Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei joostmakaay:

Als Classics net z'n klapper wordt als Oldschool Runescape voor Runescape, dan gaat Blizzard hier echt bakken met geld mee binnen slepen. 

Ik vraag het me af. Er is natuurlijk wel een hele grote fanbase van Classic, maar ik ben bang dat bepaalde elementen van de game niet ( meer ) voldoen aan wat wij tegenwoordig willen zien.

ik kreeg zin om weer eens wat wotlk te spelen. Dat was echt de uitbreiding ( na Vannilla. maar dat was geen uitbreiding) die ik het meest gespeeld heb. Dus privé server uitgekozen, hunter aangemaakt en spelen. Dan merk je ineens wel de grote verschillen tussen toen en nu hoor. Pff, respawn rates van npc zijn echt om te janken, constant niet genoeg geld hebben om bijvoorbeeld training te betalen, of arrows, lopen tot lvl 40 ( als je dan al genoeg geld hebt) etc. Vraag me af of de “jeugd” nog zit te wachten op een dergelijk spel. Maar ik ga het absoluut wel spelen ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik vraag het me af. Er is natuurlijk wel een hele grote fanbase van Classic, maar ik ben bang dat bepaalde elementen van de game niet ( meer ) voldoen aan wat wij tegenwoordig willen zien.

ik kreeg zin om weer eens wat wotlk te spelen. Dat was echt de uitbreiding ( na Vannilla. maar dat was geen uitbreiding) die ik het meest gespeeld heb. Dus privé server uitgekozen, hunter aangemaakt en spelen. Dan merk je ineens wel de grote verschillen tussen toen en nu hoor. Pff, respawn rates van npc zijn echt om te janken, constant niet genoeg geld hebben om bijvoorbeeld training te betalen, of arrows, lopen tot lvl 40 ( als je dan al genoeg geld hebt) etc. Vraag me af of de “jeugd” nog zit te wachten op een dergelijk spel. Maar ik ga het absoluut wel spelen ja. 

Heb altijd precies hetzelfde, dezelfde reden waarom een oudere FM spelen ook een stuk minder is dan dat je verwacht. Je bent standaard dingen (Heirlooms, Food wat nu wel echt nodig hebt etc.) verwacht die in die versie nog niet aanwezig waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Als het regelmatig updates krijgt om de Classic versie nog een moderne tint te geven zoals Oldschool Runescape kan het nog best aanslaan hoor denk ik. 

Ik ben niet bang dat het niet aanslaat. Voor ons diehards WoW ( degene die er in Classic bij waren) was vanilla-tbc-wotlk gloriejaren. Ik speel nu wotlk op een private server en het hele levelen is zoveel meer een belevenis. Echt zoals het vroeger was. Ook mensen die je tegenkom, invites voor quests etc. Heel anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei joostmakaay:

Heb altijd precies hetzelfde, dezelfde reden waarom een oudere FM spelen ook een stuk minder is dan dat je verwacht. Je bent standaard dingen (Heirlooms, Food wat nu wel echt nodig hebt etc.) verwacht die in die versie nog niet aanwezig waren.

Het is wel een beetje de klassieke discussie die nu ook gevoerd wordt. Ze gaan met patch 1.12 komen, omdat dat de laatste versie schijnt te zijn waar ze relevante data van hebben. Daar is nu al een hoop gezeik om, omdat #nochanges beweging vind dat we gewoon bij het begin moeten beginnen.

maar dat begin houd in: sommige bosses vrijwel unbeatable door bugs, gear met totaal nutteloze stats ( legs voor een rogue met spirit erop. Dus in dat opzicht ben ik zelf wel blij dat ze die teringzooi over slaan. 

Maar de ervaring end game gaat nooit worden wat het was. En dat willen de meesten niet inzien. Tuurlijk merk ik op private servers ook dat het levelen veel meer een ding is, je gaat snel dood, kost meer tijd, mensen zijn veel socialer. Maar end game was destijds kneiterhard. En er zijn en heleboel mensen die denken dat dat kwam omdat het echt heel moeilijk was, terwijl de werkelijkheid leert dat het gewoon te maken heeft met dat er veel meer informatie is tegenwoordig. Nostalrius kwam online en volgens mij werd er binnen 2/3 week de eerste raid gecleared door een guild. Puur doordat je tegenwoordig gewoon een paar filmpjes kunt kijken over hoe je een boss fight moet doen. Dus ik vraag me wel af in hoeverre Classic zal gaan blijven boeien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei sirkeith:

@Stefan. baas! Ik ga ook gewoon weer aan de Classic :classic_biggrin: Oude tijden herleven!

Al iets van een server o.i.d.?

Ik ben via Tweakers bij een hele grote NL guild beland, de eerste tekenen zijn erg goed!

https://discord.gg/QMuAEG

9icNDpy.png

Haha ik wist het :classic_happy: Gisteren ff naampjes gereserveerd. Zit die guild in Golemagg toevallig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei sirkeith:

Nee, Shazzrath (of weet ik veel wat). Alliance kant. We zijn echt al met super veel.

Ah alright. Ik ga gewoon beetje voor mezelf spelen op deze server, Horde. Ga sowieso ook weinig tot geen level 60 content doen, misschien beetje pvp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-8-2019 om 22:15 zei Stefan.:

Ah alright. Ik ga gewoon beetje voor mezelf spelen op deze server, Horde. Ga sowieso ook weinig tot geen level 60 content doen, misschien beetje pvp.

Heb jij mijn Battle.net account al toegevoegd? Ga ook horde droppen. Server wordt waarschijnlijk ook golemagg, omdat er op die andere een Spaanse invasie

schijnt te komen.

Ook nog steeds bezig met BFA. Ilvl 416 fury warrior op dit moment. 1x Eternal palace normaal gedaan, maar dat was lol makkelijk. Weinig tijd verder ivm verbouwing maar als dat klaar is en de gameroom is klaar gaan we vol gas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Stefan.:

Voor een urenlange queue? Ja. Verwacht niet superveel te spelen deze week. Blizzard ID is stefanpunt#2446 trouwens. 

Ga ik straks gelijk ff toevoegen. Ik verwacht de aankomende weken ook nog niet zo heel veel te spelen, zit nog midden inde verbouwing. Maar af en toe wat verloren uurtjes moet lukken. Ik was van plan wakker te blijven, maar geen zin in uren queu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna 20 min duurde door de massive populatie. 3 uur later ben ik er weer van klussen, hoppa 4K queue. Niet te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-5-2020 om 14:16 zei Stefan.:

@Elsjorro1990 Same, was er snel klaar mee. Geen zin meer in MMO's. 

Het hele langzame stond me wel een beetje tegen. Prima mee vermaakt hoor, maar uiteindelijk heb ik die run van lvl 1-60 in vanilla al 4 keer gedaan oid. Dus op een gegeven moment ga je dan toch beetje vast lopen.

doe het nu anders: af en toe beetje spelen. Nu lvl 12 shaman. Speel voornamelijk warzone en als ik daar dan geen zin in heb, log ik classic om wat doelloos autoattack mobs te killen.

wel hyped voor tbc en shadowlands. TBC lost een boel vanilla problemen op en setting van shadowlands lijkt me echt geniaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooi hem er gewoon weer even in hoor. De 2 jaarlijkse hype was hier weer even gelNd na het uitkomen van shadowlands. Altijd hetzelfde: uitbreiding komt uit en dan speel ik altijd weer even een periode. Al is het alleen maar voor de verhaallijn. Inmiddels lvl 56. Kan weinig zeggen over de expansion. Palladin is weinig veranderd. Verhaallijn is wel tof. Boel oude helden die ze er in gepropt hebben. Ik ben o.a. Bolvar, Draka, lady vashj al tegen gekomen. Eindbaas uther the lightbringer kwam ook even in beeld. Leuk oude tijden herleven. Ergens hoop ik dat arthas zijn opwachting ook nog maakt. Moet haast wel.

Afijn, het is geinig zo lang het duurt. Ik kom vast snel weer op een punt waar ik er teveel tijd in moet stoppen dmv raiding en dan zal ik wel weer overstappen naar Cod ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites