Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Internetspelletjes

Denny

Aanbevolen berichten

Dit topic is voor internetspelletjes die je vaak speelt, of die je erg leuk vindt om te spelen als je je verveelt.

Persoonlijk vind ik dit een vermakelijk spelletje. Als ik niets te doen heb wil ik nog wel eens een kruller met Beckham in de kruising proberen te schieten.

Maar wat natuurlijk veel interessanter is, is wat jullie favoriete spelletjes zijn. Praat en leuter er hier lekker over!

[spoiler=even voor de duidelijkheid]Dit topic is dus niet voor spellen als Online Soccer Manager, Power Football en andere spellen die je tegen elkaar kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit topic is voor internetspelletjes die je vaak speelt, of die je erg leuk vindt om te spelen als je je verveelt.

Persoonlijk vind ik dit een vermakelijk spelletje. Als ik niets te doen heb wil ik nog wel eens een kruller met Beckham in de kruising proberen te schieten.

Maar wat natuurlijk veel interessanter is, is wat jullie favoriete spelletjes zijn. Praat en leuter er hier lekker over!

[spoiler=even voor de duidelijkheid]Dit topic is dus niet voor spellen als Online Soccer Manager, Power Football en andere spellen die je tegen elkaar kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de bal klikken, je muis naar onder slepen, zodat er een lijn komt richting het doel. Dan goed richten en de muisknop loslaten als je wilt schieten. Na een paar schoten worden de spelers moe en minder precies, dus moet je met een van de andere spelers schieten.

De spelers zijn trouwens Beckham, Park en Roberto Carlos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is heldig!

Tennisssss.

http://www.spele.nl/game/tennis/tennis2.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites