Ozan Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 (bewerkt) Wat een matige speler is Guardian zonder zijn Awp he. Doe mij maar Edward, als ik iemand moet kiezen van Navi. Fnatic gewoon ouderwets. Echte skill, geen vorm van de dag. Titan gestopt :( Maar wat hij brengt met de AWP is gewoon ongekend. :r Edward heeft zo zijn wedstrijden, Zeus is slecht, Seized is een solide speler. Flamie dat het niveau ook wat omhoogbrengt, maar Guardian is gewoon dé reden dat Na'Vi elke toernooi weer finale of op z'n minst semi's speelt. Je ziet ook hoeveel vertrouwen ze in hem hebben in rondes waar wanneer 1 iemand een beetje geld heeft, hij een awp dropt voor Guardian terwijl de rest gewoon eco gaat... Edward boven Guardian verkiezen vind ik maar raar :D Titan disband door al dat omkoop- en cheatinggedoe rondom Franse scene als ik me niet vergis. Team Secret wilt ex-Titan overnemen, baas van Team Secret is een Turk volgens mij. 18 januari 2016 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Ja maar als je bij Ct verliest en 3 round eco doet zodat hij een awp kan kopen, zit T al op 10k. Was een team die perfect wist waar Guardian heen zou gaan en gooide dubbel HE. Als het slecht gaat verneukt hij imo de hele economie van ze. Geef mij maar Fallen of KennyS. Sowieso vind ik dat behoudend spel van Navi maar niks. Daarom altijd extra love voor Franse teams of Fnatic die gewoon door heen beukt. KQLY had een Vac ban gekregen op het moment dat bedrijven Titan wilden sponsoren. Na de ban deden ze dat toch niet en hield de eigenaar anderhalf jaar lang Titan op de been met eigen geld. Ook de reden waarom ze Apex en KennyS moesten verkopen. Moeten gewoon Smitzz vervangen en goann. Wonnen ook gewoon tegen Fnatic in inferno vorig week. Geen andere team die dat kan zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Ja maar als je bij Ct verliest en 3 round eco doet zodat hij een awp kan kopen, zit T al op 10k. Was een team die perfect wist waar Guardian heen zou gaan en gooide dubbel HE. Als het slecht gaat verneukt hij imo de hele economie van ze. Geef mij maar Fallen of KennyS. Sowieso vind ik dat behoudend spel van Navi maar niks. Daarom altijd extra love voor Franse teams of Fnatic die gewoon door heen beukt. KQLY had een Vac ban gekregen op het moment dat bedrijven Titan wilden sponsoren. Na de ban deden ze dat toch niet en hield de eigenaar anderhalf jaar lang Titan op de been met eigen geld. Ook de reden waarom ze Apex en KennyS moesten verkopen. Moeten gewoon Smitzz vervangen en goann. Wonnen ook gewoon tegen Fnatic in inferno vorig week. Geen andere team die dat kan zeggen Met het niveau wat gisteren Olof, Flusha en Krimz hadden(en Dennis op Dust de eerste rondes was ook bizar), had geen enkel team gewonnen vriend. Wat ik het meest gekke van dit toernooi vond, was de uitschakeling van EnVy in de semi. Die match tegen Fnatic waren ze zo beestachtig goed. Lumo is ook echt een fantastisch team om te kijken he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Oh nee ben ik met je eens hoor. Fnatic is net als Psg in Frankrijk maar dan met Messi/Ronaldo. Zijn zoveel beter dan de rest. Ja LG mooi he. Ook de hele verhaal van Fallen en de rest van ze. Had ze gegund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 LG is echt een beestachtig team inderdaad. Sinds Coldzera daar bij is gekomen speelden ze al echt heel sterk, en dan door het vervangen van 2 matige fraggers met 2 solide spelers echt een heerlijk teampje. Fnatic heeft het ook altijd het moeilijkste tegen hun lijkt het. Ik gun die Braziliaantjes ergens wel een trofee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 3 potjes gespeeld met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; 2x AWP gedropt en minstens nog 6 anderen wapens en heb 6 kicks tegen mij gehad waarvan 2 gelukt zijn. STANK VOOR DANK Goh jij wordt gewoon onze nieuwe Bart hoor, die gaat alleen maar boos weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 Goh jij wordt gewoon onze nieuwe Bart hoor, die gaat alleen maar boos weg. Een vergelijking met Bart, zie ik als een compliment!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Platronics GameCom 78 Zojuist besteld!! [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Morgen binnen!! Ben er klaar voor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Lekker man! _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Vet ding Kyrill!!!!! Ben je rijk ofzo :S ik kan dat niet betalen. Heb iPhone dopjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 iPhone oortjes > alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Qua game geluid zijn oortjes idd (HTC oortjes!) het beste. Krijg ik trouwens niet eens een mention Karel :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Daarom dat pro's ook altijd oortjes gebruiken voor in-game geluiden. En dan daarover een headset voor de noise-cancelling. En dan gebruiken ze nog een headset voor communicatie :r Geld zat bij die mensen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Daarom dat pro's ook altijd oortjes gebruiken voor in-game geluiden. En dan daarover een headset voor de noise-cancelling. En dan gebruiken ze nog een headset voor communicatie :r Geld zat bij die mensen :D Muah die tweede headset niet altijd. Maar natuurlijk kan dat, vol met sponsoring joh. Gaat wat geld in de pro scene hoor, vooral omdat het enorm groeiende is. Deze maand meer dan 10k mensen CS:GO gespeeld he, jaar geleden was het 3-4k? De bedragen in de pro scene schieten omhoog. Als er meer goede Amerikaanse teams waren nog meer. FaZe is gelukkig slim genoeg om te realiseren dat de spelers van G2 erg populair waren, de buyout voor dat team was $700k, een nieuw record. Grote spelers zoals OpTic en TSM hebben nu matige teams. Evil Geniuses zelfs geen. Tijdens de Major in Amerika in maart gaat het helemaal ontploffen joh. Sowieso iedereen die wat stickers koopt, gaat miljoenen in om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Lekker man! _O__O_ Thnx man _O_ Vet ding Kyrill!!!!! Ben je rijk ofzo :S ik kan dat niet betalen. Heb iPhone dopjes. 60 euro, 0 euro verzendkosten. Ongeveer 1.3 dag werk, dus valt mee :) Thnx!!! iPhone oortjes > alles Welke drugs gebruikt gij? Geef mij daar ook wat van... Iphone oortjes ;e :r Die dingen zijn altijd binnen 3 maanden stuk... Qua game geluid zijn oortjes idd (HTC oortjes!) het beste. Krijg ik trouwens niet eens een mention Karel :S Ja sorry vriend! Sorry. Al tijdje niet meer met je gespeeld, excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Muah die tweede headset niet altijd. Maar natuurlijk kan dat, vol met sponsoring joh. Gaat wat geld in de pro scene hoor, vooral omdat het enorm groeiende is. Deze maand meer dan 10k mensen CS: GO gespeeld he, jaar geleden was het 3-4k? De bedragen in de pro scene schieten omhoog. Als er meer goede Amerikaanse teams waren nog meer. FaZe is gelukkig slim genoeg om te realiseren dat de spelers van G2 erg populair waren, de buyout voor dat team was $700k, een nieuw record. Grote spelers zoals OpTic en TSM hebben nu matige teams. Evil Geniuses zelfs geen. Tijdens de Major in Amerika in maart gaat het helemaal ontploffen joh. Sowieso iedereen die wat stickers koopt, gaat miljoenen in om. E-sports gaat nu ook worden uitgezonden op TNT denk ik, was laatst ook dat analist desk van één van de CS: GO events in de US wat tijd kregen tijdens Inside the NBA met Shaq enzo. Het is echt ziek aan het groeien. En [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Weet niet wat jij met je oortjes doet, maar je hoort met oortjes ingame echt wel meer dan met headset. Enige wat headset beter maakt is de noise-cancelling. Gebruik zelf geen drugs, maar als jij echt zo graag drugs wilt regel ik trouwens wel iets voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 (bewerkt) - 26 januari 2016 bewerkt door Ozan My bad, dubbelpost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Je bedoelt toch gewoon normale Iphone/Ipod oortjes? Die je bij Ipod's e.d krijgt? Die staan algemeen bekend om dat ze niet zo goed zijn... En ik zou niet weten hoe je die als MIC kan gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Nou Ozan, ik heb weleens met Kyrill counterstrike gespeeld en ik heb sterke vermoedens dat hij weleens aan de drugs zit. Denk niet dat ie daar hulp bij nodig heeft. Wel eens :-D Al minimaal 10x of vaker. En als ik aan de drugs zit ben jij mijn Colombiaanse Coke Dealer:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Platronics GameCom 78 Zojuist besteld!! [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Morgen binnen!! Ben er klaar voor :D Huhu heb ik ook, microfoon is niet je van het :P, dat suede moet je nog in de stof leggen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Huhu heb ik ook, microfoon is niet je van het :P, dat suede moet je nog in de stof leggen trouwens. Ooh..Zou ik hem anders terugsturen? Nog niet uit verpakking gehaald..Maar hoe niet van je het is de Microfoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Naja als je een goede microfoon wilt moet je gewoon een externe kopen zoals de Blue Yeti ofzo, geluid van die Plantronics vind ik prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Naja als je een goede microfoon wilt moet je gewoon een externe kopen zoals de Blue Yeti ofzo, geluid van die Plantronics vind ik prima En hoeveel kost zoiets? Ik doe maar gewoon hiermee dit was al 60.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Nou Ozan, ik heb weleens met Kyrill counterstrike gespeeld en ik heb sterke vermoedens dat hij weleens aan de drugs zit. Denk niet dat ie daar hulp bij nodig heeft. Blij dat Kella af en toe in vorm is, anders winnen we geen match met Karel he. Staat die weer onder invloed met een bizon te sprayen op mensen met armor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Blij dat Kella af en toe in vorm is, anders winnen we geen match met Karel he. Staat die weer onder invloed met een bizon te sprayen op mensen met armor. Klopt, ik moet alleen wat minder cooldowns pakken. Zeker het killen van bots voor hun wapen is gewoon niet verstandig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten