Kyrill Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Stilstaan als je schiet, dan weer ff lopen, dan weer ff stilstaan om te schieten, en dat heel snel afwisselen. Oke thnx :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Je moet sowieso wel stilstaan en schieten natuurlijk. Gewoon links en rechts bewegen, zoals Platina zegt dus. Alleen met SMG's kan je schieten terwijl je heen en weer beweegt, bij rifles etc ga ja naar rechts, stop en schiet, ga je naar links, stop en schiet, en dat tot je de kop van je opponent er hebt afgeblazen :D Ook niet als een gek rushen, gewoon steeds voorzichtig om elke hoek kijken. Moet je ff van WarOwl ofzo opzoeken op youtube. Zijn zat basic filmpjes waar ze je uitleggen hoe je om een hoek moet kijken of moet pre-firen. En dat je dus zeker niet moet sprayen met rifles etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Naja je kan het beste wel sprayen met een rifle al staat de tegenstander op een korte afstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) Als je op 2m van elkaar staat kun je idd best sprayen. Moet je wel niet gewoon als een malle schieten, maar terwijl je schiet je muis ook beetje naar beneden toe bewegen. Door de recoil is dat, want als je gewoon rechtdoor schiet met AK gaan de eerste x-aantal schoten recht naar boven, daarna even naar rechts, naar links en opnieuw naar rechts dacht ik. Dus als je dan op de man wilt schieten, kan je best terwijl je schiet je muis in tegengestelde richting bewegen. Dus dat je gewoon de muis wat naar beneden doet. Ongeveer hetzelfde geldt voor de m4. Je moet natuurlijk ook wat naar links en rechts bewegen met je muis om alle kogels ongeveer op dezelfde plaats te krijgen, maar dat is wel echt advanced shit, en sowieso heb je met AK maar 3 kogels ofzo nodig om je tegenstander te killen op zo'n afstand. HS uitgezonderd. Dit filmpje is echt alleen voor sidestep shooting. WarOwl heeft "Matchmaking Academy"-videos die echt heel nuttig zijn voor beginners. Heb ze zowat allemaal zelf ook gezien, leer je echt al een pak tactischer spelen en weet je ook hoe je om corners moet pieken, waar de tegenstander zoal kan zitten etc. Wat nog een belangrijke is is dat je je crosshair terwijl je aan het lopen etc bent altijd houdt op hoofdlengte waar de tegenstander zou kunnen opdagen. Dat je meteen HS'je kan doen mochten ze tevoorschijn komen. Of dat je altijd ergens moet staan waar je meteen cover kunt zoeken, dat je niet gewoon op een open veld staat waar je nergens heen kan. 19 februari 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Counter Strike Wat mij opvalt is dat je schoten steeds lager moet schieten. Natuurlijk proberen te aimen, maar daarna steeds lager schieten. Tegenovergestelde van de cs hiervoor eigenlijk Gisteren twee lekkere competitives gespeeld. Eentje was tegen noobs, de andere tegen echt goede gasten. Bij swap hadden we maar 8 gewonnen als T zijnde. Zij allemaal easy etc typen. Bij ct ze helemaal genakt. 3 wallbangs met scout. :< Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Zooo wij dan.. Stonden 11-3 achter en toen hadden zij gewoon een makkelijke defuse want wij waren allemaal dood ging eentje trollen maakte hij zijn teamgenoot dood liep ie weg van de bom :-D Uiteindelijk hadden wij gewonnen met 16-11/16-12 dat weet ik even niet meer zo goed ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Wat mij opvalt is dat je schoten steeds lager moet schieten. Natuurlijk proberen te aimen, maar daarna steeds lager schieten. Tegenovergestelde van de cs hiervoor eigenlijk Klopt, in een deathmatch-game spray ik er altijd lustig op los, en dan kun je het beste op de benen/buik richten, want na de eerste 2-3 schoten, gaan de rest van de kogels omhoog en die doen dan de meeste damage. Met de Negev richt ik meestal zelfs onder degene die ik wil afschieten, afhankelijk van de afstand. Maar in competitive kun je het beste goed proberen te richten :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Moet je maar eens spraycontrol intypen op youtube, of op T spawn op één van die muren schieten als je er zo'n 5 a 10m van afstaat. Zie je ongeveer hoe de kogels lopen door de recoil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Is er ook een overzichtje van iedereens steam? Kan ik wat lui toevoegen om eens te CSGO-en Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Meeste zitten wel in de MU CS GO steam group. http://steamcommunity.com/groups/managersunitedcsgo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 @Kerft; kan je mij daarin toevoegen. Weet niet welke naam ik moet geven om iemand mij te laten toevoegen, is al een paar x fout gegaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 @Kerft; kan je mij daarin toevoegen. Weet niet welke naam ik moet geven om iemand mij te laten toevoegen, is al een paar x fout gegaan :cab: Volgens mij is The Bazzterd admin daarvan dus ik kan het niet. :P Als je online bent en we gaan spelen (meestal beginnen we tussen 2200 en 2400) invite ik altijd iedereen van MU wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Je kan jezelf gewoon aan die groep toevoegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Als je op 2m van elkaar staat kun je idd best sprayen. Moet je wel niet gewoon als een malle schieten, maar terwijl je schiet je muis ook beetje naar beneden toe bewegen. Door de recoil is dat, want als je gewoon rechtdoor schiet met AK gaan de eerste x-aantal schoten recht naar boven, daarna even naar rechts, naar links en opnieuw naar rechts dacht ik. Dus als je dan op de man wilt schieten, kan je best terwijl je schiet je muis in tegengestelde richting bewegen. Dus dat je gewoon de muis wat naar beneden doet. Ongeveer hetzelfde geldt voor de m4. Je moet natuurlijk ook wat naar links en rechts bewegen met je muis om alle kogels ongeveer op dezelfde plaats te krijgen, maar dat is wel echt advanced shit, en sowieso heb je met AK maar 3 kogels ofzo nodig om je tegenstander te killen op zo'n afstand. HS uitgezonderd. Dit filmpje is echt alleen voor sidestep shooting. WarOwl heeft "Matchmaking Academy"-videos die echt heel nuttig zijn voor beginners. Heb ze zowat allemaal zelf ook gezien, leer je echt al een pak tactischer spelen en weet je ook hoe je om corners moet pieken, waar de tegenstander zoal kan zitten etc. Wat nog een belangrijke is is dat je je crosshair terwijl je aan het lopen etc bent altijd houdt op hoofdlengte waar de tegenstander zou kunnen opdagen. Dat je meteen HS'je kan doen mochten ze tevoorschijn komen. Of dat je altijd ergens moet staan waar je meteen cover kunt zoeken, dat je niet gewoon op een open veld staat waar je nergens heen kan. Ik kan dit elke beginner voor CSGO aanraden, m'n spel is hiermee al zoveel beter geworden, met name door een filmpje die gaat over afstanden tot de hoek. Zeker als je geen CS gespeeld heb in het verleden maar wel andere shooters zoals bf, cod, etc.. dan is het compleet opnieuw beginnen en veel spelen (helaas doe ik het nog te weinig) om beter te worden. Sowieso zijn elke hoekje en gaatje bij de meeste spelers bekend, en nog meer als in andere shooters is het daarom des te belangrijker om echt elk hoekje te checken. (zeker omdat het spel al zo lang in het leven is) Voor de laptop gebruikers, koop een goedkope muis (7euro heb je ze al) ipv dat je de muis v/d laptop zelf gebruikt... is gewoon onbegonnen werk ;), vergeet niet dat als je begint dat je ook gewoon tegen bots kan spelen, daarbij renpatronen kan leren, bomsides, etc etc.. Voor de mensen die de MU CS GO in willen, gewoon ff joinen op http://steamcommunity.com/groups/managersunitedcsgo , rechtsboven staat het knopje lid worden van groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Zijn er serieus mensen bij Jordi die de muis van hun laptop gebruiken. :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Shooter spelen met mousepad ;e:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Shooter spelen met mousepad ;e:mrgy: Nou muis was hier al helemaal drama huhu, vooral omdat 1 knop het niet doet. Nieuwe ga ik niet kopen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Hoop dat ik iedereen heb getagged, heb gewoon laatste 2 pagina's langsgegaan om te zien wie er allemaal heeft gepost. Ik, Kiewiet en ForzaUtreg gaan zometeen competitive spelen. 2 vrije plaatsjes dus, eerste 2 kunnen dus meedoen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Ben ik bij. Hoelaat eigenlijk? Binnen 10 min? Kerft heeft m'n steam. Zal me ook even toevoegen aan de groep, nu ik weet waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Nog eentje dan. Het niveau waar we tegen uitkomen zal wss Silver 4 of Silver 3 zijn denk ik. Even melden omdat ik bijvoorbeeld van Kelvin al weet dat hij liever eerst het spel wat beter leert kennen voor hij uitkomt tegen wat betere spelers. Je moet er verder eigenlijk niet veel schrik van hebben, is zeker te doen dat niveau. Ben ik bij. Hoelaat eigenlijk? Binnen 10 min? Kerft heeft m'n steam. Zal me ook even toevoegen aan de groep, nu ik weet waar. Als je je even kan toevoegen aan die groep zal het gemakkelijker zijn ja, omdat ik niet weet of Jordi mee gaat doen. Denk dat het binnen 10/15 minuutjes zal zijn ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Nog eentje dan. Het niveau waar we tegen uitkomen zal wss Silver 4 of Silver 3 zijn denk ik. Even melden omdat ik bijvoorbeeld van Kelvin al weet dat hij liever eerst het spel wat beter leert kennen voor hij uitkomt tegen wat betere spelers. Je moet er verder eigenlijk niet veel schrik van hebben, is zeker te doen dat niveau. Als je je even kan toevoegen aan die groep zal het gemakkelijker zijn ja, omdat ik niet weet of Jordi mee gaat doen. Denk dat het binnen 10/15 minuutjes zal zijn ja. Oke, ja ik weet niet of ik dat aan kan, we zullen het zien. Heb nog geen 10 matches gewonnen, dus kan neit zien wat ik ben :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Nog eentje dan. Het niveau waar we tegen uitkomen zal wss Silver 4 of Silver 3 zijn denk ik. Even melden omdat ik bijvoorbeeld van Kelvin al weet dat hij liever eerst het spel wat beter leert kennen voor hij uitkomt tegen wat betere spelers. Je moet er verder eigenlijk niet veel schrik van hebben, is zeker te doen dat niveau. Als je je even kan toevoegen aan die groep zal het gemakkelijker zijn ja, omdat ik niet weet of Jordi mee gaat doen. Denk dat het binnen 10/15 minuutjes zal zijn ja. Ik ga pas rond elven ja, Jomar is zn steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Hoop dat ik iedereen heb getagged, heb gewoon laatste 2 pagina's langsgegaan om te zien wie er allemaal heeft gepost. Ik, Kiewiet en ForzaUtreg gaan zometeen competitive spelen. 2 vrije plaatsjes dus, eerste 2 kunnen dus meedoen :p Met een halfuur thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Oke, ja ik moet morgen vroeg op en ben nog vrij moe van de carnaval, dus wil eigk wel max 22.30 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Als er binnen een kwartiertje iemand komt opdagen kunnen we iig spelen, anders zal het wachten worden op Dans of Jordi, wie van de 2 het vroegst zich aanmeld :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten