007mark Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 3 dagen alweer, denk dat ik wel even wat invul dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Heb het echt amper gevolgd het laatste jaar, maar ik vul wel even in als er wat gemaakt wordt. Op buikgevoel :cab: Brecel wel weer erbij zag ik, cool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Ik heb ook niks gevolgd hoor, maar het WK vind ik altijd wel leuk om te zien. Als we er een paar mensen bij hebben, zal ik het organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 (bewerkt) Mark Selby v Fergal O’Brien Ryan Day v Xiao Guodong Neil Robertson v Noppon Saengkham Marco Fu v Luca Brecel Shaun Murphy v Yan Bingtao Ronnie O’Sullivan v Gary Wilson Liang Wenbo v Stuart Carrington Ding Junhui v Zhou Yuelong Stuart Bingham v Peter Ebdon Kyren Wilson v David Grace Mark Allen v Jimmy Robertson John Higgins v Martin Gould Barry Hawkins v Tom Ford Ali Carter v Graeme Dott Anthony McGill v Stephen Maguire Judd Trump v Rory McLeod Murphy tegen Ronnie in 2e ronde misschien ;c McGill tegen Maguire lijkt me kraker in de 1e ronde. 13 april 2017 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 John Higgins ook een pittige eerste ronde partij. Ronnie of Judd to win it, hoop ik althans :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Toch een paar namen tussen die me niets zeggen. En dan good ol' Peter Ebdon daartussen, heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Kantjeboord voor Shaun Murphy tegen de Chinese debutant Yao Bingtao. Volgende ronde tegen Ronnie moet het wel echt een stuk beter hoor.. Vanavond het vervolg van Fu tegen Brecel. Staat voorlopig 2-7, heel verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Fuck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Fuck 2.0 Judd Trump uit het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Ik zag de eerste 4 frames van Judd tegen Rory (4-0), dat was een bizar hoog niveau. Kom terug van werk en en ik zie 4-5 staan.. wtf. Die McLeod keer gezien op tv toen kon die geen break maken van 30+, laatste frame ook constant uit positie, hoe kan je zo'n pot verliezen joh. Dan moet je echt frames hebben gedoneerd. Lekkere 2e ronde partij voor Maguire in ieder geval. Nu Ronnie kijken die hopelijk Murphy even killt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Helaas een snelle voorsprong voor O'Sullivan. Jammer, want had dit wel dichter bij elkaar verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 In normale doen heeft murphy natuurlijk geen schijn van kans. Overschatte speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2017 Share Geplaatst 21 april 2017 Overschat. Die man heeft 3 WK-finales gespeeld :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Murphy behoort gewoon structureel tot de top 10, lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Rare sessie van O'Sullivan. Niet erg geconcentreerd, maakte rare keuzes, miste redelijk makkelijke pots...en knalt er op het eind toch nog een century uit voor 'maar' een 10-6 achterstand. Al staat het niet alleen 10-6 omdat Ronnie matig speelde, Ding verdient ook wel wat credit. Als O'Sullivan morgen z'n niveau kan opkrikken en Ding het zijne kan behouden krijgen we een heerlijke sessie. 25 april 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Goh die Selby staat ze raken zeg, niet normaal. Breaks van 132, 139 en 143 in dezelfde sessie. Laatste zelfs in opeenvolgende frames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Ideale loting ook met genoeg rust tussendoor. Ronnie een 146 break zonde.. :(:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 Die knuffel tussen Ronnie en Ding <3 Zo mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Blijft een idioot die Selby :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Jammer, had graag Ding zien winnen, maar was een geweldige pot, niettemin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2017 Share Geplaatst 30 april 2017 Redelijk matig begin van zowel Selby als Higgins. Beide wel wat foutjes al gemaakt. Selby op een 2-1 voorsprong voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Tot ziens Higgins.. van 10-4 voor naar 13-11 achter dan verdien je niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Selby : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Spannend nog! Zeker een mooie finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 april 2018 Share Geplaatst 21 april 2018 Helemaal niks gevolgd dit jaar maar het WK ga ik toch maar weer even volgen. Eerste dag vol verrassingen, titelverdediger Selby al meteen eruit en ook Ronnie en Fu staan achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten