Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Wel in casual maar begin steeds beter in dit spel te worden voor mijn doen. 5 kills in ronde, nieuw PR. Bovenaan me team eindigen. Net Office. Was als enige van CT nog levend tegen 6 terroristen en weet gewoon een hostage weg te sneaken en ronde te pakken :-D

Wat is je Steam? Doen we keer potje :D

Ben zelf eindelijk ranked nu, Silver 3, denk zelfde als Dans. Had gisteren zelf maar een potje gedaan omdat niemand er was, zat ik bij 3 Portugezen en nog iemand. Maar wat een niveau, :-D Allemachig, Kiewiet had wel 100 kills gepakt daar denk ik. Die ene Portugees was ook hilarisch: 'WATCH OUT IM TROWINK FLASHBANK' ook constant precies vertellen waar die staat en dan opeens 'NONONONONO DONT GO THERE IS SNIPER' En daar eindigde ik nog onder, zegt ook weer genoeg over mij denk ik. :D Had 14-7-19 ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je Steam? Doen we keer potje :D

Ben zelf eindelijk ranked nu, Silver 3, denk zelfde als Dans. Had gisteren zelf maar een potje gedaan omdat niemand er was, zat ik bij 3 Portugezen en nog iemand. Maar wat een niveau, :-D Allemachig, Kiewiet had wel 100 kills gepakt daar denk ik. Die ene Portugees was ook hilarisch: 'WATCH OUT IM TROWINK FLASHBANK' ook constant precies vertellen waar die staat en dan opeens 'NONONONONO DONT GO THERE IS SNIPER' En daar eindigde ik nog onder, zegt ook weer genoeg over mij denk ik. :D Had 14-7-19 ofzo.

Jaa leuk :)

kyrill8625/Convict

Ben bevriend met Steveh, Acuafresca, Jiimm, Kiewiet, Dans dus bij een van hen kan je me wel vinden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er geen verrassingen tussen zitten. Al deed TSM blijkbaar ziek goed tegen NiP. 16-8, 4-16(!) en 16-12. Nu hopen dat Fnatic m dan maar pakt. Zo jammer dat beste CsGo speler al eerste dag naar huis moest.

http://www.twitch.tv/esl_csgo

Zo Fnatic vs Polen

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fnatic echt lelijke team is dat. Wie heeft eerder vandaag NiP v TSM gezien? Zieke kwartfinale was dat. NiP wint eerste map met redelijk gemak in Dust dankzij Get_Right. Op inferno rekt TSM NiP volledig. En dan 3e map begint NiP als ct op nuke, wat ze het beste kunnen dus. TSM leek te gaan winnen, hadden 6 games gewonnen als T-side (dat is ziek veel, zeker tegen NiP) + wonnen de pistol round als ct zijnde. Maar Get_Right en Forest gaan opeens ziek spelen en clutchen ronde na ronde en brengen NiP eigenhandig naar semi's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fnatic echt lelijke team is dat. Wie heeft eerder vandaag NiP v TSM gezien? Zieke kwartfinale was dat. NiP wint eerste map met redelijk gemak in Dust dankzij Get_Right. Op inferno rekt TSM NiP volledig. En dan 3e map begint NiP als ct op nuke, wat ze het beste kunnen dus. TSM leek te gaan winnen, hadden 6 games gewonnen als T-side (dat is ziek veel, zeker tegen NiP) + wonnen de pistol round als ct zijnde. Maar Get_Right en Forest gaan opeens ziek spelen en clutchen ronde na ronde en brengen NiP eigenhandig naar semi's.

Had alleen 1e en 3e ronde gezien van NiP, maar 1 kill maakte het verschil waardoor de economy in het voordeel van NiP viel. Was wel goede pot van TSM.

Nu verder kijken naar Fnatic en VP, was net ff met de honden lopen dus heb het begin van Mirage niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NiP wat een comeback haha :D Denk niet dat ze het gaan halen, maar heerlijk spannend dit.

WTF Friberg zieke clutch nadat f0rest het bijna verneukt. Het is de GeT_RiGhT en friberg show... 15-13 nu fnatic met een laatste poging om de 16 te halen, als NiP deze wint wordt het eco voor fnatic.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man o man ik zat toch echtp ff op mn puntje van mn stoel.. Terechte winnaar al hoopte ik op NiP.

Olof man van t toernooi, Allu man vd finale voor mij ondanks dat ie aan de verkeerde kant vd medailles staat.

Ruim 900k kijkers!!! Laat fanatic dan ook maar drie majors winnen:P Al met al een heerlijk toernooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, net ff met Gabi wezen spelen. 3 potjes, 3x 16-1 gewonnen. Was weer moeilijk.

Hehe ja waarvan ik 2 keer boven Kiewiet eindigde dus ik voel mij mede-koning. Vanavond weer met [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; tenminste ik verwacht jullie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION];

Kan ik vanavond of de volgende keer dat jullie competief spelen met jullie meedoen? Dan leer ik van de beste ;c

Hoewel [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; daar ook bijhoort de beste natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Kerfts; [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; [MENTION=972]Dost[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=11666]Ozan[/MENTION];

Iemand nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites