cairo Geplaatst 6 september 2010 Share Geplaatst 6 september 2010 ik doe nu een maand of 3 fitness maar hoe krijg ik een lekker gespierd buikje? ik ga 2 keer per week naar de fitness iemand nog tips wat ik thuis kan doen voor een six pack? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 8 minute abs natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Zoiets is toch echt voor de show, als je gewoon een gespierd buikje wil? Train gewoon alles goed, doe ook wat cardio, en dan komt dat na een paar maanden of meer wel vanzelf hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Sorry, maar wat is smokkelen? Soort van "valsspelen" tijdens het heffen? Dan denk ik aan, je schouders en rug ook gebruiken om je gewicht omhoog te krijgen. Want daar ben ik zelf ook schuldig aan denk ik. Ga eens beginnen met nieuwe oefeningen voor biceps en bij triceps het gewicht opdrijven. Eens zien wat het oplevert. Het moet niet extreem zijn, aangezien ik gewoon sterk wil staan in mijn goal bij de voetbal. Btw, tips voor nieuwe biceps oefeningen? Smokkelen is idd hulp gebruiken van andere spiergroepen, terwijl je een ander spiergroep wil trainen. Nieuwe biceps oefeningen moet je googlen, maar ik raad sowieso biceps curl via kabels hurkend aan, beste oefening. En biceps curl met dumbells op een schuin bankje is ook een goede oefening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 ik doe nu een maand of 3 fitness maar hoe krijg ik een lekker gespierd buikje? ik ga 2 keer per week naar de fitness iemand nog tips wat ik thuis kan doen voor een six pack? Wat is je vetpercentage? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Wat is je vetpercentage? Geen idee, nooit gemeten maar ik ben gewoon normaal ik heb geen hangbuik of zo iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Zoiets is toch echt voor de show, als je gewoon een gespierd buikje wil? Train gewoon alles goed, doe ook wat cardio, en dan komt dat na een paar maanden of meer wel vanzelf hoor. Moet je ook cardio doen als je 3 keer per week voetbalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Ik voetbal ook, maar dat helpt mij echt niet om scherper te komen hoor. Heb ooit eens cardio geprobeert, constante hartslag en 20-25 min lang. Daar merk je meteen resultaat mee. Maar mij boeit het niet, dus daarmee dan gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 ik doe nu een maand of 3 fitness maar hoe krijg ik een lekker gespierd buikje? ik ga 2 keer per week naar de fitness iemand nog tips wat ik thuis kan doen voor een six pack? Ga squatten en deadliften. Verder hanging leg raises of planck. Train ze 1 tot 2 keer per week 3 setjes van 8-12 herhalingen. Maar je ziet ze pas als je vetpercentage laag genoeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 10% toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 7 september 2010 Share Geplaatst 7 september 2010 Verschilt per persoon, sommige mensen zien ze pas fatsoenlijk bij 8%. Ik sta nu op 13 denk ik en zie nog steeds de bovenste 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ik ga eigenlijk gewoon niet vooruit op kracht, echt hinderlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Kan binnekort ook weer aan de slag na 6 maanden te hebben gerevalideerd na mijn knie-operatie :cab: Kijk er echt wel naar uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Hmm dat is kut wouter.. post es je trainings + voedingsschema hier of ben je niet zo serieus? Ik heb vanavond 155 gelift :) jeej nieuw pr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 september 2010 Share Geplaatst 9 september 2010 Ik ben niet echt superserieus bezig op het moment nee Chiel. Ik probeer wel veel eiwitten (veel kipfilet) te eten, en koolhydraten (eet 3-4 x in de week zilvervliesrijst) en 's avonds voor het slapen gaan vaak een bakje kwark. Maar bijvoorbeeld mn portie rijst+kipfilet rond 15:00 moet ik er nog steeds ingooien. Maar ik ga het wel serieus aanpakken want wat heeft het anders voor zin om te trainen. Als ik in de spiegel kijk heb ik wel het idee dat het allemaal net wat gespierder is geworden in vergelijking met begin van het jaar maar het is niet heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Koop een pot creatine en kijk hoe het na 1 maand gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Ik heb daar vaak over gehoord ja, ik ga me dr even in inlezen. Bedankt voor de tip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 10 september 2010 Share Geplaatst 10 september 2010 Ik ben erg tevreden van de Kre-Alkalyn Creatine van op XXL Nutrition. Handig bij zowel krachttraining als bij mijn voetbal. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 11 september 2010 Share Geplaatst 11 september 2010 Koop een pot creatine en kijk hoe het na 1 maand gaat. Hij kan beter eerst z'n voeding op orde krijgen ipv aan de creatine te gaan. Kan ie later dan nog veel meer winst mee halen. Bovendien werkt creatine niet voor ongeveer 40 % van de mensen aangezien ze al verhoogde creatine waardes van zichzelf hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Vinden jullie 17 jaar te jong om te gaan fitnessen? Een paar vrienden van mij fitnessen ook, die zijn dan wel 18 en 19 maar dan nog. Mijn ouders vinden mij nog te jong om te fitnessen, en ik vind dat bullshit. Wat vinden jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjk4ever Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Hangt af van je bouw. Als je al volgroeid bent en uit de puberfase bent kan je gewoon trainen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 Vanaf 31 Juli al niet meer wezen fitnessen. Ramadan tussendoor en dan ook nu nog een gebroken neus, waardoor ik niks mag tillen etc. Popel echt weer om te beginnen, heb lange tijd niet meer zo weinig gedaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Heb eigenlijk nog een vraag. Volgende week begin ik na een blessure terug te voetballen (ben doelman), dus gaat het fitnessen daarop gericht zijn. Is het dan goed om 3x per week (maandag, woensdag en vrijdag) dezelfde oefeningen te doen? Dus bench press, squat lift, dead lift, shoulder press en biceps curl. Of is dit dan te belastend? Want ik lees 2 verschillende dingen: dat 48 uur genoeg is al recuperatie, maar ook dat je na krachttraining van een spiergroep deze beter een week laat rusten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 13 september 2010 Auteur Share Geplaatst 13 september 2010 Vinden jullie 17 jaar te jong om te gaan fitnessen? Een paar vrienden van mij fitnessen ook, die zijn dan wel 18 en 19 maar dan nog. Mijn ouders vinden mij nog te jong om te fitnessen, en ik vind dat bullshit. Wat vinden jullie? Zolang je verantwoord traint lijkt het me geen probleem. Als je als een achterlijke teveel gewicht gaat trekken en de oefeningen verkeerd uitvoert, dan is het nooit een goed plan om te gaan trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Heb eigenlijk nog een vraag. Volgende week begin ik na een blessure terug te voetballen (ben doelman), dus gaat het fitnessen daarop gericht zijn. Is het dan goed om 3x per week (maandag, woensdag en vrijdag) dezelfde oefeningen te doen? Dus bench press, squat lift, dead lift, shoulder press en biceps curl. Of is dit dan te belastend? Want ik lees 2 verschillende dingen: dat 48 uur genoeg is al recuperatie, maar ook dat je na krachttraining van een spiergroep deze beter een week laat rusten... Een week rust, das wel heeeel erg veel. Nee, in principe moet je gewoon die 48 uur aanhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten