sirkeith Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 Dan heb je kut uitlopers die niet kunnen timen... Mja, net dus nieuw stick gekocht, hoop dat het wat is =D 100 euri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 Reserve derde dan. Volgend seizoen word het wel 2e :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ManUCoach Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 uuhh, kijk eens interlandhockey. Als die gast van Nederland aangeeft en Teakema sleept zijn ze ook niet in de buurt :cab: Je speelt in Voorne H2? Die speelt 3de klasse geen tweede ;c oAzbXbPyQog :) Sommige kan ik wel, maar zitten ook onmogelijke bij, die akka wil ik nog ff oefenen :cab: UMEA9QmMNZo Ik kan ze allemaal :D. Ik heb die stick van Taekema , echt sweety stick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ManUCoach Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 HC Victoria. Team JB1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomasHeen Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 Ik zit ook op hockey hoor. Zaterdag verloren, 4-2. Edit: Victoria, daar had ik ruzie mee toen ik uit moest tegen hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Ben je ook :L Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Haha, in de jeugd altijd top gespeeld. Vaak zat kampioen geworden. Dat is 1 klasse onder inter-district ja :L Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomasHeen Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Ik heb lekker nog nooit hoger dan 3e klasse gespeeld ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ThomasHeen Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Moest net fluiten. JD1 tegen HGC. Ik floot volgens de coach van de tegenpartij niet goed, begonnen ze te vloeken en schelden. En toen heb ik de coach weggestuurd ;p Zometeen Leiden-uit, heel wat mensen van me school, altijd leuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Dan heb je kut uitlopers die niet kunnen timen... Mja, net dus nieuw stick gekocht, hoop dat het wat is =D 100 euri Pffffffft, gister op de training vond ik hem niet echt fijn slaan.... Hoop dat het de gewenning is en dat ik er snel aan gewent raak..... Anders beetje zonde van die 100E. EDIT: Haha, moet dalijk op gewoon gras hockeyen! Kijken of dat wat word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 maart 2008 Share Geplaatst 23 maart 2008 Boeiâh, hockey boeit me echt geen reet. Alleen wat ik zelf doe en wat mijn eigen club doet, voor de rest interesseer ik me alleen in voetbal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Duco Geplaatst 23 maart 2008 Share Geplaatst 23 maart 2008 Jesus, Bloemendaal verloren van een of andere gayclub uit Spanje (nr1 in de EU). 2-0 achter door twee strafcorner, ook maar twee keer over de middenlijn geweest. Laatste kwart wordt het 2-2. Dan 4 seconden te spelen wordt het 3-2 ;e Best jammer, ja. Rotterdam morgen. Hopen dat ze doorgaan, dan hebben we 2 NL teams in de halve finale. HGC heeft vandaag de halve finale gehaald. Lomans is echt erg belangrijk voor zijn team. Goede captain. Barry Middleton was ook weer top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 maart 2008 Share Geplaatst 30 maart 2008 Aight, vandaag weer lekker gewonnen. 5-3 ditmaal. Ik begin ook al ietsjes te wennen aan me nieuwe stick. Slaan lukt al weer gewoon goed :P Wat hebben jullie allemaal gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Wat voor overtreding was die tweede van je aanvoerder dan? EDIT: Aight, nummer 2 en 3 hebben gelijkgespeeld! Hierdoor staan we nu 3 punten los + een beter doelsaldo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 maart 2008 Share Geplaatst 31 maart 2008 Dan maakt het toch niet uit datie 2 gele kaarten heeft? De eerste was voor een fysieke overtreding, dat is dus een 'andere' soort gele kaart. Logisch dus dat hij weer terug mag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 8 april 2008 Share Geplaatst 8 april 2008 Net naar de oefeninterland van de vrouwen Nederland-Duitsland geweest. 2-1 winst: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 mei 2008 Share Geplaatst 4 mei 2008 Aight, vandaag uit bij de nummer 2 gewonnen met 3-2 :D We stonden gelijk eerste, wij wel boven hen door onderlinge resultaat, en staan nu dus 3 punten los. En dat met nog 2 wedstrijden te gaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 mei 2008 Share Geplaatst 17 mei 2008 Als we morgen winnen zijn we kampioen!!! En we mogen lekker thuis dus lekker thuis kampioen worden!!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 mei 2008 Share Geplaatst 19 mei 2008 En ja hoor, kampioen geworden =D =D Dik zuipfestijn dus gister gehad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 19 mei 2008 Share Geplaatst 19 mei 2008 Gefeliciteerd en sterkte met de kater :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 augustus 2008 Share Geplaatst 29 augustus 2008 Echt triest, het nieuwe seizoen begint al bijna, zondag hebben we een warming-up toernooi, en nogsteeds zijn het tweede en het derde team niet bekend... Een trainer hebben ze ook nog niet kunnen vinden en als het even tegenzit hebben we straks 1 selectie van 22 man.... Te weinig om 2 teams te maken maar veeeeeeeeeeeel te veel voor 1 team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 augustus 2008 Share Geplaatst 29 augustus 2008 Minke Booy stopt helemaal met hockey. Dacht alleen dat ze bij Oranje stopte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 31 augustus 2008 Share Geplaatst 31 augustus 2008 Prachtig einde van haar carriere dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 september 2008 Share Geplaatst 16 september 2008 In de jeugd moest je toch nog altijd voorcompetitie spelen? Ik heb trouwens 8-3 verloren. Maar wij zijn vorig jaar gepromoveerd en zij gaan voor het kampioenschap, valt mee dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 Fatima stopt. Verder gaat mijn hockeykennis niet echt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten