Arsène Geplaatst 25 juni 2012 Share Geplaatst 25 juni 2012 9XxVwtG9ewA Freek Bartels _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 [YOUTUBE]D2I0BUX1lD8[/YOUTUBE] [YOUTUBE]x1vd2hbtfWE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]qFBUkgdPksc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 (bewerkt) Dit vind ik dan weer van die carnavals muziek he, vooral die eerste 2. Die laatste ken ik niet. Maar even luisteren dus Na 2minuten gestopt met luisteren... Rubvb-1osGY Pls0r3gK2dY chpTG258Ph4 Nti8ylGrfIo 2zu07BD24O8 Zijn dan wel leuke Amsterdamse nummers :) 26 juni 2012 bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 Haha dit is drama ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 26 juni 2012 Share Geplaatst 26 juni 2012 Zo gaat het imago van NLtalige muziek snel omlaag ja.. FOM1PjNyOQw Deze vind ik echt geweldig trouwens (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 [YOUTUBE]R_63eLp7-lM&feature=related[/YOUTUBE] (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Guus, altijd goed :< ADFTOCN5ZRY Kan ik ook nog steeds dagelijks naar luisteren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Blijft een klassiekertje ja, vind hem ook goed als Guus m zingt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 [YOUTUBE]t-8u-GFZyyI&feature=relmfu[/YOUTUBE] Een van de weinige Sorbato's die hier wel eens in de kroeg voorbij komt, chill nummer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Primaa (d) Hier af en toe Guus Meeuwis met ik wil je, maar verder is het kut wat NLtalig betreft.. Vinzzent, Melrose.. Dat soort gevallen :cab: Maar is een club en geen kroeg ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Hier nog wel eens Django Wagner en die poep. Guusje natuurlijk ook met Brabant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Primaa (d) Hier af en toe Guus Meeuwis met ik wil je, maar verder is het kut wat NLtalig betreft.. Vinzzent, Melrose.. Dat soort gevallen :cab: Maar is een club en geen kroeg ;c Nigeltje kwam je nog die zondag naar Meerlive? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 juli 2012 Share Geplaatst 3 juli 2012 Wanneer is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Primaa (d) Hier af en toe Guus Meeuwis met ik wil je, maar verder is het kut wat NLtalig betreft.. Vinzzent, Melrose.. Dat soort gevallen :cab: Maar is een club en geen kroeg ;c Oh hier nog wel aardig, in vaste kroeg denk ik wel 1/3 Nederlands. Vooral Guus komt regelmatig, maar is vanzelfsprekend in deze regio he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Wanneer is dat? Weekend van de 13de, dus uit me hoofd de 15de ofzo. Juli in elk geval maja....komen niet zo veel bekende maja, altijd leuk je op een zondag helemaal de tyfus inzuipen en meeschreeuwen met WOLTER KROES _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Ohh ik zou niet drinken tot de 21e ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Dan hou jij je maar weer eens niet aan je afspraak. Doe je wel vaker ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 :huhu: 78gA0lKHYTw 4Yshx1usNac Glennis _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Kan wel zingen ja, ondanks haar paardenmuil ;c [YOUTUBE]gqbBOOzDuA4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IA8xWrA8gH8[/YOUTUBE] - - - Updated - - - Oja: [YOUTUBE]0LVT4KQVErw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Het gaat om de zang hè ;c Of wil je zeggen dat je blof luistert omdat Pascal er zo goed uitziet? :p Ilse de Lange is wel echt knap ja (d) En lekker liedje ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 'Later als ik groter ben' vind ik ook wel een mooi nummer van Blof. Vind wel dat het Nederlandse niveau de afgelopen jaren is gestegen met o.a. Acda en de Munnik, Ilse, Blof, Van Velzen en Racoon die steeds betere nummers zijn gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 juli 2012 Share Geplaatst 10 juli 2012 (bewerkt) Later als ik groter ben is wel oke, maar heb toch liever wat rustigere muziek.. hn3UxmWPQzM Stond deze er al? (d) h7Lst8-WCzk Deze vind ik ook zo goed he :< 10 juli 2012 bewerkt door KN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Bhu3QFsN_2A&NR=1 Chil nummer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 [YOUTUBE]_GiKXj4_tL4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]6d57yzLt2mU[/YOUTUBE] (Een van) de beste van Guus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 [YOUTUBE]9IEFJsEz-7c[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten