Tom Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Voor alle snookerfans op dit forum. Ga hier maar los over snooker, post filmpjes van jezelf of van andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom Geplaatst 21 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2008 Voor alle snookerfans op dit forum. Ga hier maar los over snooker, post filmpjes van jezelf of van andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Haha post de jouwe is zou ik zeggen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom Geplaatst 21 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2008 Aber Naturlich: [YOUTUBE]NV0Qb9mwIDk[/YOUTUBE] Wat een mooie sport is het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LionHeart Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ik kijk altijd snooker als het op tv is, en the Rocket is natuurlijk mijn favo speler :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ik kijk altijd snooker als het op tv is, en the Rocket is natuurlijk mijn favo speler :) Ik kijk het ook vaak, The Rocket is Ronnie? Ronnie is mijn favoriet in ieder geval wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Abbi Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ik vind het wel een gave sport. Om te zien en om te doen natuurlijk, helaas heb ik niet zo'n echte snookertafel hier in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ik kijk altijd snooker als het op tv is, en the Rocket is natuurlijk mijn favo speler :) Hij is echt een held. Hij speelde een keer een verkeerde rode bal, hij gaf direct zijn tegenstander een hand en liep weg:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Hij is echt een held. Hij speelde een keer een verkeerde rode bal, hij gaf direct zijn tegenstander een hand en liep weg:D The Rocket = Ronnie O'Sullivan? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ja, dat is hem ja. Hij heeft ook pas het WK gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ik vind het wel een gave sport. Om te zien en om te doen natuurlijk, helaas heb ik niet zo'n echte snookertafel hier in huis. Die dingen zijn peperduur + je moet veel ruimte hebben. Hij is echt een held. Hij speelde een keer een verkeerde rode bal, hij gaf direct zijn tegenstander een hand en liep weg:D Hehe ik heb ook een keer gezien dat ie een bal miste en met zen keu al die ballen aanraakte en liep weg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Die dingen zijn peperduur + je moet veel ruimte hebben. Hehe ik heb ook een keer gezien dat ie een bal miste en met zen keu al die ballen aanraakte en liep weg :D Of dat hij ging zeueren op de scheids(of hoe dat ook heet) het was een vrouw, ze deed het niet snel genoeg volgens hem:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom Geplaatst 22 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2008 Ronnie O'Sullivan's Banana shot :| Te erg gewoon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 mei 2008 Share Geplaatst 22 mei 2008 Kan hem niet vinden op youtube.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 22 mei 2008 Share Geplaatst 22 mei 2008 Post hem is Tom want kan hem ook niet vinden maar heb hem wel gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom Geplaatst 22 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2008 Sorry het is Neil Robertson: [YOUTUBE]Zslu4KADPrI[/YOUTUBE] De uitvinder van de Banana shot, Jimmy White. [YOUTUBE]0_fE-pvT084&[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 mei 2009 Share Geplaatst 6 mei 2009 Higgins voor de 3de keer wereldkampioen geworden. Staat nu gelijk qua titels met Ronnie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 mei 2009 Share Geplaatst 6 mei 2009 Snelste 147 ooit van Ronnie.. Echt sensationeel, hij rent bijna naar de ballen toe.. btmB-p_0QFg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 Tja, het was wel jammer dat hij op het WK zo relatief snel werd uitgeschakeld. Als ie z'n dag heeft is ie zo briljant, zoals het filmpje hierboven wel weer toont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 Ja inderdaad, ik blijf alleen snooker kijken als O' Sullivan speelt, anders ga ik iets anders doen. Misschien is het zo, maar het is net alsof die een autisme heeft. Hij gaat zo snel achter de bal aan, en als er iets niet goed gaat zit er een kronkel in ze'n kop.. Maar hij blijft een held:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 Ja daar heb je ongetwijfeld gelijk in, maar voor mij is het inderdaad zoals jij het schetst, de bekende man van Snooker. Hij heeft niet voor niets dit toernooi niet gewonnen. Golf kijk ik dan weer niet;e.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 O'Sullivan in topvorm is de beste die er is. Dan is er bijna niet tegen hem te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 Henry was de owner in de jaren 90. 6 keer toen wereldkampioen geworden. Nu is de glans er wel een beetje af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 mei 2009 Share Geplaatst 7 mei 2009 Hendry deed dat toch altijd wel aardig. Dit WK vond ik Hendry de beste, alleen ongelukkig uitgeschakeld in de 1/4finale. Hij had ook een lekkere 147 break, waardoor hij 147 pond won dit toernooi. Maar O'sullivan heb ik nog bijna nooit in topvorm gezien, vorig jaar eventjes, tijdens het WK, en hij won. Vandaar dat O' Sullivan dat zo vaak wou doen:-D. (neem aan dat je 147k bedoelt;e.). Ach er zijn zoveel goede snookerspelers tegenwoordig, met elke sport zie je gewoon dat het niveauverschil steeds kleiner word. En dat is maar goed ook:).. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 Luca Brecel blijft voor opwinding zorgen op de World Seriesfinale in Portimao (Portugal). De 14-jarige Lanklaarnaar legde na legende Jimmy White (4-3) ook ex-wereldkampioen Ken Doherty over de knie. De rijzende ster won met 5-3 en kruist vanavond (20 uur) in de kwartfinales de degens met Graeme Dott, eveneens een voormalige wereldkampioen. (dea) Die jongen is echt een toptalent :clap: Pot naar het schijnt nog sneller dan Ronnie. De avonturen van Luca in Wonderland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten