r_AW Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Schouders zijn inderdaad best kut om te trainen, maar vind het ook wel lekker om te doen. Vanavond ga ik weer eens lekker, ben maandag voor het laatst geweest ivm onregelmatige diensten. Denk dat ik met name armen ga trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Haha rendier ga nou echt trainen en niet alleen voor bredere armpjes :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik ben en blijf een luie donder he dus ik wil ook weer niet teveel doen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kristian Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Mijn abbo loopt volgende week af:( wel jammer want heb er wel redelijk plezier in. Het vervelende is dat je bij ons niet per maand kan doen. Het is gelijk dan weer een jaar trainen. En omdat ik al 2 keer in de week train(voetbal) en zaterdags ook voetbal is er kwa tijd ook niet echt meer een optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik ben en blijf een luie donder he dus ik wil ook weer niet teveel doen. (d) Dan zul je ook een skinny bitch blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Vandaag lekker armen getraind, ruim 1.5 uur. Beetje schouders meegepakt. Morgen borst en buik =). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Vandaag lekker armen getraind, ruim 1.5 uur. Beetje schouders meegepakt. Morgen borst en buik =). Hoe kan je daar 1,5 uur over doen, alleen de armen etc. Dan doe je er ook bijna geen gewicht aan want na 4 setjes verzuurd het al bij mij. Ik doe in 1,5 uur de benen, rug, armen, buik en borst en nog wat cardio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Stuk of vijf oefeningen voor biceps, vijf voor triceps. Als je het goed verdeelt en af en toe wat anders er tussendoor, zoals schouders vandaag, gaat het prima. Je moet niet vijf oefeningen voor biceps achter elkaar doen nee, dat gaat inderdaad niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Vandaag 3 setjes van 3 herhalingen gesquat en daarna nog 3 setjes lunges in superset met leg extensions. toen kuiten en klaaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Haha al die namen voor die oefeningen ken ik nooit. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Nog 2 weekjes en dan hoop ik mijn training weer (pijnvrij) op te kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Vandaag 3 setjes van 3 herhalingen gesquat en daarna nog 3 setjes lunges in superset met leg extensions. toen kuiten en klaaar 3 herhalingen maar? Was je binnen 10 minuutjes klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Vandaag lekker armen getraind, ruim 1.5 uur. Beetje schouders meegepakt. Morgen borst en buik =). Dit vind ik praktisch onmogelijk :cab: Dan neem je te veel rust wss. Vijf oefeningen voor biceps/triceps is te veel. Hou het bij 3 of bij uitzondering 4 en train gewoon goed(Niet te veel rust, hartslag hoog houden). Supersetten kan ook, dan lijken je armen te ontploffen. Uurtje trainen is voldoende, anderhalf uur is eigenlijk te ruim. Iets met anabool, katabool. Maargoed, dat kun je zelf zo opzoeken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 3 herhalingen maar? Was je binnen 10 minuutjes klaar? Met m'n werksetjes wel ja :cab: Maar heb fucking spierpijn, die lunges slopen je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Dan neem je te veel rust wss. Vijf oefeningen voor biceps/triceps is te veel. Hou het bij 3 of bij uitzondering 4 en train gewoon goed(Niet te veel rust, hartslag hoog houden). Supersetten kan ook, dan lijken je armen te ontploffen. Uurtje trainen is voldoende, anderhalf uur is eigenlijk te ruim. Iets met anabool, katabool. Maargoed, dat kun je zelf zo opzoeken.. Ik rust inderdaad misschien wel veel tussendoor, maar dat komt door mijn bijkomend problemen met m'n maag/darmen. Als ik flink train, zet ik te veel druk op mijn maag waardoor ik veel pijnklachten krijg en misselijk word. Dus ik moet tussen de oefeningen door rustig aan doen. 5 oefeningen daarentegen vind ik wel lekker, moet zeggen dat dat prima te doen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Je zult er vast veel van groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik moet zeggen dat ik wel veel verschil zie, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2011 Je zult er vast veel van groeien. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Vraagje voor de 'kenners' hier. Ik heb meer dan ooit tevoren last van mijn bovenbenen als ik echt aan moet zetten voor een sprint. Vroeger nooit last van gehad, maar nu merk ik dat ik daar wel kracht tekort kom. Dat valt wel te trainen denk ik, maar welke apparaten moet ik dan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Touwtje springen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 29 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2011 Vraagje voor de 'kenners' hier. Ik heb meer dan ooit tevoren last van mijn bovenbenen als ik echt aan moet zetten voor een sprint. Vroeger nooit last van gehad, maar nu merk ik dat ik daar wel kracht tekort kom. Dat valt wel te trainen denk ik, maar welke apparaten moet ik dan doen? Squatten is de beste oefening voor de benen. In jou geval zou ik gaan voor veel herhalingen met licht gewicht. Dus 3x15-20 herhalingen, om je spierconditie te verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 29 maart 2011 Share Geplaatst 29 maart 2011 Squat en/of leg press. Maar voor de pure sprint heb je een kleine spier nodig, dus zou je massa aan moeten zetten. Dat houdt in dat je zwaar traint. 5x5 kun je mee beginnen of 3x8. Duurlopen = lange spieren, dan trainen zoals Oldskool aangeeft. 20 herhalingen vind ik wat veel, maar tot 15. Ik zou dus de éné dag(of een langere periode) massa aanzetten om vervolgens wat meer op herhalingen te trainen. Daarnaast zou ik HIIT eens opzoeken. Wellicht dat het je helpt. Al doe je dat op een voetbaltraining ook al vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 niet meer eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Hoe krijg ik zo snel mogelijk een sixpack? Heb het allemaal aardig laten versloffen sinds vorige zomer, toen leek het nog ergens op, deed toen 30 sit-ups per dag, nja toen was het wel strak maar geen sixpack. Ghehe heb ik ook, zwem en chicksseizoen komt d'r weer aan. Vorig jaar had ik ook gewoon sit-up fetish en heeft toen ook prima gewerkt, dus ik denk dat ik binnenkort maar weer ga beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Uh als je echt een six pack wil hebben en niet 1 waarin je denkt buikspieren te kunnen zien omdat je zo mager bent zou ik gewoon oefeningen doen die erg zwaar voor je core zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten