Ivoo Geplaatst 21 december 2010 Share Geplaatst 21 december 2010 Jup, eigth-ball is inderdaad met ieder z'n kleur en eindigen met de zwarte bal. Persoonlijk vind ik Nine-ball toch wat leuker, meer ruimte op de tafel en toch positiespel wat belangrijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 december 2010 Share Geplaatst 22 december 2010 Wat is 9-ball dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 25 december 2010 Share Geplaatst 25 december 2010 Dan speel je met de ballen 1 t/m 9 en moet je in volgerde van klein naar groot potten. Wie de nine-ball erin krijgt wint. Kan dus best oneerlijk zijn als je de nummers 1t/m 8 pot maar de 9 mist. Als de tegenstander hem dan toch pot, wint ie, ookal heeft ie maar 1 van de 9 ballen gepot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Ronnie is back _O_ 10-2 winst gisteren, terwijl hij eerst niet eens wou deelnemen aan het WK. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Wat een koning is het ook: Ronnie _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Beter dan dit wordt het niet hoor. Geniale brake-off, dan een briljante pot op zwart en een dubbel om de break levend te houden, en uiteindelijk 8-12 en met één been in de kwartfinales. Whatever they say, Ronnie is een favoriet voor de wereldtitel hoor, naast voor mij Selby(hoe goed speelde die tegen Hendry zeg), Higgins, Williams en toch ook Allen(heeft het momentum na twee final frames, lijkt helemaal terug na z'n depressie). Edit- Het leek nog even spannend te gaan worden, maar het is binnen voor Ronnie. Ding-Bingham gaat naar 12-12, dat wordt smullen :< Ding clinches it en bereikt voor de eerste keer de kwartfinales op het WK. En toch ook belangrijk, Hendry blijft zo in de top-16. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Ik hoop dat Ronnie hem weer pakt, maar het zal niet simpel worden tegen Higgins. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 27 augustus 2011 Share Geplaatst 27 augustus 2011 [YOUTUBE]uWmcs7sLEpI[/YOUTUBE] _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 januari 2012 Share Geplaatst 19 januari 2012 Duidelijke wissel van de macht vandaag hoor op de Masters. Ronnie was goed, maar Trump was fenomenaal. Leek heel hard op Ronnie op z'n hoogtepunt. Beetje jammer dat het al eindigde bij 6-2, want het was een heerlijke pot. Ronnie met een 141, Trump met een 140. beter wordt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Geen fans? Zo meteen Trump-Robertson : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 [YOUTUBE]uWmcs7sLEpI[/YOUTUBE] _O__O_ _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Welk toernooi is er nu bezig eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 Welk toernooi is er nu bezig eigenlijk? Masters. Robertson in de finale na 6-3 winst tegen Trump, om 20.00 Murphy-Higgins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 januari 2012 Share Geplaatst 21 januari 2012 oh nice, bedankt, straks misschien ff kijken dan. Murphy-Higgins lijkt me wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Luca Brecel op weg naar "The Crucible" :clap: Staat 8-9 voor in een best-of-19, dus nog een frame winnen en hij mag meedoen op het WK, als jongste deelnemer ooit! :clap: Come on Luca :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Even gekeken, snap alleen niks van Snooker :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Was kan daar nu moeilijk aan zijn Scifo? Anyway, Brecel naar The Crucible :banana::banana::banana::banana::banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Ik heb geen idee van de spelregels he :P Eens de wiki pagina lezen vooraleer ik er volgende keer naar kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Eigenlijk heel simpel hoor. Eerst een rode potten (= 1 punt), daarna een gekleurde (geel = 2, zwart = 7). Als alle rode ballen weg zijn, dan kleuren in volgorde potten (geel - groen - bruin - blauw - roos - zwart). Wie op het einde het hoogste puntentotaal heeft, wint. Indien je verkeerde bal raakt, geen bal raakt, de witte pot, ... dan krijgt de andere 4 punten. En 147 is een maximumbreak, dus alle roden met telkens de zwarte + alle kleuren. En de opperheerser is Ronnie O'Sullivan! Zo zat als een achterdeur, maar gewoon een genie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Ronnie "The Rocket" ken ik wel :D Maar bedankt voor de uitleg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 O'Sullivan's beste tijd is wel geweest toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 Die Luca Brecel is echt sick. En nee hoor @ hierboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 Brecel moet tegen Maguire, eerste sessie is zondagmorgen. Ik hoop dat het te zien is op TV, want dan ga ik zeker kijken. Weet jij daar misschien iets meer over, Vdb.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 17 april 2012 Share Geplaatst 17 april 2012 Denk dat de ochtendsessies niet op TV komen, enfin, toch nog op de posten die wij kunnen pakken. Maar bon, niets wat een stream niet kan fixen eh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 april 2012 Share Geplaatst 17 april 2012 Eurosport zendt altijd veel uit dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten