Scifo Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 10-7 Ronnie (h) Belangrijke die laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 12-8, nog 6 frames te gaan voor Ronnie :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Keihard afgestraft die misser van Hawkins (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 14-9 _O_ Ronnie (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Deze break :r Wat een fenomeen. 6de century in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Wat een heerser _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 The defending champion the rocket ronnie o'sullivan (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Hawkins speelt echt wel fantastisch deze finale. Niet gedacht na zijn halve finale. 2-0 voor in de sessie, wordt toch nog een wedstrijd op deze manier. Althans soort van, tot Ronnie de gas opendraait (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Had jij nou gebet op O'Sullivan? Hoop iig zelf dat O'Sullivan wint. Op een of andere manier toen ik vroeger keek (toen ik wat jonger was), vond ik hem altijd vet :P Sindsdien altijd voor O'Sullivan geweest :huhu: Hopen dat O'Sullivan weer kan uitlopen, nog 3 frames nodig toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 2 nu (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Ronnie op matchpoint, commentator had wel gelijk dat ze weer? naar best of 45 moeten. Hoe meer hoe beter hoor: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Had jij nou gebet op O'Sullivan? Hoop iig zelf dat O'Sullivan wint. Op een of andere manier toen ik vroeger keek (toen ik wat jonger was), vond ik hem altijd vet :P Sindsdien altijd voor O'Sullivan geweest :huhu: Hopen dat O'Sullivan weer kan uitlopen, nog 3 frames nodig toch? Jup. 4.25 odd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Even een balletje potten :r Damn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Zieke pot idd. En hij is vertrokken nu. Laatste frame van Ronnie in The Crucible? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Achja een jaar is lang, laat ons hopen dat het schoolgeld voor z'n zoon duurder wordt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 The Rocket (d)(d)(d) Ik hoop zo hard dat hij volgend jaar terugkeert, kan me geen WK Snooker voorstellen zonder Ronnie. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Woorden schieten tekort, wat een genie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Verdiend natuurlijk. er was maar 1 man die het toernooi domineerde, al moet ik zeggen dat Hawkins helemaal niet slecht speelde in de finale. Best goed zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Hawkins speelde echt heel goed ja. Commentator vond 't ook de match van z'n leven, wat best kon kloppen. Maar goed. Ronnie = Ronnie. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ronnie (d) Nog twee achter op Hendry, als dat geen motivatie is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Baas, maar als ik het nu goed begripj stopt ie er weer mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Hij stopt er altijd mee :r Maar hij zei dat ie kleinere toernooien gaat spelen. En volgend jaar is er weer een WK, wie weet dat ie dan opeens weer meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobcoach Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Tussen 19 en 21 juli 2013 zal er in het Topsportcentrum Rotterdam een proftoernooi gehouden worden, een zogenaamde European Players Tour Championship (EPTC). Het is weliswaar een toernooi dat meetelt voor de wereldranglijst, maar deelname is niet verplicht. Toch zal een aantal wereldtoppers wel hun opwachting maken in Rotterdam. De PTC's en EPTC's zijn mooie etalages voor goede amateurs en de mindere profs om wat punten voor de wereldranglijst (profs) te verzamelen en wat centjes te verdienen (amateurs). Over het algemeen worden dergelijke toernooien wel gewonnen door wereldtoppers of spelers die daar net onder zitten. In ieder geval is spektakel altijd verzekerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 UK Championships jongens, voor wie O'Sullivan weer aan het werk wil zien (en wie wil dat nu niet?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Zat gisteren te kijken vanaf een 2-4 stand voor Bingham. Ongekend wat voor een geluk Bingham steeds had in de laatste paar frames :cab: Ik denk dat als je de wedstrijd 10 laat overspelen vanaf een 2-4 stand, dat O'Sullivan er minstens 9 'gewoon' wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten