeker leuk om te kijken. Is ook op 10 minuutjes rijden duja. Vandaag overigens kampioen geworden in de 2de klasse. 7-13 en 4 goals gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Beetje vaag einde van het seizoen. Deze week niet getraind, want wist dat wedstrijd van gisteren toch niet door ging (geen team). Werd weer eens gevraagd om een team hoger mee te doen, nou ja, prima, maar ook die wedstrijd ging niet door, omdat we zelfs niet genoeg spelers hadden om dat team te vullen, zoveel afzeggingen blijkbaar. Mijn wedstrijd wordt niet ingehaald en ik ben bang die van 1 team hoger ook niet (en anders is het maar de vraag of ze me weer als invaller vragen). Dus nu opeens wachten op het veldseizoen. Volgens mij moet ik blij zijn dat we deze week nog niet op het veld trainen, gezien de temperatuur :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 We zijn dit seizoen 2e geëindigd in de 1e klasse (senioren) wel zonde eigenlijk, de wedstrijden dat we tegen onze grootste concurrent moesten hadden we problemen met blessures waardoor we aantal spelers aan het 1e kwijt waren. Op het veld zien te handhaven in de overgangsklasse, we beginnen tegen PKC 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 Afgelopen zaterdag wij ook een raar einde van het seizorn. We waren kampioen en we moesten tegen de nummer 2. Drie dames waren geblesseerd en dus hadden we mensen van de b2. Gevolg i dus dat we met1-7 verliezen :cab: Op het veld in de kampioenspoule van de tweede klasse met Roda B1, Groen Geel B2 en KZ/Hiltex B2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 We zijn dit seizoen 2e geëindigd in de 1e klasse (senioren) wel zonde eigenlijk, de wedstrijden dat we tegen onze grootste concurrent moesten hadden we problemen met blessures waardoor we aantal spelers aan het 1e kwijt waren. Op het veld zien te handhaven in de overgangsklasse, we beginnen tegen PKC 3. Wij zijn ook tweede geworden, maar dan van onderen, haha. Wij hebben trouwens eens een keer geen PKC in onze poule. Heb dit seizoen sowieso al vier uitwedstrijden tegen PKC gehad. Op zich wel leuk om te kunnen zeggen dat je zo vaak op het hoofdveld/zaal gespeeld hebt in een seizoen. PKC is nu niet de kleinste en onbekendste ploeg. Al heb ik dit seizoen ook eens moeten korfballen in een zaal waar een paar uur later twee jeugdinterlands gespeeld werden tussen NL en BE. Ik denk niet dat veel voetballers kunnen zeggen at ze op hetzelfde veld gespeeld hebben als waar later op die dag een (jeugd)interland op het programma stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten