Dansmeister Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Met het aantal deaths van je, heb jij niet vaak vrij bij A gestaan. En die ronde wonnen we gewoon hoor. Was de perfecte tactiek. Je moet je zorgen maken dat de meeste teamleden niet meer gingen luisteren naar je. Tijd dat je een mic koopt. Julio smacht naar je stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Zonder mic kan je nooit een echte leider zijn natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Inderdaad. Maar die jongen moet ineens zijn frustraties op mij botvieren. Knal je er dan 30 voor kapot. 'Loopt te trollen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Inderdaad. Maar die jongen moet ineens zijn frustraties op mij botvieren. Knal je er dan 30 voor kapot. 'Loopt te trollen' Vraag [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; maar wat hij mij vertelde op steam gister , na de pot ;) Zojuist deze headset besteld:http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C26&SC=6FF&KAC=FGM&artikelNummer=246851&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCZBBupfwkwuBBECV2CCjCoxnSxoDv&cm_mmca1=12913-AGI-12488685062-ASI-74438528702-862468510000&gclid=Cj0KEQjwn86sBRDroPiR0LrSzNYBEiQAzOaSYDB0vr93zNAnVlWRrUAJCqZ9erHj3Q3dIkV6rXbV38caAuDv8P8HAQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Kay speelde ook nog mee maar deed een rage quit op zijn 2e account. Dansie luisterde ook vaak niet naar mij als Leider. Waren we met 3 man bij A wat veilig was, ging hij in zijn eentje met de bom naar B en ging hij dood. En ook 2x had hij en nog iemand anders Bom bij bij B geplant. Komt er CT legt een smoke neer en gaat defusen en dat lukt ze gewoon 2x... Goh, toen ik weg ging stond ik op 76+ punten :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Ik ben skill down naar mg1, terwijl we hebben gewonnen en ik 18-6 had. Ook leuk En krijg hier echt 5x overwatch review per dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Mezelf maar even getrakteerd op mijn favoriete wapen + skin + StatTrak :$ :$ :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Geweldig man. Gematched worden met Polen die niets anders dan hun vage taaltje lullen. ;e "Drooeeep man, droooooeeeep plz" Wist ik veel dat ie een weapondrop bedoelde! Daarna wel netjes gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Russen, manman. Na zes potjes sta ik op 9 kills en 6-0 voorsprong en dan krijgen twee russen ruzie met elkaar. Eentje doet teamkill en krijgt direct cooldown, vervolgens gaat die ander ervandoor. Beide een cooldown voor 7 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Russen zijn super irritant met CS :r Alles roepen/typen in t Russisch. En hele tijd soeka biljet roepen. Ik heb een headset en hij werkt... Speelde vanmiddag met Juca, Gabi , Stefan, Dragende en Thijs wou me kicken tegen het einde. Wel bizar dat altijd als ik mee speel, we tegen cheaters spelen :( We verloren ook kansloos 16-5 :( Maar ik was slecht, zoals meestal. Snap nog steeds niet dat ik op handen gedragen wordt als leider :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Was een tegenstander dat zeker niet achter iemands rug om praat? Ook in CS wordt dat snel afgestraft. Had je je oude teamgenoten maar meer moeten respecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Was een tegenstander dat zeker niet achter iemands rug om praat? Ook in CS wordt dat snel afgestraft. Had je je oude teamgenoten maar meer moeten respecteren. Waar heb je het over? Meer moeten respecteren? Jullie nemen mij al weken in de maling :cab: Heb speciaal voor jullie headset gekocht en dan heb jij er ineens geen zin meer in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Concentreer nu maar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Waar heb je het over? Meer moeten respecteren? Jullie nemen mij al weken in de maling :cab: Heb speciaal voor jullie headset gekocht en dan heb jij er ineens geen zin meer in... Wij gaan nog gewoon lekker gamen hoor karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 DU7Pr_hB0iA :r :r :r Echt genoten van de finale gister tussen Cloud9 en Fnatic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 #WeDemBoys [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Baas, jij komt gewoon helemaal vanaf Silver 1 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 In vijf maanden van silver naar DMG, hebben we toch keurig gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Wij gaan nog gewoon lekker gamen hoor karel. Ja precies Gab :) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Baas, jij komt gewoon helemaal vanaf Silver 1 _O_ Ben nu links en rechts mensen aant rekken. Doe je mee? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik heb het 27'' scherm van mijn pa gepikt dus daar kan ik mooi mijn laptop op aansluiten, maar heb echt al jaren niet op een PC een shooter gedaan. Terwijl ik wel ziek monster was. Zijn er ook gewoon publics waar ik weer even kan inschieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Je moet sws casual doen om competitief te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Je moet sws casual doen om competitief te spelen Aha, en dat is gewoon unranked ofzo? Hoelang moet je casual doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Aha, en dat is gewoon unranked ofzo? Hoelang moet je casual doen? Je moet level 3 halen om competitief te spelen. Je begint op logischerwijs level 1. Hoelang ligt eraan hoeveel xp je haalt in de casualpotten, Lennard is wel expert op dat gebied ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Aha, en dat is gewoon unranked ofzo? Hoelang moet je casual doen? Gewoon deathmatch doen krijg je veel xp van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Deathmatch is ook het beste om er terug in te komen en op te warmen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten