Sick Blik Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Inferno is prachtig juist, niet echt complex qua structuur, maar juist zodat het zo klein is moet je vooral als T erg creatief zijn in hoe je aanvalt. Enige nadeel is als je tegen wat gasten speelt die wel redelijk goed zijn en teringhard rushen dat het echt kut kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Inferno is een van de meest tactische mappen. Komt vooral omdat de Ts heel snel kunnen kiezen om naar een andere bombsite te gaan. Ik vind Inferno een hele wrede map. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Inferno is een héérlijke map man, het geweldige eraan is dat je tot aan de laatste 20 seconden nog kunt beslissen om als T naar een bombsite te gaan. Is zo'n tactische map. Belangrijkste is zoals op bijna elke map mid control, daaruit kan je gewoon wachten tot je ergens de entrykill hebt en kun je je daarna meer focusen daarop. Dust hoef je op zich tactisch niet je tegenstander te overtreffen als je de aimduels wint. In Inferno is dat niet het geval. Stefan zei ook geen mid to B ofzo. Je hebt op inferno mid en second mid, je kan naar A op drie manieren. Door appartments, of rechts/links via mid. Je kan zelfs mid overnemen om daarna via ct spawn naar B te gaan etc. Je moet proberen controle over Banana te nemen, zoveel geweldige duels dat daar worden uitgevoerd. Je kan als Awper aan beide kanten meteen controle over mid nemen etc. Dust blijft natuurlijk beste en meest populaire map, maar denk dat de rest er niet veel voor onderdoet. Dust is natuurlijk vertrouwelijk, omdat je daar al je spots kent. Je weet van waar de tegenstander kan komen, hoe je ze kunt counteren etc. Als je dat op andere maps kent ga je daar ook hetzelfde gevoel krijgen. Speel alle standaard maps. Dust, Inferno, Mirage, Cache en in mindere mate Nuke (omdat deze uit de competitive scene is weggehaald). Cobble speel ik zelf niet zo heel veel omdat ik nu nog op laptop speel en lagg als een malle op cobble. Overpass en Season speel ik enkel via faceit, met een vriend van me die supreme/global elite is. Ondanks grote verschil qua aiming etc lukt dat wel aardig. Kan aardig mee, al gaat het niet zo vaak gepaard met een positieve score. :D Heb er wel plezier aan. Moet wel zeggen dat ik meestal eerst start met Dust, omdat dat een vertrouwde omgeving is en het een map is waar je wel in kan komen zonder eerst deathmatch ofzo te spelen om op te warmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Zo ben er ff helemaal klaar mee, kom telkens bij de grootste mongolen die de planeet bezetten in het team, met minstens zo grote mongolen als tegenstanders, word je gewoon enorm omlaag getrokken ook qua niveau. Iedereen doet maar wat en rusht constant maar alle kanten op als CT en als T wachten ze de hele tijd tot ik voor de entryfrag ga, waarna ik door een 2e gepakt word en de rest allemaal in een rijtje kogels gaat vangen of verandert in snipervoer. :cab: Die nieuwe maps zijn wel geinig, vind vooral Log erg vet en mooi eruit zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Zoo was ook wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Zoo was ook wel tof. Zoo is erg leuk ja, mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Wel kut dat iedereen gaat rushen op a maar die gangen bij b zijn wel tof voor cqc . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Voortaan maar lekker idle drops servers bezetten als ik iets anders aan het doen ben _O_ Gratis drops. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Voortaan maar lekker idle drops servers bezetten als ik iets anders aan het doen ben _O_ Gratis drops. Volgens mij kan je maar twee skins en twee cases per week krijgen, dus heeft niet veel zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Volgens mij kan je maar twee skins en twee cases per week krijgen, dus heeft niet veel zin. Niet waar. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=dutch&id=170746735 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Drops zullen mij worst wezen. Wel periode gehad dat veel mensen met we wouden traden , dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Die drops zijn ook nutteloos. Meest lelijke skins ooit. Alleen skins van 4-10 cent worden gedropt joh. Je moet echt heel veel geluk hebben om iets fatsoenlijk te krijgen. Heb 1 keer die p250 Franklin gedropt gekregen. Was €1,3 ofzo waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Die drops zijn ook nutteloos. Meest lelijke skins ooit. Alleen skins van 4-10 cent worden gedropt joh. Je moet echt heel veel geluk hebben om iets fatsoenlijk te krijgen. Heb 1 keer die p250 Franklin gedropt gekregen. Was €1,3 ofzo waard. Cases ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Of je moet idd de nieuw uitgekome cases gedropt krijgen. Dat is ook waarop iedereen wacht :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Ooit eens een M4A1-s Nitro gehad toen die nog tien dollar waard was. Daarna nooit meer een flikker gehad. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Of je moet idd de nieuw uitgekome cases gedropt krijgen. Dat is ook waarop iedereen wacht :D Gisteren falchion ja. :D Helaas weer verneukt door een andere case te openen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Mooi verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Mooi verhaal :-D.Het verhaal was hele tijd nec aan nek race. We begonnen 1-4 achter ofzo. Was verder hele goede communicatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 :-D.Het verhaal was hele tijd nec aan nek race. We begonnen 1-4 achter ofzo. Was verder hele goede communicatie. Deden [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; en [MENTION=4361]Pietert[/MENTION]; ook mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Deden [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; en [MENTION=4361]Pietert[/MENTION]; ook mee? Helaas niet :( Wel eergister met [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; gespeeld op dd2. Maar we werden afgeslacht helaas :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Deden [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; en [MENTION=4361]Pietert[/MENTION]; ook mee? Haha wat slecht ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Even een middag zitten trollen op GN1/GN2 niveau met die Indiër en later met [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; erbij :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 *dubbelpost* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Kay, kom keer Inferno-en of Mirrage-met me :)? [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten