Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Field tested, dus loop niet binnen maar aangezien ik er maar 1 geopend heb... Toch 4 euro waard. Meestal krijg je iets van 5 cent. ;c

Mooie skin ook, 1 van de mooiste AK skins als je het mij vraagt.

Nog steeds profit, plus voor dat geld inderdaad beste AK skin. Ga hem binnekort zelf ook kopen. En voor slechts 1 case te openen inderdaad geluk gehad :D

Hoe maak ik filmpjes boys?

Eerste stap is de demo downloaden van je game van de actie die je wilt opnemen iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

QksL50h.jpg

wz6B0A2.jpg

1e potje speelde we vanaf ronde 1 al met een bot. Toch tevreden dat we maar 14-16 verloren. Begon rustig maar zoals vaker tegen het einde toch aardig wat kills (28).

Op Italy was de tegenstander veel te goed en werden we vaak bij de CT spawn afgeknald wanneer we een hostage meenamen. Daarop besloten dat 1 iemand achter bleef met AWP/Scar en zo toch nog wat rondes kunnen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de meeste Russen zijn zo vervelend. Komen met 3/4 man tegelijk als ik randommers speel. Praten alleen hun eigen taal. Nooit drops. Sowieso heb ik laatste tijd 0 geluk met randommers.

Ghehe, ik lach me altijd dood om die Russen. Als ze lekker gebrekkig Engels gaan praten en vervolgens keihard te schreeuwen, mooi man. Kwam laatst ook met 3 Russen in een team, hele tijd liedjes zingen en schreeuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lekker het gisteravond ging zo kut vandaag. Net potje waar we echt geniaal beginnen met T met 7-0 of zo. Met 10-5 naar CT en opeens alles kut. Die gasten instant headshotten alles, kreeg zelfs een 180 noscope in me hoofdje in een 1 vs 4 die die nog wint ook. Treurig verlies geworden uiteindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VHFBUut.jpg

Kay speelde ook nog mee maar deed een rage quit op zijn 2e account. Dansie luisterde ook vaak niet naar mij als Leider. Waren we met 3 man bij A wat veilig was, ging hij in zijn eentje met de bom naar B en ging hij dood. En ook 2x had hij en nog iemand anders Bom bij bij B geplant. Komt er CT legt een smoke neer en gaat defusen en dat lukt ze gewoon 2x...

Link naar opmerking
Deel via andere websites