Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Inferno is prachtig juist, niet echt complex qua structuur, maar juist zodat het zo klein is moet je vooral als T erg creatief zijn in hoe je aanvalt. Enige nadeel is als je tegen wat gasten speelt die wel redelijk goed zijn en teringhard rushen dat het echt kut kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inferno is een héérlijke map man, het geweldige eraan is dat je tot aan de laatste 20 seconden nog kunt beslissen om als T naar een bombsite te gaan. Is zo'n tactische map. Belangrijkste is zoals op bijna elke map mid control, daaruit kan je gewoon wachten tot je ergens de entrykill hebt en kun je je daarna meer focusen daarop. Dust hoef je op zich tactisch niet je tegenstander te overtreffen als je de aimduels wint. In Inferno is dat niet het geval. Stefan zei ook geen mid to B ofzo. Je hebt op inferno mid en second mid, je kan naar A op drie manieren. Door appartments, of rechts/links via mid. Je kan zelfs mid overnemen om daarna via ct spawn naar B te gaan etc. Je moet proberen controle over Banana te nemen, zoveel geweldige duels dat daar worden uitgevoerd. Je kan als Awper aan beide kanten meteen controle over mid nemen etc.

Dust blijft natuurlijk beste en meest populaire map, maar denk dat de rest er niet veel voor onderdoet. Dust is natuurlijk vertrouwelijk, omdat je daar al je spots kent. Je weet van waar de tegenstander kan komen, hoe je ze kunt counteren etc. Als je dat op andere maps kent ga je daar ook hetzelfde gevoel krijgen.

Speel alle standaard maps. Dust, Inferno, Mirage, Cache en in mindere mate Nuke (omdat deze uit de competitive scene is weggehaald). Cobble speel ik zelf niet zo heel veel omdat ik nu nog op laptop speel en lagg als een malle op cobble. Overpass en Season speel ik enkel via faceit, met een vriend van me die supreme/global elite is. Ondanks grote verschil qua aiming etc lukt dat wel aardig. Kan aardig mee, al gaat het niet zo vaak gepaard met een positieve score. :D Heb er wel plezier aan.

Moet wel zeggen dat ik meestal eerst start met Dust, omdat dat een vertrouwde omgeving is en het een map is waar je wel in kan komen zonder eerst deathmatch ofzo te spelen om op te warmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben er ff helemaal klaar mee, kom telkens bij de grootste mongolen die de planeet bezetten in het team, met minstens zo grote mongolen als tegenstanders, word je gewoon enorm omlaag getrokken ook qua niveau. Iedereen doet maar wat en rusht constant maar alle kanten op als CT en als T wachten ze de hele tijd tot ik voor de entryfrag ga, waarna ik door een 2e gepakt word en de rest allemaal in een rijtje kogels gaat vangen of verandert in snipervoer. :cab:

Die nieuwe maps zijn wel geinig, vind vooral Log erg vet en mooi eruit zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die drops zijn ook nutteloos. Meest lelijke skins ooit. Alleen skins van 4-10 cent worden gedropt joh. Je moet echt heel veel geluk hebben om iets fatsoenlijk te krijgen. Heb 1 keer die p250 Franklin gedropt gekregen. Was €1,3 ofzo waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die drops zijn ook nutteloos. Meest lelijke skins ooit. Alleen skins van 4-10 cent worden gedropt joh. Je moet echt heel veel geluk hebben om iets fatsoenlijk te krijgen. Heb 1 keer die p250 Franklin gedropt gekregen. Was €1,3 ofzo waard.

Cases ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deden [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; en [MENTION=4361]Pietert[/MENTION]; ook mee?

Helaas niet :(

Wel eergister met [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; gespeeld op dd2. Maar we werden afgeslacht helaas :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites