Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hockey Topic

Gast Vdb.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

uuhh, kijk eens interlandhockey. Als die gast van Nederland aangeeft en Teakema sleept zijn ze ook niet in de buurt :cab: Je speelt in Voorne H2? Die speelt 3de klasse geen tweede ;c

oAzbXbPyQog

:) Sommige kan ik wel, maar zitten ook onmogelijke bij, die akka wil ik nog ff oefenen :cab:

UMEA9QmMNZo

Ik kan ze allemaal :D.

Ik heb die stick van Taekema , echt sweety stick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je kut uitlopers die niet kunnen timen...

Mja, net dus nieuw stick gekocht, hoop dat het wat is =D 100 euri

ditaterrav15.gif

Pffffffft, gister op de training vond ik hem niet echt fijn slaan.... Hoop dat het de gewenning is en dat ik er snel aan gewent raak..... Anders beetje zonde van die 100E.

EDIT: Haha, moet dalijk op gewoon gras hockeyen! Kijken of dat wat word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesus, Bloemendaal verloren van een of andere gayclub uit Spanje (nr1 in de EU). 2-0 achter door twee strafcorner, ook maar twee keer over de middenlijn geweest. Laatste kwart wordt het 2-2. Dan 4 seconden te spelen wordt het 3-2 ;e

Best jammer, ja. Rotterdam morgen. Hopen dat ze doorgaan, dan hebben we 2 NL teams in de halve finale. HGC heeft vandaag de halve finale gehaald. Lomans is echt erg belangrijk voor zijn team. Goede captain. Barry Middleton was ook weer top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt triest, het nieuwe seizoen begint al bijna, zondag hebben we een warming-up toernooi, en nogsteeds zijn het tweede en het derde team niet bekend... Een trainer hebben ze ook nog niet kunnen vinden en als het even tegenzit hebben we straks 1 selectie van 22 man.... Te weinig om 2 teams te maken maar veeeeeeeeeeeel te veel voor 1 team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites