De Stroot Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 50,2 miljoen CpS nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Vind het wel een vet spel, nu gesolliciteerd voor zo'n Grieks clubje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 1,8 miljard cps nu. Maatje nog steeds niet ingehaald blugh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Nu met dat cookie spel beginnen thuis. Op 't werk heb ik 't ook al gedaan huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Wie speelt Footstar? :) Net maar eens aangemeld kijken wat het is.., kreeg een offer van grabels sporting club (2460) in Venezuela (Maracaibo). Nog niet echt doorhebben hoe alles in zn werk gaat, maar dat komt wel :P Ben trouwens keepert :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Net maar eens aangemeld kijken wat het is.., kreeg een offer van grabels sporting club (2460) in Venezuela (Maracaibo). Nog niet echt doorhebben hoe alles in zn werk gaat, maar dat komt wel :P Ben trouwens keepert :D heb me net ook even aangemeld .. nu wachten op een club.. heb inmiddels 3 offers afgeslagen (2 clubs uit polen en 1 uit venezuela) ben trouwens een aanvaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 september 2013 Share Geplaatst 15 september 2013 Zit leuk in elkaar.. alleen erg onoverzichtelijk in eerste instantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 heb me net ook even aangemeld .. nu wachten op een club.. heb inmiddels 3 offers afgeslagen (2 clubs uit polen en 1 uit venezuela) ben trouwens een aanvaller Wacht maar even af. Waarschijnlijk word ik manager van een Portugees clubje, dan bied ik je wel een contract aan en betaal je huisvestingskosten. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 (bewerkt) Zit eindelijk op 1miljoen+ op 't werk met Cookie klikker huhu. Edit: Oh, nu al ineens op 10miljoen+ :cab: Toch niet, was een multiplier ofzo huhu. 16 september 2013 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Hahaha wat kut, zit het nu al 1,5 uur te spelen terwijl ik gewoon moet studeren. Totaal verslavend spelletje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Zit op 3.5 miljoen ongeveer nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 275K cookies p.s nu :) gestaag gaan we omhoog ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Ook bezig met NewStarSoccer nu. Bij 1 of ander guur Engels clubje zit ik nu. 1e seizoen. In 19 wedstrijden 7 goals en 22 assists. Boss en Team 100%, Fans 90 ofzo. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Heb t maar ff uitgezet. Zit nu op 5,7 miljoen CpS. Ben er wel klaar mee haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 205 miljoen hier, wat een dom spelletje ook:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Wacht maar even af. Waarschijnlijk word ik manager van een Portugees clubje, dan bied ik je wel een contract aan en betaal je huisvestingskosten. ;) laat het me tegen die tijd maar even weten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 275K cookies p.s nu :) gestaag gaan we omhoog ;D 4miljoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 (bewerkt) laat het me tegen die tijd maar even weten ;) Nouja, vanaf vandaag ben ik (Mario van de Watering) dus de manager van het Portugese Vitória Fao. Wat is jouw naam? Dan kan ik je nl. een contract aanbieden. ;) 17 september 2013 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Na een seizoen in de 6e divisie van Engeland bij 2 verschillende gure clubs, 44 wedstrijden, 16 goals en 34 assist, nu bij Go Ahead in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 4miljoen :D 299 miljoen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 299 miljoen ;c Hoe kom je zo hoog? Door de hele tijd antimatter condensers te blijven bouwen? Ik zit nu op 60 mln cps, maar kan nu al niet heel veel meer upgraden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Hoe kom je zo hoog? Door de hele tijd antimatter condensers te blijven bouwen? Ik zit nu op 60 mln cps, maar kan nu al niet heel veel meer upgraden... Daar heb ik er nu 30 van. De upgrades rechtsboven ook zoveel mogelijk gedaan. (bijv de katten upgrade dat je voor melk ook cookies krijgt. Bij elke achievement krijg je dan weer extra melk). Time Machine 35, Portal 75. Anderen 100 behalve oma(130) en cursor(150) En gouden cookies klikken, dan gaat het extra hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Inmiddels seizoen 3, bij RKC in de Eredivisie :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Daar heb ik er nu 30 van. De upgrades rechtsboven ook zoveel mogelijk gedaan. (bijv de katten upgrade dat je voor melk ook cookies krijgt. Bij elke achievement krijg je dan weer extra melk). Time Machine 35, Portal 75. Anderen 100 behalve oma(130) en cursor(150) En gouden cookies klikken, dan gaat het extra hard. Ik heb nu ook redelijk veel updates gedaan en zit nu op de 170 mln cps. Kan nu voor 160 miljard de 'one mind' kopen, maar als ik die aanklik krijg ik een pop up met de vraag of ik dat wel echt wil doen. Er staat dat wanneer ik dit doe 'everything will go downhill'. Worden de oma's dan helemaal leip haha? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 Zoiets ja, weet niet wat het uiteindelijk in gaat houden. Zijn nog paar updates van daarna iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten