Captain Geplaatst 15 oktober 2009 Share Geplaatst 15 oktober 2009 Toen ik 30 dagen geWoWt heb (zo'n trial) had ik msn en alles ook gewoon aan en speelde ik windowed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 oktober 2009 Share Geplaatst 15 oktober 2009 Kan ook ja. ;) Maar als je aan het raiden of wat dan ook bent gaat dat moeilijk toch. Naja veel plezier ermee. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 16 oktober 2009 Share Geplaatst 16 oktober 2009 Jij bent ook maar een eerste klas derk hoor, ga je eerst mij er op aanspreken dat ik het ga spelen enz. maar meneer gooit z'n eigen ruitjes in door shit uit te gaan leggen en er klaarblijkelijk een stukkie meer van af te weten :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 oktober 2009 Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja echt he :mrgy: best wel faal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 16 oktober 2009 Share Geplaatst 16 oktober 2009 ik ben een beetje uitgekeken op WoW, heb geen zin om me lvl 80 dungeons of raids in te sturen, want het gaat toch allemaal om die gear, dat boeit me vrij weinig. Ik heb wel met vrienden afgesproken dat als de nieuwe uitbreiding komt we weer gaan doen en dan samen levelen, omdat de begingebieden dan veranderen in die uitbreiding. Heb ik eerst ook gedaan met 2 vriende samelvle. van 1 tot 45 ofzo zijn we gekomen, we deden alle instances met ze 3e en we ownde alles en iedereen plat :P dat is dan wel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 16 oktober 2009 Share Geplaatst 16 oktober 2009 Heb hem net ingestalleerd, accountje gemaakt 60 day dinges. Wanneer krijg ik trouwens die 30 dagen gratis spelen? Maargoed, ik dacht dus spelen, maar nee: ik klik aan gaat hij weer iets installeren van 10 gb ofzo, hijs nu 3,4 gb aant downloaden. Boringgggggggggg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RoyBb Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Al'Akir Rbster Undead Mage (Frost specced om te trainen) lvl 61 (vrijdag 2uurtjes, zaterdag 3uurtjes, zondag 6uurtjes van 50-61:D) speel actief, alleen moet vandaag weer werken dusjah ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Het mooiste in dit spel is samen met vrienden levelen, al die andere shit neemt teveel tijd in beslag (Raiden , Arena etc) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dat vind ik inderdaad. Raiden = no-lifers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 oktober 2009 Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dat vind ik inderdaad. Raiden = no-lifers. :m: stakker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 ik heb niet zo heel veel tijd om te raiden maar als ik af een toe een kans krijg doe ik et echt wel:P ben zeker geen nerd ofzo.. maar is toch wel het mooiste van het spel als je 80 bent voor de rest kun je weinig doen dan hea:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Ik ben lvl12 :banana: vermaak me er wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 No....... Heb een maand gekocht. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Mm.. Een vriend die Aion speelde speelt nu weer WoW, Ezra koos voor WoW en nu ook al Rinus die Aion 1 dag heeft gespeeld :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Aion kan niet op tegen WoW. Aion heeft geen feeling. Spreekt me niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Als ik nu niet bezig was zou ik flink is discussie gaan, want ik kan geen punt bedenken waar WoW > Aion, behalve jouw zogenaamde bedachte 'feeling' :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Inderdaad, WoW is wel echt classic. Ik ben geen die-hard, heb ook geen lvl 80, maar speel geregeld een uurtje (of twee/drie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 28 oktober 2009 Share Geplaatst 28 oktober 2009 [spoiler=Ezra's Char] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 ik speel het vooral in vakanties om de tijd te doden :P nu is mijn kaart afgelopen, maar binnenkort nieuwe halen zodra ik uit men draagdoek ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 Ja draagdoek???? Klinkt als een soort luier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 Ja draagdoek???? Klinkt als een soort luier? is om mijn arm te ondersteunen, heb namelijk op dit moment een barst in mijn schouder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 Gewoon een mitella dus? EDIT: Ezra, speel je het nog of....? :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 12 november 2009 Share Geplaatst 12 november 2009 Jaa, maar heb allang een andere char, die ik gepost had was meer om het te ontdekken. Heb nu een Gnome Rogue van 28, met best wel een heel toffe (complete) armor set Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 13 november 2009 Share Geplaatst 13 november 2009 nice, ik speel zelf ook al weer een paar weekjes, en heb me warrior even tot 56 gelvld. met AV lvlen zal het niet lang duren voordat hij 80 is. daarna wil ik een DK tot 80 lvlen wat dus ook wel snel gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 november 2009 Share Geplaatst 13 november 2009 Ik ben nog van het begin van WoW, dus help me ff :P AV = Aleterac Valley = Zo'n battle instance met 40 man. Sinds wanneer krijg je daarbij exp waardoor je dus levels kan stijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten