Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel een gave sport. Om te zien en om te doen natuurlijk, helaas heb ik niet zo'n echte snookertafel hier in huis.

Die dingen zijn peperduur + je moet veel ruimte hebben.

Hij is echt een held. Hij speelde een keer een verkeerde rode bal, hij gaf direct zijn tegenstander een hand en liep weg:D

Hehe ik heb ook een keer gezien dat ie een bal miste en met zen keu al die ballen aanraakte en liep weg :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die dingen zijn peperduur + je moet veel ruimte hebben.

Hehe ik heb ook een keer gezien dat ie een bal miste en met zen keu al die ballen aanraakte en liep weg :D

Of dat hij ging zeueren op de scheids(of hoe dat ook heet) het was een vrouw, ze deed het niet snel genoeg volgens hem:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad, ik blijf alleen snooker kijken als O' Sullivan speelt, anders ga ik iets anders doen. Misschien is het zo, maar het is net alsof die een autisme heeft. Hij gaat zo snel achter de bal aan, en als er iets niet goed gaat zit er een kronkel in ze'n kop.. Maar hij blijft een held:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar heb je ongetwijfeld gelijk in, maar voor mij is het inderdaad zoals jij het schetst, de bekende man van Snooker. Hij heeft niet voor niets dit toernooi niet gewonnen. Golf kijk ik dan weer niet;e..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hendry deed dat toch altijd wel aardig. Dit WK vond ik Hendry de beste, alleen ongelukkig uitgeschakeld in de 1/4finale. Hij had ook een lekkere 147 break, waardoor hij 147 pond won dit toernooi.

Maar O'sullivan heb ik nog bijna nooit in topvorm gezien, vorig jaar eventjes, tijdens het WK, en hij won.

Vandaar dat O' Sullivan dat zo vaak wou doen:-D. (neem aan dat je 147k bedoelt;e.). Ach er zijn zoveel goede snookerspelers tegenwoordig, met elke sport zie je gewoon dat het niveauverschil steeds kleiner word. En dat is maar goed ook:)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luca Brecel blijft voor opwinding zorgen op de World Seriesfinale in Portimao (Portugal). De 14-jarige Lanklaarnaar legde na legende Jimmy White (4-3) ook ex-wereldkampioen Ken Doherty over de knie. De rijzende ster won met 5-3 en kruist vanavond (20 uur) in de kwartfinales de degens met Graeme Dott, eveneens een voormalige wereldkampioen. (dea)

Die jongen is echt een toptalent :clap: Pot naar het schijnt nog sneller dan Ronnie.

De avonturen van Luca in Wonderland

Link naar opmerking
Deel via andere websites