ForzaUtreg Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Altijd leuk als spawn er na de warmup zo uit ziet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 In welke staat? Field tested, dus loop niet binnen maar aangezien ik er maar 1 geopend heb... Toch 4 euro waard. Meestal krijg je iets van 5 cent. ;c Mooie skin ook, 1 van de mooiste AK skins als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Hoe maak ik filmpjes boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Field tested, dus loop niet binnen maar aangezien ik er maar 1 geopend heb... Toch 4 euro waard. Meestal krijg je iets van 5 cent. ;c Mooie skin ook, 1 van de mooiste AK skins als je het mij vraagt. Nog steeds profit, plus voor dat geld inderdaad beste AK skin. Ga hem binnekort zelf ook kopen. En voor slechts 1 case te openen inderdaad geluk gehad :D Hoe maak ik filmpjes boys? Eerste stap is de demo downloaden van je game van de actie die je wilt opnemen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Nog steeds geen rank up :S Waarschijnlijk bij de volgende win met flinke score. Hiervoor ook nog 2 wins, dus 10/12 eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 1e potje speelde we vanaf ronde 1 al met een bot. Toch tevreden dat we maar 14-16 verloren. Begon rustig maar zoals vaker tegen het einde toch aardig wat kills (28). Op Italy was de tegenstander veel te goed en werden we vaak bij de CT spawn afgeknald wanneer we een hostage meenamen. Daarop besloten dat 1 iemand achter bleef met AWP/Scar en zo toch nog wat rondes kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Echt net zo'n rus schelden dat ik noob ben terwijl hij 5 kills heeft en vervolgens kill ik 4 man :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Ja de meeste Russen zijn zo vervelend. Komen met 3/4 man tegelijk als ik randommers speel. Praten alleen hun eigen taal. Nooit drops. Sowieso heb ik laatste tijd 0 geluk met randommers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 26 juni 2015 Share Geplaatst 26 juni 2015 Ja de meeste Russen zijn zo vervelend. Komen met 3/4 man tegelijk als ik randommers speel. Praten alleen hun eigen taal. Nooit drops. Sowieso heb ik laatste tijd 0 geluk met randommers. Ghehe, ik lach me altijd dood om die Russen. Als ze lekker gebrekkig Engels gaan praten en vervolgens keihard te schreeuwen, mooi man. Kwam laatst ook met 3 Russen in een team, hele tijd liedjes zingen en schreeuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Met leden van het dreamteam spelen :) Was erg tof!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Zo lekker het gisteravond ging zo kut vandaag. Net potje waar we echt geniaal beginnen met T met 7-0 of zo. Met 10-5 naar CT en opeens alles kut. Die gasten instant headshotten alles, kreeg zelfs een 180 noscope in me hoofdje in een 1 vs 4 die die nog wint ook. Treurig verlies geworden uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Ez zeggen met een score van 12-19 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Ez zeggen met een score van 12-19 :r Uhm ja. Boeiend. We wonnen 16-10 en ik speelde samen met allemaal Gold Nova's en Master Eagle's, terwijl ik zelf maar silver elite ben ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Waarom verloor je 10 rondes als het zo easy was ??!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Waarom verloor je 10 rondes als het zo easy was ??!!!! Really :r ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Wel grappig, toen ik met CS GO begon had ik een k/d van 0.65, nu inmiddels al opgekrikt naar 1.04 over 18.863 rondes (waarvan 15.117 rondes Dust II :P) :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; ook pro geworden zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 :cab: Man met bril = PJHoutman zie ik. Jij en mijn zieke Östlundbaard zijn geen vrienden? Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Net een prima pot met Lennie gehad, beetje jammer dat onze teamgenoten nog nooit van communicatie hadden gehoord en werkelijk maar wat aan het aankloten waren. Nog wel een kleine comeback, helaas een ronde te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 Eentje pas praten na een half uur :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 :< :< :< even uit een kistje getrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Kay speelde ook nog mee maar deed een rage quit op zijn 2e account. Dansie luisterde ook vaak niet naar mij als Leider. Waren we met 3 man bij A wat veilig was, ging hij in zijn eentje met de bom naar B en ging hij dood. En ook 2x had hij en nog iemand anders Bom bij bij B geplant. Komt er CT legt een smoke neer en gaat defusen en dat lukt ze gewoon 2x... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Overigens Peter Griffin zijn assist aantal, recordje denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten