Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Met het aantal deaths van je, heb jij niet vaak vrij bij A gestaan. En die ronde wonnen we gewoon hoor. Was de perfecte tactiek.

Je moet je zorgen maken dat de meeste teamleden niet meer gingen luisteren naar je. Tijd dat je een mic koopt. Julio smacht naar je stem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad. Maar die jongen moet ineens zijn frustraties op mij botvieren. Knal je er dan 30 voor kapot. 'Loopt te trollen'

Vraag [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; maar wat hij mij vertelde op steam gister , na de pot ;)

Zojuist deze headset besteld:http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C26&SC=6FF&KAC=FGM&artikelNummer=246851&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCZBBupfwkwuBBECV2CCjCoxnSxoDv&cm_mmca1=12913-AGI-12488685062-ASI-74438528702-862468510000&gclid=Cj0KEQjwn86sBRDroPiR0LrSzNYBEiQAzOaSYDB0vr93zNAnVlWRrUAJCqZ9erHj3Q3dIkV6rXbV38caAuDv8P8HAQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VHFBUut.jpg

Kay speelde ook nog mee maar deed een rage quit op zijn 2e account. Dansie luisterde ook vaak niet naar mij als Leider. Waren we met 3 man bij A wat veilig was, ging hij in zijn eentje met de bom naar B en ging hij dood. En ook 2x had hij en nog iemand anders Bom bij bij B geplant. Komt er CT legt een smoke neer en gaat defusen en dat lukt ze gewoon 2x...

Goh, toen ik weg ging stond ik op 76+ punten :mrgy:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Russen, manman. Na zes potjes sta ik op 9 kills en 6-0 voorsprong en dan krijgen twee russen ruzie met elkaar. Eentje doet teamkill en krijgt direct cooldown, vervolgens gaat die ander ervandoor. Beide een cooldown voor 7 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Russen zijn super irritant met CS :r

Alles roepen/typen in t Russisch. En hele tijd soeka biljet roepen. Ik heb een headset en hij werkt...

Speelde vanmiddag met Juca, Gabi , Stefan, Dragende en Thijs wou me kicken tegen het einde. Wel bizar dat altijd als ik mee speel, we tegen cheaters spelen :( We verloren ook kansloos 16-5 :( Maar ik was slecht, zoals meestal. Snap nog steeds niet dat ik op handen gedragen wordt als leider :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een tegenstander dat zeker niet achter iemands rug om praat? Ook in CS wordt dat snel afgestraft. Had je je oude teamgenoten maar meer moeten respecteren.

Waar heb je het over? Meer moeten respecteren? Jullie nemen mij al weken in de maling :cab:

Heb speciaal voor jullie headset gekocht en dan heb jij er ineens geen zin meer in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, en dat is gewoon unranked ofzo? Hoelang moet je casual doen?

Je moet level 3 halen om competitief te spelen. Je begint op logischerwijs level 1. Hoelang ligt eraan hoeveel xp je haalt in de casualpotten, Lennard is wel expert op dat gebied ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites