BV Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 [YOUTUBE]7ECB5AigzzY[/YOUTUBE] Lekker vrolijk nummertje (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Inderdaad. Wel goed dat zij hem samen zingen en niet Nielson alleen. Dan was het wel saai geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 P3qC9IvVXb0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Maaike Ouboter - Dat ik je mis _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 mei 2013 Share Geplaatst 29 mei 2013 (bewerkt) ObGlgJPCZj4 :< En uit de wat oudere doos: 6dxgU7i3xnI 29 mei 2013 bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 mei 2013 Share Geplaatst 30 mei 2013 Ja superleuk dat liedje van die Maaike boys. Thanks voor het delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ze had dat liedje voor dr moeder geschreven zag ik. Giel en die Miss Montreal moesten ook een traantje laten. qXU5A-IjiKI Jason Bouman _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 i9flpwDEfDA _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 :D Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Zo, ook weer in leven. Wat een topfeest _O_ Volgend jaar waarschijnlijk weer, was echt geweldig. Racoon kwam ook nog ff, die waren ook zo goed :< Gers mogen ze afschieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Voor als je een uurtje wil genieten. 8Hsd_ArbV10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Zo, ook weer in leven. Wat een topfeest _O_ Volgend jaar waarschijnlijk weer, was echt geweldig. Racoon kwam ook nog ff, die waren ook zo goed :< Gers mogen ze afschieten Nice hoor Nigel. Gers vind ik ook niets. Nog op stap geweest in Eindhoven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Jaa. Tijdje in de spijker gezeten, wat wel leuk was. Daarna nog in zo'n 5 andere tenten gezeten, omdat mijn vriend zijn lul achterna liep ;c Maar daar was weinig aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Heb jij je wel een beetje gedragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Natuurlijk Wouter. Ik gedraag me altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Zaterdag _O_ HEEL HOLLAND ZINGT HAZES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Jaloers man! [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Wordt zondag trouwens ook uitgezonden op het ziggo kanaal zondag! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Hoe was het? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Re: Twee klompen en wat kaas (Nederlandstalig) Vond het erg tof. Prachtige muziek man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 6bdSBVGpPQw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Ja die is leuk inderdaad, komt ook vaak op 100% NL. Ik hoorde vanmiddag een Nederlands liedje, die was op de melodie van Pianoman van Billy Joel, maar ik kan de naam van dat lied niet vinden :S :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 29 juni 2013 Share Geplaatst 29 juni 2013 6bdSBVGpPQw Lekker nummer ja, itt 'Het kan hier zo mooi zijn'. Echt een poepnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 juni 2013 Share Geplaatst 30 juni 2013 Vandaag vieren we de geboortedag van de grootste Nederlandse zanger aller tijden. JShXJ3_J-gc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Gisteren is één van Neerlands beste kleinkunstenaars overleden: Maarten van Roozendaal :( mCEagrO02Zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Kick YVSGz16Jl7k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten