Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Hawkins speelt echt wel fantastisch deze finale. Niet gedacht na zijn halve finale. 2-0 voor in de sessie, wordt toch nog een wedstrijd op deze manier. Althans soort van, tot Ronnie de gas opendraait (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Had jij nou gebet op O'Sullivan?

Hoop iig zelf dat O'Sullivan wint. Op een of andere manier toen ik vroeger keek (toen ik wat jonger was), vond ik hem altijd vet :P Sindsdien altijd voor O'Sullivan geweest :huhu: Hopen dat O'Sullivan weer kan uitlopen, nog 3 frames nodig toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Had jij nou gebet op O'Sullivan?

Hoop iig zelf dat O'Sullivan wint. Op een of andere manier toen ik vroeger keek (toen ik wat jonger was), vond ik hem altijd vet :P Sindsdien altijd voor O'Sullivan geweest :huhu: Hopen dat O'Sullivan weer kan uitlopen, nog 3 frames nodig toch?

Jup. 4.25 odd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen 19 en 21 juli 2013 zal er in het Topsportcentrum Rotterdam een proftoernooi gehouden worden, een zogenaamde European Players Tour Championship (EPTC).

Het is weliswaar een toernooi dat meetelt voor de wereldranglijst, maar deelname is niet verplicht. Toch zal een aantal wereldtoppers wel hun opwachting maken in Rotterdam.

De PTC's en EPTC's zijn mooie etalages voor goede amateurs en de mindere profs om wat punten voor de wereldranglijst (profs) te verzamelen en wat centjes te verdienen (amateurs).

Over het algemeen worden dergelijke toernooien wel gewonnen door wereldtoppers of spelers die daar net onder zitten. In ieder geval is spektakel altijd verzekerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat gisteren te kijken vanaf een 2-4 stand voor Bingham. Ongekend wat voor een geluk Bingham steeds had in de laatste paar frames :cab: Ik denk dat als je de wedstrijd 10 laat overspelen vanaf een 2-4 stand, dat O'Sullivan er minstens 9 'gewoon' wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites