lennard95 Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ook maar gekocht :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Hoe krijg je CS GO in 1080p recorded dan :D Fraps gewoon. Ook met 60fps wat YouTube sinds kort ondersteund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Deze moet ik toch ff sharen :huhu: Ook al is die minder mooi dan toen ik het deed. Wel handig ook dat ze precies zaten waar ik dacht. Wat een masterclass _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ook maar gekocht :) Same (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Zal vanavond ook ff 3 clips uploaden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 (bewerkt) *account verwijderd, maak morgen wel ff een nieuwe* :P 19 mei 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Misschien is het interessant om elkaar een beetje op de hoogte te houden van ranks d.m.v. een lijstje: 1. The Bazzterd (Gold Nova 2) 2. Kelvin (Silver Elite) 2. Barteh (Silver Elite) 2. The Kerfts (Silver Elite) 5. lennard95 (unranked) 5. Christian. (unranked) 5. Kyrill (unranked) Dit is wat ik zo snel even kon terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Misschien is het interessant om elkaar een beetje op de hoogte te houden van ranks d.m.v. een lijstje: 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 2. Gabi (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 4. Kelvin (Silver Elite) 4. Barteh (Silver Elite) 4. The Kerfts (Silver Elite) 5. lennard95 (unranked) 5. Christian. (unranked) 5. Kyrill (unranked) Dit is wat ik zo snel even kon terugvinden. Volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 1. Gabi.e (Gold Nova 3) 1. The Bazzterd (Gold Nova 2) 2. Kelvin (Silver Elite) 2. Barteh (Silver Elite) 2. The Kerfts (Silver Elite) 5. lennard95 (unranked) 5. Christian. (unranked) 5. Kyrill (unranked) Zijn die cijfers wel handig? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 3. Gabi (Gold Nova 3) 4. The Bazzterd (Gold Nova 2) 5. Kelvin (Silver Elite) 5. Barteh (Silver Elite) 5. The Kerfts (Silver Elite) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) 6. Kyrill (unranked) Zo klopt die. Heeft Kiewiet niet nog een andere account met hogere rank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 3. Gabi (Gold Nova 3) 4. The Bazzterd (Gold Nova 2) 5. Boke (Gold Nova 2) 5. Kelvin (Silver Elite) 5. Barteh (Silver Elite) 5. The Kerfts (Silver Elite) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) 6. Kyrill (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Goh eerste leuke potjes net voor mij en chris , hele tijd tegen awp en gold . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 gmUuFURoPJg JoN-sOQZkco 8yNUvQACOj4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Man dat contrast bij mij tussen de M4 en elk ander wapen he, gaat helemaal nergens over. Ben zoveel beter met dan ding dan met de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Man dat contrast bij mij tussen de M4 en elk ander wapen he, gaat helemaal nergens over. Ben zoveel beter met dan ding dan met de rest.Same here, geef mij maar een M4A1-s of Galil in plaats van de AK hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Same here, geef mij maar een M4A1-s of Galil in plaats van de AK hoor _O_ Ja ik heb wel M4A4 het liefste, geen idee waarom maar ik richt daar zoveel makkelijker mee dan met de silencer, lekker mn dragon king skin erbij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Same here, geef mij maar een M4A1-s of Galil in plaats van de AK hoor _O_ Recoil oefenen man. En goed leren om te tap tap tappen, want altijd 1 headshot kill. Ik gebruik nu deze crosshairs (iets aangepast wel) sinds ~2 dagen: https://www.youtube.com/watch?v=FkGqnqvFi4c En zoals je misschien hebt gezien ga ik laatste dagen erg lekker. Ook heb ik dit aangepast, minder wapen op het scherm. Die filmpjes zijn wel lekker man. Als je tags gebruikt zijn ze 16:9 trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 3. Gabi (Gold Nova 3) 4. The Bazzterd (Gold Nova 2) 5. Boke (Gold Nova 2) 5. Kelvin (Silver Elite) 5. Barteh (Silver Elite) 5. The Kerfts (Silver Elite) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) 6. Kyrill (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Ik moet nog 1x competitief potje winnen en ik ben eindelijk ranked na 140 uur ofzo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 3. Gabi (Gold Nova 3) 4. The Bazzterd (Gold Nova 2) 5. Boke (Gold Nova 2) 5. Kelvin (Silver Elite) 5. Barteh (Silver Elite) 5. The Kerfts (Silver Elite) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) 6. Kyrill (unranked) Ik speel sinds een paar dagen ook met een stretched scherm. Zie dat het enorm verschil maakt op mijn kleine laptopscherm. Hiervoor riepen ze op ts altijd of ik blind was :-D Gisteren stonden we 11-4 voor bij CT, iedereen van ons gerapporteerd. Toen we T werden en eerste rondes verloren en zij met 4 autosnipers speelden, was het game over hier :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 (bewerkt) 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 3. Gabi (Gold Nova 3) 4. The Bazzterd (Gold Nova 2) 5. Boke (Gold Nova 2) 5. Kelvin (Silver Elite) 5. Barteh (Silver Elite) 5. The Kerfts (Silver Elite) 5. Kyrill (Silver IV) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) EINDELIJk ranked :< :mrgy: Laatste ronde alleen OVER tegen 3 T-ers. Schiet er twee dood met mijn M4 die daarna geen kogels meer heeft en de laatste met usp :D 20 mei 2015 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 2.. Gabi (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. Kelvin (Silver Elite) 4. Barteh (Silver Elite) 4. The Kerfts (Silver Elite) 5 Kyrill (Silver IV) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 http://www.twitch.tv/gabigabi77 wij gaan neuke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 1. Kiewiet (Master Guardian 1) 1. stevehh (Master Guardian 1) 2. Acquafresca ( Gold Nova Master) 2. Dansmeister (Gold Nova Master) 2. ForzaUtreg (Gold Nova Master & Gold Nova 2) 2. Stefan. (Gold Nova Master) 2. Gabi (Gold Nova Master) 2. Juca (Gold Nova Master) 3. The Bazzterd (Gold Nova 2) 3. Boke (Gold Nova 2) 4. Kelvin (Silver Elite) 4. Barteh (Silver Elite) 4. The Kerfts (Silver Elite) 5. Kyrill (Silver IV) 6. lennard95 (unranked) 6. Christian. (unranked) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Lol en dan nog in de eerste ronde voor noob worden uitgemaakt door mn crosshair placement ;D *(door die x22), Ging erg lekker en had zelfs een Ace :D voor mijn doen dus buitengewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten