DJ_Caje Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 geinig spel, ik noem jellec, alleen van het shamaam snap ik niet veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Haha, leuk spel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik heet Telstar, voeg me maar toe :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 GVD ik wil ooook. maar kut gedoe wilt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 die server doet echt vaag :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenM Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Lekkere server dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yari. Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ai ik speel. Maar ik snap het doel van het spel niet. Ben nu alleen ff in een server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Wanneer is iedereen daar? Liep daar net in me eentje rond te huppelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Zitten genoeg mensen atm hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik ben maar weggegaan, kan er geen kloten van :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Kan je niet dat Shaman gedoe uitschakelen? Dat ik het niet meer word bedoel ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Zou voor mij ook wel handig zijn :mrgy: EDIT: Die server doet stoer!!! :@:@:@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik ben Ninjama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik heet Telstar, voeg me maar toe :). Er bestaat geen speler genamd 'Telstar'. Heb je wel een account aangemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Om nog maar ff aan te geven, dit is ziek verslavend :moop: Maar ik ben best wel goed geworden :) en Wout ook hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Ja. Verschil is dat jij goed bent geworden, en ik al superieur was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 wie ff spelen (d) /room MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 meest vage spel ooit. snap er niks van :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Er bestaat geen speler genamd 'Telstar'. Heb je wel een account aangemaakt? Ik heb het al een aantal keer gespeeld zelfs vandaag, maar vond er niet veel aan dus laat ook maar zitten, misschien andere keer nog wel:p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Vanaf nu hier verder over Transformice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan.V. Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 Zijn er ook mensen hier die Travian doen of hebben gedaan? zo ja maandag begint inschrijving voor nieuwe speed server en woensdag begint hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 da wil niemand doen jan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan.V. Geplaatst 16 juli 2010 Share Geplaatst 16 juli 2010 :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 juli 2010 Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik speel ook soms op http://www.kongregate.com een spelletje als ik me verveel, dat punten- en levelsysteem is wel chill, daardoor speel je die spelletjes om wat te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patriot Geplaatst 20 juli 2010 Share Geplaatst 20 juli 2010 Jumpers for Goalposts uitgespeeld: 1. Shrewsbury League 2 (promotie) 2. Shrewsbury League 1 3. Cardiff Championship 4. Fulham Championship 5. Chelsea Premier League (kampioen) 6. Chelsea Premier League 7. Chelsea Premier League (kampioen) 8. Arsenal Premier League 9. Newcastle United Premier League Matches Played:81 Goals Scored: 128 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten